• Hello!
    Ik begin het photoshoppen aardig onder de knie te krijgen. Hier zal ik wat photoshop creaties neerzetten die door mij zijn gemaakt. Als je er een van wilt gebruiken, voor bijvoorbeeld een story, dan ben ik bereid die aan te passen aan jouw wensen zodat je hem kan gebruiken. Ook mag je hier een aanvraag doen voor bijvoorbeeld een cover. Nou ja, ik denk dat ik nu wel genoeg verteld heb. Hiernaast zijn wat voorbeelden.


    Het lijstje dat je in dient te vullen:


    (User)name:
    Titel:
    Afbeeldingen: (het liefst van redelijk goede kwaliteit. Ook wil ik best wel zelf zoeken, maar ik zou het op de prijs stellen als je dan een goede omschrijving geeft van wat je wil)
    Lettertype/font: (dafont.com)
    Sfeer:
    Kleuren: (zwart/wit of sepia, bijvoorbeeld)
    Horizontaal/Verticaal:
    Eventuele extra eisen:

    In de maak:
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    Af:
    * Emrys [met titel] [zonder titel]
    * Beckmann [cover]
    * Phortion [cover]
    * Perconte [cover]
    * Pulchre [cover]
    * Avarosa [cover]
    * Gibbs [cover]
    * Gotika [cover 1] [cover 2]
    * silverhorse [cover]
    * Firenzee [cover]
    *
    *
    *
    *
    *
    *


    Note: Ik ben ook maar een mens en ik kan niet heksen. Er zullen dagen komen dat ik niet de hele dag met photoshop bezig kan zijn, want ik heb naast Quizlet ook nog een leven. Dus als je dan langer moet wachten, sorry.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 20:31 ]


    26 - 02 - '16

    Een fotomanipulatie gemaakt waarin mijn kat voorkomt:


    26 - 02 - '16

    Je begint hier eeecht goed in te worden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je begint hier eeecht goed in te worden.


    Dankjewel! :3
    Ik gebruik tutorials om beter te worden. Ook maak ik wel eens specifieke tutorials na, maar gebruik ik andere afbeeldingen dan degene die de tutorial heeft gemaakt. Dat doe ik om de lat wat hoger te leggen voor mezelf ;3


    Het grappige was ook dat Pim's staart maar half op de foto stond, waardoor ik de andere helft er dus aan vast moest photoshoppen :W

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 22:15 ]


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    @Gibbs:




    SORRY SORRY SORRY! Ik was dit vergeten en dacht er pas weer aan toen ik het topic weer gebumpt zag. :x

    But I really, really like it! However, ik ga echt vreselijk zeuren. SORRY! ;X
    Kunnen de woorden weer ietsje omhoog? Zegmaar in het midden van die wolken. Dus niet helemaal bovenaan, maar ook niet op de plek waar ie nu staat. Er tussenin.
    Ugh ik vind mezelf vreselijk. x)

    But other than that, it's perfect! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)


    SORRY SORRY SORRY! Ik was dit vergeten en dacht er pas weer aan toen ik het topic weer gebumpt zag. :x

    But I really, really like it! However, ik ga echt vreselijk zeuren. SORRY! ;X
    Kunnen de woorden weer ietsje omhoog? Zegmaar in het midden van die wolken. Dus niet helemaal bovenaan, maar ook niet op de plek waar ie nu staat. Er tussenin.
    Ugh ik vind mezelf vreselijk. x)

    But other than that, it's perfect! _O_


    Dat kan, no problemo ;3


    26 - 02 - '16

    Zo?


    26 - 02 - '16

    Je bent geweldig! Dankjewel! _O_ <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Je bent geweldig! Dankjewel! _O_ <3


    You're welcome <3


    26 - 02 - '16

    Ik heb van een doodgewone foto een winterfoto kunnen maken. Het is nog redelijk amateuristisch, dus ik moet m'n skills echt nog wat gaan bijschaven op dit gebied:


    26 - 02 - '16

    Net nog iets gemaakt, aan de hand van een tutorial op het internet:


    26 - 02 - '16

    Mijn laatste edit even wat aangepast. Ik heb er mijn eigen gezicht in gemaakt.


    26 - 02 - '16

    Net een nieuwe omslag voor Facebook gemaakt. Redelijk amateuristisch, maar het gaat om het beeld:


    26 - 02 - '16

    Ik experimenteel op het moment met ogen. Best geinig.


    26 - 02 - '16

    Whaw!! Alles wat je doet is zo goed!! Ik wilde dat ik een cover nodig had, maar waar ik momenteel aan werk is nog niet goed uitgedacht ;/


    ~My Mind Is Free~

    Gotika schreef:
    Whaw!! Alles wat je doet is zo goed!! Ik wilde dat ik een cover nodig had, maar waar ik momenteel aan werk is nog niet goed uitgedacht ;/


    Neem je tijd (;


    26 - 02 - '16