• Er zijn altijd al bendes geweest en die zullen er altijd zijn.
    In San Francisco zijn er 3 bendes. Elk hebben ze hun eigen gebied en jarenlang kwamen ze zo nooit met elkaar in contact. De drie "gebieden" waren vastgelegd in een contract om misverstanden en conflicten te voorkomen. Jaren later is er geen sprake meer van een contract. Elke bende hunkert naar meer en daarom gaan ze zich ook vestigen op de "gebieden" die niet van hen zijn. Zo komen de drie groepen dus met elkaar in contact.
    Dit zorgt voor verwarring, leugens, gevechten,...

    Meer uitleg zie spoiler.

    Het grote begrip criminaliteit wordt hier dus in 3 hoofdafdelingen opgesplitst. Alle bendes willen meer macht en meer geld en houden zich daarom niet meer aan de criminele opdrachten die voor hen bestemd zijn. Het is de bedoeling dat dit in een soort van evolutie gebeurt, dus het begint met gewoon stelen. De mensen van de verschillende bendes stelen af en toe iets waardoor ze met elkaar in contact komen. Daarna beginnen ze ook af en toe de opdrachten en taken van de andere bendes over te nemen,...


    Bende 1: gebied = De donkere zaakjes. De opdrachten die het daglicht niet mogen zien en waar de buitenwereld niets van af weet worden door deze mensen vervuld. (mensen laten verdwijnen, vermoorden)

    Bende 2: gebied = Grote bedrijven en zakenmannen. Er voor zorgen dat een gigantisch bedrijf ineens failliet gaat. Bedrijven die worden overgenomen terwijl niemand het had verwacht, veel geld bij elkaar brengen,... dat zijn de taken van Bende 2.

    Bende 3: gebied = Mensen chanteren en afpersen is de hoofdtaak van deze Bende. Hierdoor verkrijgen ze enorm veel geld,... en af en toe hebben ze natuurlijk ook de zelfmoord van de afgeperste persoon op hun geweten.

    Ik vraag me dus af of hier interesse voor is of niet?

    Het wordt trouwens een MSV omdat ik zelf alleen nog maar in MSV's heb meegespeeld.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 16:59 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Zal ik alvast een rollentopic openen zodat jullie eventueel al een rol kunnen aanmaken (of een praattopic voor moesten er nog mensen zijn met vragen, bijkomende ideeën,...)?


    Juah. c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oh ja, count me in voor de 1e bende. :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik zal direct een rollentopic openen zodat iedereen die wil al een rol kan aanmaken.
    De titel van deze MSV wordt trouwens crime division wat zo veel betekent als misdaadverdeling omdat alle misdaden worden opgesplitst in categoriën.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Het rollentopic


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ikke ook doen (cat)


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner