• Praat hier over dingen over het RPG.
    Is het leuk?
    Of wil je vragen als je een ander personage (van iemand anders) mag gebruiken.

    Wat vinden jullie ervan als er iets gaat gebeuren waardoor de RPG personages bij elkaar komen?
    En dan ze dan een soort van reis maken ?

    Ik ben wel benieuwd op de reactie namelijk :)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 21:12 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik heb een vraagje.
    Als die uitslagen doen. Wie gaat dat dan doen?
    Gaat 1 persoon ze allemaal vertellen?
    Of gaat iedereen voor zn eigen persoon dat beslissen? Word het überhaupt verteld?

    Wat en hoe word dat grote feest gehouden?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    het Grote feest wordt gevierd bij een speciaal daarvoor gemaakte arena. (als een soort theater) Je hoeft niet de hele tijd te zitten, omdat er ook een buffet is, maar waar je wel voor moet betalen. Aan het einde is er wel gratis eten (lunch) met een groter buffet.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    En die uitslagen hoe worden die verteld? Door de personage? Of gaat 1 iemand de uitslagen beschrijven en de andere maken daar eem verhaal mee?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Je mag zelf kiezen wat voor uislagen je hebt, maar die moeten wel logisch zijn. (geen mary seu's)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik ken geen Mary Sue. XD
    Maar ik neem aan dat dat perfect betekend. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    En perfect mag dus niet.
    Logisch niemand is perfect.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    En perfect mag dus niet.
    Logisch niemand is perfect.


    Dat bedoel ik! ;)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Angel, jij bent ook een wolf zullen we vrienden zijn...?


    .......

    Ik wil graag wat reacties horen ^ - ^


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    hoe bedoel je reacties??


    .......

    Reacties hier, of waarschijnlijk reacties op de speeltopic hoe iemand wat vind. Geen idee
    xD

    (En over het idee over dat reizen. :x heb dst pas vandaag gelezen. (22-03-2015)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 14:07 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Het speel topic is leuk alleen het is fijn als jij (HUNGERFOX) steeds een 1ste post maakt zodat wij kunnen zien hoe en wat! Want ik heb geen idee wat ik moet dingensen voor de wedstijd...


    .......

    Oké ik maak wel een eerste post ;)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    ik zal vanavond beginnen aan mijn rol (zou kunnen dat ze niet helemaal af geraakt of ik nog geen foto vind)

    Is het goed dat ik haar een vogel laat zijn zoals je voorstelde en dat ze daarom weg is gejaagd uit het dorp?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    ik zal vanavond beginnen aan mijn rol (zou kunnen dat ze niet helemaal af geraakt of ik nog geen foto vind)
    Is het goed dat ik haar een vogel laat zijn zoals je voorstelde en dat ze daarom weg is gejaagd uit het dorp?


    Ja is goed!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.