• Hello!
    Ik begin het photoshoppen aardig onder de knie te krijgen. Hier zal ik wat photoshop creaties neerzetten die door mij zijn gemaakt. Als je er een van wilt gebruiken, voor bijvoorbeeld een story, dan ben ik bereid die aan te passen aan jouw wensen zodat je hem kan gebruiken. Ook mag je hier een aanvraag doen voor bijvoorbeeld een cover. Nou ja, ik denk dat ik nu wel genoeg verteld heb. Hiernaast zijn wat voorbeelden.


    Het lijstje dat je in dient te vullen:


    (User)name:
    Titel:
    Afbeeldingen: (het liefst van redelijk goede kwaliteit. Ook wil ik best wel zelf zoeken, maar ik zou het op de prijs stellen als je dan een goede omschrijving geeft van wat je wil)
    Lettertype/font: (dafont.com)
    Sfeer:
    Kleuren: (zwart/wit of sepia, bijvoorbeeld)
    Horizontaal/Verticaal:
    Eventuele extra eisen:

    In de maak:
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    Af:
    * Emrys [met titel] [zonder titel]
    * Beckmann [cover]
    * Phortion [cover]
    * Perconte [cover]
    * Pulchre [cover]
    * Avarosa [cover]
    * Gibbs [cover]
    * Gotika [cover 1] [cover 2]
    * silverhorse [cover]
    * Firenzee [cover]
    *
    *
    *
    *
    *
    *


    Note: Ik ben ook maar een mens en ik kan niet heksen. Er zullen dagen komen dat ik niet de hele dag met photoshop bezig kan zijn, want ik heb naast Quizlet ook nog een leven. Dus als je dan langer moet wachten, sorry.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 20:31 ]


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet garanderen dat mijn cover mooier zal worden dan de huidige cover, omdat ik nog veel te leren heb, maar ik zal je op de lijst zetten en het proberen (;


    26 - 02 - '16

    Maak niet uit. Vernieuwing is altijd leuk. En het is ook meer als inspiratiebron dat ik er zoek. Iedereen maakt tegenwoordig zo'n mooie covers dus ik begon wat jaloers te worden. Hha :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het echt vervelend, ik heb een beeld van iets voor me maar ik kan het niet uitleggen.
    Je hoort nog wat van moi :3


    wat was dit ookalweer

    Heb je nog een voorkeur voor lettertype en kleur van de cover (zwart/wit, sepia etc)


    26 - 02 - '16

    Stylinsexual schreef:
    Ik vind het echt vervelend, ik heb een beeld van iets voor me maar ik kan het niet uitleggen.
    Je hoort nog wat van moi :3


    Is goed ^^


    26 - 02 - '16

    Maak niet uit. Wat jij het leukst vindt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Maak niet uit. Wat jij het leukst vindt.


    Wil je een krullerig lettertype? :3
    Of juist niet.


    26 - 02 - '16

    Dat mag. Het mag klassiek zijn, dat doet de sfeer wel tot zijn recht, maar nu is het een strak lettertype en dat is ook wel fijn. Dus het maakt mij niet echt uit. Zolang het geen comic sans ms is, ben ik al blij :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga morgen verder. Ik ga zo gourmetten


    26 - 02 - '16

    Er zit geen haast achter. Smakelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wacht even, even opnieuw uploaden.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 21:18 ]


    26 - 02 - '16

    Is het niet ''bevroren'' ? :x


    Verder eventjes een MT. Ik vind dat je écht prachtige covers maakt, Erieka. Verder zou ik wel een cover willen voor mijn SA's 2015 story, maar ik moet daar nog even over nadenken welke plaatjes ik hebben wil etc. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Is het niet ''bevroren'' ? :x


    Verder eventjes een MT. Ik vind dat je écht prachtige covers maakt, Erieka. Verder zou ik wel een cover willen voor mijn SA's 2015 story, maar ik moet daar nog even over nadenken welke plaatjes ik hebben wil etc. ^^


    Ooops!
    Ik zal het onmiddelijk wijzigen ;x
    Stom, stom, stom van me!


    26 - 02 - '16

    @ Avarosa:



    Is 't iets?


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Ooops!
    Ik zal het onmiddelijk wijzigen ;x
    Stom, stom, stom van me!


    Hahaha naja ik weet haar titel natuurlijk niet. Misschien was het wel expres met een ''F''. ^^
    Maar fouten maken is menselijk eh. Kan gebeuren. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •