• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    Ik voel me niet oké.


    'Darling, just hold on'

    Waarom doet mijn maag/slokdarm/whatever zeer als lauwwarme thee drink? Ik normaal echt nooit last. Ook gaat ademhalen veel zwaarder :/

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 7:46 ]


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Waarom doet mijn maag/slokdarm/whatever zeer als lauwwarme thee drink? Ik normaal echt nooit last. Ook gaat ademhalen veel zwaarder :/


    Misschien moet je verkouden worden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had echt geen zin in school, dus ik heb me maar ziek gemeld. Nu maar de hele dag Game of Thrones kijken.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik haat alles.


    i put the fun in funeral

    Ik heb buikpijn en wil absoluut niet een therapeut. Nu niet, nooit niet.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jonty schreef:
    (...)

    Misschien moet je verkouden worden?


    Dat zou niets nieuws zijn voor mij. Ik ben zo'n beetje 24/7 verkouden :/


    26 - 02 - '16

    Vandaag kan ik mijn username veranderen. Hopelijk lukt het me om die langer dan een maand te houden ^.^

    Ugh ik heb echt geen zin in morgen. :/
    En hopelijk slaag ik vrijdag wél..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rude


    i put the fun in funeral

    Wat heb ik toch een honger, een honger, een honger. Zo'n honger had ik nooit :')

    Als jullie die hond nog een keer mishandelen, dan geef ik jullie op voor dierenmishandeling. Neem gvd gewoon geen hond, want dit gaat gewoon echt te ver. Jullie voeden die hond niet goed op, ja dan vind ik het wel logisch dat ze zo doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh god waarom laten mijn ouders mij dit soort dingen doen. Ze weten best dat ik dat doodeng vind D:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 15:00 ]

    Seizoen 2 van Arrow op Netflix, hoe ga ik ooit nog tijd maken voor iets anders?


    Your make-up is terrible

    Suikerspin kauwgom. Ik hou van je!


    wat was dit ookalweer

    Dank jullie wel Lama's, nu verveel ik me tenminste niet meer en ik kan ook nog eens lekker lachen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."