• Hello!
    Ik begin het photoshoppen aardig onder de knie te krijgen. Hier zal ik wat photoshop creaties neerzetten die door mij zijn gemaakt. Als je er een van wilt gebruiken, voor bijvoorbeeld een story, dan ben ik bereid die aan te passen aan jouw wensen zodat je hem kan gebruiken. Ook mag je hier een aanvraag doen voor bijvoorbeeld een cover. Nou ja, ik denk dat ik nu wel genoeg verteld heb. Hiernaast zijn wat voorbeelden.


    Het lijstje dat je in dient te vullen:


    (User)name:
    Titel:
    Afbeeldingen: (het liefst van redelijk goede kwaliteit. Ook wil ik best wel zelf zoeken, maar ik zou het op de prijs stellen als je dan een goede omschrijving geeft van wat je wil)
    Lettertype/font: (dafont.com)
    Sfeer:
    Kleuren: (zwart/wit of sepia, bijvoorbeeld)
    Horizontaal/Verticaal:
    Eventuele extra eisen:

    In de maak:
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    Af:
    * Emrys [met titel] [zonder titel]
    * Beckmann [cover]
    * Phortion [cover]
    * Perconte [cover]
    * Pulchre [cover]
    * Avarosa [cover]
    * Gibbs [cover]
    * Gotika [cover 1] [cover 2]
    * silverhorse [cover]
    * Firenzee [cover]
    *
    *
    *
    *
    *
    *


    Note: Ik ben ook maar een mens en ik kan niet heksen. Er zullen dagen komen dat ik niet de hele dag met photoshop bezig kan zijn, want ik heb naast Quizlet ook nog een leven. Dus als je dan langer moet wachten, sorry.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 20:31 ]


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hahaha naja ik weet haar titel natuurlijk niet. Misschien was het wel expres met een ''F''. ^^
    Maar fouten maken is menselijk eh. Kan gebeuren. (:


    Het was een stom foutje :W


    26 - 02 - '16

    Hij is wel mooi, maar het is niet meteen wat ik zoek. De overgang de personages is wel mooi, maar de magie mist een beetje. Toch bedankt. :3


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Hij is wel mooi, maar het is niet meteen wat ik zoek. De overgang de personages is wel mooi, maar de magie mist een beetje. Toch bedankt. :3


    Graag gedaan ^^


    26 - 02 - '16

    Weer een willekeurig ding gemaakt aan de hand van een tutorial.


    26 - 02 - '16

    (User)name: Gibbs Maar mijn username hoeft niet op de cover, als dat is waarom ik mijn username hier neer moet vullen. :p
    Titel: Stand Alone's - 2015
    (is het nou ''Stand Alone's'', of ''Stand Alones''? Ik weet het echt niet. :x )
    Afbeeldingen: (het liefst van redelijk goede kwaliteit. Ook wil ik best wel zelf zoeken, maar ik zou het op de prijs stellen als je dan een goede omschrijving geeft van wat je wil)








    Lettertype/font: (dafont.com) Er is niet echt een specifiek lettertype dat ik hebben wil. Maar krullerige letters zouden mooi zijn. c:
    Sfeer: Dromerig
    Kleuren: (zwart/wit of sepia, bijvoorbeeld) Gewoon kleur, denk ik. Tenzij dat zwart-wit mooier staat. Maar geen sepia.
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal. Maar als horizontaal beter uit komt, is dat ook goed.
    Eventuele extra eisen: Even een opmerking voor de plaatjes die ik uitgekozen heb: Ik kon niet kiezen! Dus het is natuurlijk niet de bedoeling dat je ze állemaal gebruikt. Gebruikt maar wat jij denkt dat mooi is. Of een heel ander plaatje, als je iets leuks vind. c: Aangezien ik je tot nu toe gemaakte covers helemaal geweldig vind, ga ik er vanuit dat je smaak goed genoeg is om te weten of iets wel of niet mooi past. c:


    Dankjewel alvast! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zal m'n best doen, Yolanda (:


    26 - 02 - '16

    Dankjewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Gibbs:



    Vind je het wat? :3


    26 - 02 - '16

    Oeh, I like it!

    Alleen: Is het mogelijk om de tekst wat meer naar beneden te plaatsen, en dan een stuk vna bovenaan eruit te halen, zodat het wat meer bij elkaar zit en de cover iets kleiner wordt? Dan is er niet zoveel open ruimte.
    En kunnen de hoeken rond gemaakt worden (afgesneden), of dat er een zwarte waas is of zoiets? Ik vind het een beetje kaal, vooral links onderin. ;x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Oeh, I like it!

    Alleen: Is het mogelijk om de tekst wat meer naar beneden te plaatsen, en dan een stuk vna bovenaan eruit te halen, zodat het wat meer bij elkaar zit en de cover iets kleiner wordt? Dan is er niet zoveel open ruimte.
    En kunnen de hoeken rond gemaakt worden (afgesneden), of dat er een zwarte waas is of zoiets? Ik vind het een beetje kaal, vooral links onderin. ;x


    Dat kan (:
    Ik zal kijken of het nu nog lukt of dat ik het morgen gewoon even doe.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 21:33 ]


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Dat kan (:
    Ik zal kijken of het nu nog lukt of dat ik het morgen gewoon even doe.


    Thank you! c:
    Het heeft overigens geen haast hoor, en morgen ben ik toch de hele dag weg dus zal ik niet echt kunnen antwoorden. Dus neem je tijd. Ik vind het al super lief dat je dit wil doen! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Gibbs:


    26 - 02 - '16

    Voor mezelf gemaakt, een beetje spelen met kleuren:


    26 - 02 - '16



    Quote


    26 - 02 - '16

    Een tutorial gevolgd om met brushes te leren werken. I like the result


    26 - 02 - '16