• _______________________________________________________________

    Het is de tijd van de Marauders op Hogwarts. James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus, Bellatrix, Narcissa, Lucius en nog velen anderen het zevende jaar op school. Uiteraard is dit voor hun allen een zeer belangrijk jaar. Dit jaar doen ze namelijk examen. Voor iedereen is dit natuurlijk erg spannend, al denken ze er allemaal toch anders over. Sommigen vinden het erg belangrijk en denken al aan de toekomst, anderen maakt het helemaal niets uit. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk ook allemaal om lol maken om een leuk laatste jaar te beleven. Wat zijn de Marauders nu wel niet van plan? Hoe zit het met de verliefdheden tussen de scholieren? Nu het het laatste jaar is, durft iedereen nu dan eindelijk te zeggen wat hun op het hart ligt? Kan iedereen de school met opgeheven hoofd verlaten of houden de leerlingen alleen maar negatieve herinneringen aan hun schooltijd over?


    Personages:
    Vrouwen:
    X Lily Evans ~ 1.5 Mangata
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    X Marlene Amy McKinnon ~ 1.4 Sobremesa
    X Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    X Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    X Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    X Brooklyn Alexia Belladonna ~ Superheroes
    X Narcissa "Cissy Black ~ 1.5 Mangata
    X Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    X Melissa 'Mel' Green ~ 1.10 Meraki_

    Mannen:
    X James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    X Remus John Lupin ~ 1.1 Lizor
    X Sirius Orion Black ~ 1.5 Sobremesa
    Gereserveerd ~ Peter Pettigrew ~ 1.15 Stylinsexual
    X Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    X Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte
    X Gereserveerd ~ Logan William Phellon ~ 1.11 Superheroes
    X Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook
    X Nathaniel Edgar Hayes ~ 1.8 Squib
    X Lucius Malfoy ~ 1.14 Goya

    Quidditch Teams:
    Gryffindor:
    Captain: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ Sirius Black ~ Sobremesa
    Chaser: ~ Gereserveerd ~ Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    Beater:
    Beater:
    Keeper: ~ Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    Seeker: ~ Gereserveerd ~ Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte

    Huffelpuf:
    Captain: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser: Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook

    Slytherin:
    Captain: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Narcissa black ~ 1.5 Mangata
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Quidditch commentator:

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.


    Regels:
    - Er is een minimaal aantal woorden van 200 woorden per post. Dit moet haalbaar zijn.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon. Als je een tweede personage neemt, weet dan wel zeker dat je genoeg tijd hebt voor beiden.
    - Alleen Mangata en Waldeinsamkeit mogen topics aanmaken.
    - Hou het gezellig!
    - Iedereen zit in het zevende jaar, dit is om het onbeseft buitensluiten van anderen te voorkomen.
    -16+ mag, maar zet het wel in een spoiler of met een waarschuwing erbij voor de personen die het liever niet lezen.
    - Zonder toestemming mag je geen personages van anderen besturen.
    - Houd jongens en meisjes zo gelijk mogelijk.
    - Ondanks dat de personages in het echt niet allemaal even oud zijn, spelen we in deze rpg dat de personages in de beginpost even oud zijn.
    - Je mag bestaande personages kiezen, maar je mag ook niet bestaande personages aanmaken.
    - Geen ruzie, in de rpg mag natuurlijk wel.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan.




    Maandag 1 September:
    Het is weer 1 september, de dag die een nieuw schooljaar aankondigt voor de leerlingen van Hogwarts. Hun laatste jaar op school begint morgen al en momenteel zijn ze in de Hogwarts Express, die hun naar school brengt. Hun reis is net afgelopen. De trein is net gestopt. Hierna gaan ze naar buiten en beginnen ze aan de weg naar het kasteel. Ze hebben vandaag voor het eerst na de vakantie hun vrienden weer gezien, al zijn er natuurlijk ook vijanden. Morgen zullen de lessen al beginnen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:55 ]


    She was always looking for more..

    Mijn topics! Ik ga straks posten, dan doe ik gelijk ook even alle andere RPGs waar ik nog voor moet posten haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT


    Remember to be ridiculous.


    Evelyn Imogen Rozaky


    Ruim op tijd kom ik aan op het perron. Al op het eerste moment dat ik er ben verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Het betekent dat ik weer naar Hogwarts kan, dat ik mijn vrienden weer kan zien. Mijn ouders lijken er zoals altijd minder blij mee. Dit is niet hun favoriete plek om te zijn. Het is meestal een beetje akward om hier met mijn ouders te zijn. Ik wil ze bij mijn leven betrekken, maar ik heb niet het idee dat ze mij daar de kans voor geven. Ik snap het ook wel, tot op zekere hoogte. Het is mijn leven, niet dat van hun. Dat zal ik dan ook maar moeten accepteren. Ze doen nog hun best ook, maar het werkt nooit helemaal. Of gewoon helemaal niet. Momenteel zijn er nog niet echt heel veel mensen, al is het nu al druk. Ik kan het me niet voorstellen dat het hier niet druk zou zijn. Ik kijk om me heen of ik bekende gezichten zie, maar ik zie tot nu toe maar weinig mensen van mijn leeftijd, laat staan mensen die ik goed ken. Het wemelt hier al wel van de eerste jaars, die zo te zien de trein niet mis willen lopen. Op hun gezichten staat een nerveuze blik. Ik besluit maar om nog een beetje tijd met mijn ouders door te brengen voordat ik ze een lange tijd niet ga zien, maar ik houd mijn ogen ook goed open voor een bekend gezicht.


    She was always looking for more..


    Sylvester Lance Toye x Gryffindor
    Ik loop het perron op. Ik haal mijn handen door mijn haar, en zie dat het nog redelijk rustig is - voor een dag als deze dan. Het is 1 september, en dat betekent dat ik terug mag naar Hogwarts. En voor mij, betekent dat dat ik mijn vrienden weer kan zien. Maar ook dagen vol stres, heen en weer rennen en weinig vrije tijd. Ik bijt op mijn lip. Rennen, ik ben er door de jaren heen steeds beter in geworden.
    Eerst had iedereen raar opgekeken toen ik voorbij rende, maar al gauw was iedereen daar gewend aan geraakt. Toch is het grappig om eerste jaars te zien kijken als ik voorbij ren. Door mijn opvallende haarkleur meestal. Ik weet nog goed dat een eerstejaars had gevraagd of mijn haar echt die kleur had, en niet geverfd was. Toen had k lachend "Alleen als je dat wilt." gezegd, en was ik weggelopen.
    Bij de gedachte aan het vermakelijke gezicht dat de jongen had, krullen mijn mondhoeken omhoog. Ik hoor mijn zusje op de achtergrond zeuren dat ze niet wil wachten tot volgend jaar, en dat ze anders stiekem de trein in kruipt. Grinnikend kijk ik om me heen, of ik ergens bekende zie.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    [Mt]


    -


    Evelyn Imogen Rozaky


    Dit is niet echt het beste gesprek wat ik ooit heb gehad met mijn ouders. Volgens mij is onze inspiratie voor een gesprek een beetje op, alhoewel het denk ik toch meer aan deze plek ligt. Mijn ouders voelen zich hier onrustig en ik zeg dan ook maar uiteindelijk dat ze beter kunnen gaan. Ze lijken er bijna opgelucht om. Nadat ik mijn moeder nog een laatste knuffel heb gegeven kijk ik ze na als ze weglopen met een waterig glimlachje op mijn gezicht. Daarna draai ik me om en zie ik iedereen met elkaar praten. Hoe hebben hun elkaar kunnen vinden in deze drukte. Het lijkt wel alsof iedereen die ik ken van de aardbodem is verdwenen. Ik kijk nog eens aandachtig rond en zie dan ergens het hoofd van een jongen met een wel heel aparte haarkleur. Mijn glimlach wordt breder en ik probeer de jongen met de grijze haren te volgen voordat ik hem weer uit het zicht raak. Ik doe mijn mond open als ik dichtbij genoeg ben om hem te roepen.
    "Hé Speedster!" Roep ik als ik hem duidelijk in zicht krijg, waarna ik op hem afloop en voor hem blijf stil staan. "Het zou naar mijn mening een stuk handiger zijn als al mijn vrienden zo'n haarkleur hadden." Zonder zijn haar had ik hem waarschijnlijk gezien als de zoveelste die hier is aangekomen als iemand die ik niet ken. "Ben jij ook zo bekend met het 'ik kan niemand vinden' probleem of heb je al iemand gezien wiens lengte groter is dan 1.50." Ondertussen kijk ik met een schuin oog naar een aantal eerstejaars die voorbij lopen. Verder hoop ik dat hij iemand heeft gezien, waarvan die iemand het liefste Sirius is eigenlijk. Hem wil ik wel heel graag zien, net als de rest uiteraard.


    She was always looking for more..

    MT


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''


    Sylvester Lance Toye x Gryffindor
    "Hé Speedster!" Hoor ik ineens als mijn ouders en zusje verdwijnen om naar huis te gaan. Ik kijk over mijn schouders heen. Ik draai me pas om als ik Evelyn aan zie komen, en ik glimlach warm naar haar. "Hey Lyn." Zeg ik plagerig, wetende dat ze de bijnaam niets vindt. "Het zou naar mijn mening een stuk handiger zijn als al mijn vrienden zo'n haarkleur hadden." Zegt ze. Ik grijns en zeg: "En jij ook bedankt Lyn. Nu zit ik er speciaal voor jou aan te denken om expres mijn haar rood of zwart te verven."
    Ik haal mijn handen opnieuw door mijn haar heen, en laat ze dan rusten op mijn heupen. "Ben jij ook zo bekend met het 'ik kan niemand vinden' probleem of heb je al iemand gezien wiens lengte groter is dan 1.50." Ik knik. "Ja ik ken het probleem." Zeg ik denkend aan Jessenia, die weet ik veel waar is. Waarschijnlijk is ze nog onderweg. "Zeker op zoek naar Sirius?" Grinnik ik, denkend aan Evelyn haar vriendje. "Dan kun je weer lekker klef doen." Zeg ik met een overdreven jaloerse toon in mijn stem. Ik stop mijn handen in mijn broekzakken, en wacht een reactie van het meisje voor me af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jeaj (: Mon topicss (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    NARCISSA 'CISSY' BLACK.


    Een glimlach siert mijn lippen wanneer ik perron negen driekwart opstap. Langzaam laat ik mijn blik glijden over alle gezichten. Ik zie vele bekenden maar ook vele nieuwelingen. Elfjarigen met rode opgewonden gezichtjes en zwetende handjes die bij hun nog zenuwachtigere ouders staan. Ik rol even met mijn ogen wanneer ik twee Muggle ouders zie staan die huilend afscheid nemen van hun dochter. Voor mijn part hoeven ze helemaal geen afscheid te nemen en kunnen ze die Mudblood gelijk weer meenemen. Ik kijk achterom naar de plek waar mijn ouders staan. Ik werp ze een kleine glimlach toe.
    "Tot kerstmis" zeg ik tegen ze waarna ik ze allebei een knuffel geef. Na nog een aantal woorden gewisseld te hebben loop ik door de mensenmassa in de hoop Demi of Lucius te vinden. Wanneer ik langs de mensen loop zie ik een aantal personen uit mijn jaarlaag staan, waaronder Sylvester in gesprek met Evelyn. Dat vreselijke wijf dat een relatie met mijn nog vreselijkere neef heeft. Ik heb de neiging om tegen Sylvester te zeggen dat hij zijn bloed niet moet bezoedelen door met haar te praten maar ik houd me in omdat het verlangen om Lucius weer te zien te groot is. Ik zoek door de menigte in de hoop zijn blonde haar ergens aan te treffen.


    -


    • • • • • Sirius Orion Black • • • • •


    'Dag, Sirius,' zegt mevrouw Potter. Ze geeft me een knuffel en een kus op haar wang. 'Probeer dit jaar iets meer op te letten, oké?' zegt ze tegen ons beiden, maar je kan horen dat ze het zelf ook niet gelooft. Aangezien ik sinds mijn zestiende bij de Potters woon - no way dat ik het nog langer bij mij thuis had volgehouden - is mevrouw Potter als een moeder voor me. En zo gedraagt ze zich dan ook al te graag.
    Meneer Potter geeft me nog een hand, en daarna verdwijnselen James en ik met onze koffers naar Perron 9 3/4. Het laatste jaartje op school komt eraan.
    Mijn ogen vliegen meteen over het drukke perron, op zoek naar vrienden. Remus en Peter zullen hier ergens moeten zijn, en hetzelfde geldt voor Archie. Maar het liefst wil ik Evelyn zien.
    En daar staat ze. Haar blonde haren zijn verwaaid door de wind, maar ze ziet er net zo mooi uit als altijd. Naast me grinnikt James en geeft me een duwtje richting mijn vriendin. Ze staat te praten met die gast, ehm, Sylvester? Hij slaapt in ieder geval bij mij op de dorm, dus eigenlijk zou ik na 6 jaar zijn naam wel moeten weten. Ach ja, ik heb geen fotografisch geheugen. Het enige wat ik weet is dat hij geen nerd is (beter) en wel cool haar.
    Een lach verspreidt zich langzaam over mijn gezicht, waarna ik richting Lyn loop. Ze kan me niet zien, ze staat met haar rug naar me toe. Bij haar aan gekomen til ik haar van achteren op, wetend dat ze zometeen een gilletje zal slaken.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 15:56 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Evelyn Imogen Rozaky


    "Hey Lyn." Antwoord Sylvester als hij mij ziet. Ik rol met mijn ogen en zucht even kort. Hij weet beter dan goed dat ik niet zo genoemd wil worden. Dat is dan misschien ook juist de reden dat iedereen dat wel doet. Waarom neemt niemand genoegen met Eve en desnoods gewoon Rozaky, hoe onpersoonlijk dat ook mag klinken.
    "Gewoon niet Lyn, oké?" Zeg ik op een chagrijnige toon, wetend dat het niet zal helpen.
    "En jij ook bedankt Lyn. Nu zit ik er speciaal voor jou aan te denken om expres mijn haar rood of zwart te verven." Even kijk ik hem met een schuin oog aan. Sylvester met rood of zwart haar. Gewoon niet, dat klopt niet. "Ja ik ken het probleem." Zegt hij dan en ik zucht weer even. Dat betekent dat hier echt nog niemand is. De enige uit het zevende jaar die ik zie is Narcissa, maar ik zou nog liever een praatje gaan maken met een dode kamerplant dan met haar. Ik kan haar dus niet uitstaan, altijd al niet. Al vanaf het moment dat het tot me doordrong hoe ze denkt over mensen met Muggle ouders zoals ik. Ik probeer daar maar niet te vaak aan te denken en ik hoop dat de volgende zevende jaars die ik tegenkom een aardiger persoon is. "Zeker op zoek naar Sirius? Dan kun je weer lekker klef doen."
    "Wat zijn we weer volwassen zeg." Geef ik als reactie. Eigenlijk wil ik er nog iets achteraan zeggen, maar dan merk ik dat iemand die achter mij staat me optilt. Gelijk komt er een hoog gilletje uit mijn mond, omdat ik even schrik omdat dit ineens zo snel gebeurd. Het was echt zo'n vals gilletje waarvan je oren pijn doen. Super. Toch wordt ik wel blij omdat ik wel kan raden wie er achter me staat.
    "Probeer je me dood te laten schrikken?" Vraag ik een beetje lacherig terwijl ik mijn hoofd omdraai waarna ik het gezicht van Sirius zie. Alleen dat al doet me lachen. Zou het raar zijn om te zeggen dat ik school gemist heb afgelopen zomer? In dit geval denk ik vast van niet.


    {James komt zo.}


    She was always looking for more..


    ~ Marlene Amy McKinnon ~

    Met een glimlach om mijn mond sleep ik Lily over het perron heen. We hebben de laatste paar dagen van de vakantie bij haar thuis door gebracht, samen. Maar nu moeten we Mary en Camilla vinden. En natuurlijk Archie, dat is het belangrijkste. Voor mij dan.
    'Kom nou,' zeg ik tegen Lily, hopend dat ik haar niet mee hoef te slepen maar ze zelf kan lopen. Dan zie ik Mary die net gedag zegt tegen haar moeder.
    'Mary! Hierzo!' gil ik meteen, wild zwaaiend naar onze vriendin. Bij het zien van ons zegt Mary snel haar ouders gedag en loopt naar ons toe, haar hutkoffer achter zich aan slepend.
    'Meiden!' roept ze uit, waarop ze ons beide een knuffel geeft. 'Camilla al gezien? Hoe was jullie vakantie? En de laatste paar dagen samen? Mar, wat ben je bruin!' ratelt ze achter elkaar door. Mary praat nogal veel. En nogal snel.
    'Rustig, Mary,' zeg ik, glimlachend. Mijn ogen glijden alweer over het perron, om te kijken of ik Camilla of Archie ergens kan spotten. Ik heb Archie in de vakantie niet veel gezien en wil heel graag weer bij hem zijn.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Jessenia Melike Demirci

    Het was al druk toen ik op Perron 9 3/4 aankwam maar nog niet half zo druk als je zou verwachten op 1 september en bijna iedereen was of een kop kleiner dan mij of zo'n twintig of meer jaar ouder, eerstejaars en hun ouders. Mijn ouders kwamen naast mij tot stilstand en mijn vader zette mijn koffer op de grond. Mijn moedfers ogen traande en ik onderdrukte een zucht, je zou denken dat ze er na zes jaar en gewend as dat ik weg ging maar voor haar leek het allemaal nog nieuw te zijn. 'Ik ga op zoek naar mijn vrienden maar ik schrijf jullie snel,' zei ik.
    Mijn vader gaf me een knuffel en liet me toen los. 'Probeer niet te veel in de problemen te raken dit jaar. Doe je best met quidditch.'
    'Ja,' viel mijn moeder hem bij. 'En ook goed aan school werken.'
    Met mijn koffer in mijn hand liet ik ze zo snel mogelijk achter, mam was verschrikkelijk in afscheid nemen dus pap en ik probeerden elk afscheid zo kort mogelijk te houden om te voorkomen dat ze in tranen uitbarstte. Toen ik een stuk gelopen had zag ik iemand met zilver haar, Sylvester. Hij stond de praten met een blondine uit Ravenclaw, ik dacht dat ze Evelyn heette, en ik begon in hun richting te lopen. Tegen de tijd dat ik hen bereikte had Evelyn het halve perron al weer doof geschreeuwd omdat haar vriendje haar liet schrikken. 'Fijne vakantie gehad Quicksilver?' vroeg ik toen ik ze eindelijk bereikt had.


    Remember to be ridiculous.


    • • • • • Sirius Orion Black • • • • •


    En ja hoor, een hoog gilletje komt uit haar mond. Ik zet haar weer neer, aangezien ze het overduidelijk eng vind en ook omdat ze een beetje zwaar is.
    'Probeer je me dood te laten schrikken?' vraagt ze, maar ze heeft een lach op haar gezicht waardoor ze niet erg serieus over komt.
    'Overduidelijk,' zeg ik. Dan buig ik naar haar toe en zoen haar. Het doet bijna pijn, zoveel heb ik haar gemist. Een paar jaar geleden zou ik mezelf waarschijnlijk hebben uitgelachen, alleen al de gedachte om een vriendin te krijgen... maar nu ik Evelyn aan mijn zijde heb kan het me niets schelen. Ik hou van haar.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 16:38 ]


    “A queen will always turn pain into power.”