• Hayhay!

    Ik vroeg me een beetje af of hier nog meer Elf Fantasy Fair of Castlefest fans op de site zaten. Ik ga al sinds ik 4 ben naar deze festivals, en sinds 2010, denk ik dat het was, ben ik ook ieder jaar verkleed gegaan. De eerste paar jaar als Schemering/Nightfall van Elfquest. En het laatste jaar, 2014, ben ik als een onbekende elf gegaan. En wie weet, misschien ben ik jullie tegengekomen of zijn jullie mij tegen gekomen. Het leek me wel grappig om daar achter te komen.

    Dit zijn een paar fotos van mij in kostuum, en als jullie ook gekostummeerd zijn gegaan, gooi gezellig je foto erin!





    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 11:14 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahah ze is neit de enige XD Volgens mij heb ik jou ook ooit een keer zien rondlopen hahaha XD

    Oh my :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OakenshieId schreef:
    Haha. Op CF was er ook elke dag eentje. Niet veel mensen maar het was wel gezellig.



    Serieusly?! Hahaha en daar wist ik dus nooit van van he hahah XD
    Nou wie weet dit jaar wel.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)


    Serieusly?! Hahaha en daar wist ik dus nooit van van he hahah XD
    Nou wie weet dit jaar wel.


    Haha. Nou ja, dit jaar wel dus. :Y)
    Ik maak wel een meeting topic aan ofzo. :")


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Haha. Nou ja, dit jaar wel dus. :Y)
    Ik maak wel een meeting topic aan ofzo. :")


    Doen we dei voor elfia of voor Castlefest?? Ben vaak op beide aanwezig hoor maar het meot wel dudielijk zijn. Of we laten mensne in het topic kiezen, dat kan ook XD (of stiekem gewoon beide..)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Jonty schreef:
    (...)
    No way! o.o

    Hell yeah!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Laleah schreef:
    (...)

    Doen we dei voor elfia of voor Castlefest?? Ben vaak op beide aanwezig hoor maar het meot wel dudielijk zijn. Of we laten mensne in het topic kiezen, dat kan ook XD (of stiekem gewoon beide..)
    doe voor de elf, op cf kan ik mn stand niet verlaten. tenminste niet voor lang


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Laleah schreef:
    (...)

    Doen we dei voor elfia of voor Castlefest?? Ben vaak op beide aanwezig hoor maar het meot wel dudielijk zijn. Of we laten mensne in het topic kiezen, dat kan ook XD (of stiekem gewoon beide..)


    Nou, sowieso beide? :")
    Maar CF duurt nog acht maanden, dus eerst maar Elfia. Dat is over... drieënhalve maand. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eigenlijk moeten we daar een Q Meeting houden :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    Eigenlijk moeten we daar een Q Meeting houden :Y)


    .... dat zeg ik :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waar en wanneer is dit? Ik hoor er heel veel over, maar snap er niet veel van hehe.


    i put the fun in funeral

    OakenshieId schreef:
    (...)

    .... dat zeg ik :')


    whoops, sorry :Y) internet is crappy op school :S


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    (...)

    whoops, sorry :Y) internet is crappy op school :S


    Haha. School en internet... tja. :"D
    Maar ik vind een meeting dus een leuk idee haha, al denk ik dat een apart topic daarvoor handiger is.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja wanneer is de Eflia ook al weer? Want dan moet ik op tijd beginnen met aan dei schoenen werken XD Vorige keer had ik een panty aan pantoffels vastgenaaid, maar die bleven nietheel lang zitten dus dat faalde XD (want ja ik ga wel gekostumeerd haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Haha. School en internet... tja. :"D
    Maar ik vind een meeting dus een leuk idee haha, al denk ik dat een apart topic daarvoor handiger is.^^


    Wie maakt hem aan?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Haha. School en internet... tja. :"D
    Maar ik vind een meeting dus een leuk idee haha, al denk ik dat een apart topic daarvoor handiger is.^^



    Das helemaal prima! Dan moeten we daar ff een topic voor aanmaken. Ik ga waarschijnlijk wel met mijn vrienden, maar kon sws wel even buurten en kletsen enzo :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.