• Misschien een hele domme vraag hoor, maar..

    kan je iets uit een foto fotoshoppen? Of heb je hier persé twee of meerdere foto's van nodig? Eén met het ding dat weggehaald moet worden en één zonder? Om de achtergrond te hebben?

    Ik ben namelijk een filmpje aan het maken, over dat de ezel weggaat.. En nu wilde ik haar dus laten 'verdwijnen' van de foto, om het verschil te laten zien. Hoe kaal en eenzaam het is. ;$
    Maar ik weet niet of dit wel mogelijk is, dus had ik jullie geniale antwoorden en creatieve breinen even nodig! (:

    Thanks lads,


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ligt aan de foto. Kun je die misschien laten zien?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Ligt aan de foto. Kun je die misschien laten zien?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ojaa, tuurlijk. Sorry, ben er niet helemaal bij met mijn hoofd..

    Ik dacht eerst zelf aan bijvoorbeeld deze:



    Maar denk dat die erg lastig is (met mijn knie bijv?).


    Of deze:



    En anders deze? (Maar dat zijn er direct drie ezels.. :$)



    Of heb ik nu echt lastige wensen? Ik weet het niet hoor ;$.
    Ik heb meer of duizend foto's van deze.. En ik wil gewoon aan het einde van het filmpje de ezel(s) laten verdwijnen, om de leegte te laten zien.
    Als het niet kan is het een dikkejammerdan, maar ik hoop het zo. ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Het kan wel, maar volgens mij is het nogal lastig om de achtergrond dan mooi te krijgen.


    Your make-up is terrible

    Als je iets uit een foto wilt halen, zoals die ezel, moet je zorgen dat je die ruimte invult met iets waardoor het lijkt alsof de achtergrond gewoon door loopt. Dat is gemakkelijker met een foto met een simpele, eentonige achtergrond, dus ik denk dat die tweede foto al een stuk beter te doen zou zijn dan de eerste. Maar het is dus wel mogelijk, ja. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah echt! Is er ook iemand die dit voor mij zou willen doen? ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dit was het beste wat ik ervan kan maken. Die eerste wilt helaas niet. ;c


    Your make-up is terrible

    Misschien lukt dit me wel, maar het gaat niet perfect worden. Ik probeer morgen (waarschijnlijk) wat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Assassin schreef:
    Dit was het beste wat ik ervan kan maken. Die eerste wilt helaas niet. ;c



    Hier ben ik al ontzettend blij mee, dankjewel! (: Mag ik vragen wat voorn programma je ervoor gebruikt hebt?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    NoStranger schreef:
    Misschien lukt dit me wel, maar het gaat niet perfect worden. Ik probeer morgen (waarschijnlijk) wat.


    Het hoeft ook niet perfect te zijn! Het zit in een filmpje en ik denk dat niemand de foto grondig bekijkt om te zien of het wel helemaal klopt..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Roheryn schreef:
    (...)

    Hier ben ik al ontzettend blij mee, dankjewel! (: Mag ik vragen wat voorn programma je ervoor gebruikt hebt?


    Gewoon photoshop. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Gewoon photoshop. ;3


    En hoe download je dat? :Y)


    wat was dit ookalweer

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    En hoe download je dat? :Y)


    Via een torrent.


    Your make-up is terrible

    misschien een beetje laat, maar ik kan het wel proberen.........


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    maymeerminlove schreef:
    misschien een beetje laat, maar ik kan het wel proberen.........


    Hee, inderdaad een beetje laat want ik heb het filmpje ondertussen allang af. ;] Toch erg bedankt voor je aanbod! Als het je leuk lijkt en je kunt het, ben ik nog wel opzoek naar iemand die een soort cover-collage ding voor mij kan maken!. :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.