• ik ben 15 jaar en zwanger van een meisje ik ben nu 21 weken zwanger en ik hou het kind maar ik ben erg bang voor de bevalling en ik weet niet wat ik precies moet doen na de bevalling kan iemand mij helpen of heeft het zelf meegemaakt?

    Alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Misschien je moeder vragen? Zij kan je beter helpen dan wie dan ook. Ik heb het zelf niet meegemaakt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    Misschien je moeder vragen? Zij kan je beter helpen dan wie dan ook. Ik heb het zelf niet meegemaakt.


    hetzelfde als wat jij zegt ^.^


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Heb ik al gedaan maar word er niet veel wijzer van


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Bluemoon13 schreef:
    Heb ik al gedaan maar word er niet veel wijzer van


    Ik kan je veder niet helpen helaas


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Na de bevalling? Ik neem aan dat je dan sowieso omringd zult worden door de mensen die je met de bevalling hebben geholpen. Die zullen weten wat ze doen. ^^
    Als je meer over de bevalling zelf wilt weten, zou ik inderdaad eens met je moeder of een andere vrouw met kinderen in je omgeving praten, of met je gynaecoloog. Het internet kan ook behulpzaam zijn, maar zorg dan wel dat je alleen dingen gelooft die op betrouwbare sites staan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je bent zwanger van een meisje? ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Neighbourhood schreef:
    Je bent zwanger van een meisje? ...


    in de zin dat ze een meisje gaat krijgen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Quatrefoil schreef:
    (...)

    in de zin dat ze een meisje gaat krijgen

    Oh, oké zo, sorry. Ik had al even een mindfuck toen ik dat las, hahaha. :'D
    Anyway, ik wens je héél veel succes met je zwangerschap en ik hoop dat alles goed zal verlopen! Mag ik vragen of je nog contact hebt met de vader van je kind en of hij na je bevalling bereid is om zijn/jullie dochter op te voeden? Ik duim voor je, meid! :]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb nog contact met de vader maar niet veel meer we hebben ook niks meer en hij wil niet voor het kind zorgen :/


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Zoek naar organisaties die gaan over deze situaties, die kunnen jou vast wel verder helpen met je vragen ;)


    Life is hard and then we die

    Ik denk niet dat je echt raad hierover zal vinden op een tienersite met jonge mensen die geilt op fanfiction.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Effe een ding, ZWANGER VAN EEN MEISJES???? WTF :S


    tiptoe through the tulips...

    DarkGothic schreef:
    Effe een ding, ZWANGER VAN EEN MEISJES???? WTF :S
    Wat is daar raar aan? Als je mama van jou in verwachting was, was dat toch ook niet van eenhoorn ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkGothic schreef:
    Effe een ding, ZWANGER VAN EEN MEISJES???? WTF :S


    Zoals Margot hierboven al zei, daarmee wordt bedoeld dat de baby een meisje is, niet dat een meisje de persoon van het topic zwanger heeft gemaakt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Neighbourhood schreef:
    Je bent zwanger van een meisje? ...


    Ik las het ook zo. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."