• Want ik had namelijk een goed idee voor een ORPG ervoor die ik graag zou willen doen met iemand. :Y)

    In seizoen 9 komt Vala door de gate met een Ancient talet voor Daniel. Vala is echter een beetje een sketchy vrouw en dat blijkt maar weer eens. Zodra ze de kans krijgt, verbind ze Daniel en zichzelf met twee Goa'uld armbanden. Als ze langer dan een uur uit elkaar zijn, kunnen ze sterven. Vala heeft het tablet namelijk al gelezen en het spreekt van Ancient rijkdommen op Aarde en ze wil er zeker van zijn dat ze ook een deel krijgt. Hierdoor weigert ze de armbanden af te doen totdat de missie voorbij is en zij haar deel heeft. Maar ook nadat de armbanden af zijn en Vala terug keert naar haar planeet, schijnt de band tussen hun te blijven bestaan en moeten ze alsnog terug keren naar elkaar omdat ze ander doodgaan. Natuurlijk proberen beide uit te vinden hoe ze deze band ongedaan kunnen maken.


    Dus, iets in die trant. :Y)


    Your make-up is terrible

    Niemand? ;c


    Your make-up is terrible

    Ik ken het, maar kijk het niet (meer). (: Succes met zoeken!

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 18:23 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Het klinkt echt ontzettend gaaf. Maar ik ken de serie niet D:


    OOOOEEHHH! Ben het net weer aant kijken :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Colonel schreef:
    Het klinkt echt ontzettend gaaf. Maar ik ken de serie niet D:


    Je zou het moeten kijken, die serie is geweldig. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Je zou het moeten kijken, die serie is geweldig. 8D


    Heb 't op m'n "to watch" lijst gezet :Y)


    HalfBloodPrince schreef:
    OOOOEEHHH! Ben het net weer aant kijken :Y)


    eeehm nikki? dit was een hint (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    eeehm nikki? dit was een hint (wbw)


    Awesome. 8D Heb je alles eigenlijk al eens gezien?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Awesome. 8D Heb je alles eigenlijk al eens gezien?


    volgensmij wel, van stargate SG1 toch?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    volgensmij wel, van stargate SG1 toch?


    Yeah, inderdaad. Ik heb geen idee hoeveel seizoenen er zijn, maar ik ben nu bij 9. 8D Ik heb alles van Universe en het grootste gedeelte van Atlantis ook wel gekeken, maar SG1 is mijn favoriete. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Yeah, inderdaad. Ik heb geen idee hoeveel seizoenen er zijn, maar ik ben nu bij 9. 8D Ik heb alles van Universe en het grootste gedeelte van Atlantis ook wel gekeken, maar SG1 is mijn favoriete. 8D


    ja, duh Jack o'neill maakt de serie gewoon awesome!!

    Ik heb echt een heleboel gezien, ik vraag me af wat ik heb gemist xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."