• x Titel erop? Photograph (Graag erop!)
    x Username erop? Yes please.
    x Samenvatting (onder een spoiler)


    Lynn Yasmin Delgado is een 20 jarig meisje die een opleiding tot fotografe doet. Ze loopt stage bij een sportfotograaf en mede hierdoor is ze vaak aanwezig bij voetbalwedstrijden.
    Gregory van der Wiel is een beroemde voetballer bij Paris Saint Germain. Ook hem valt het op dat er steeds vaker een meisje bij de wedstrijden is en na een tijdje raken ze in gesprek. Zo bloeit er een relatie op. Tot Gregory wordt geselecteerd voor het Nederlands elftal en het stel de negatieve kant van de pers leert kennen. Er verschijnt in de media dat Gregory vreemd gaat en Lynn gaat tot het uiterste om te ontdekken of dat ook werkelijk zo is.

    x Uitleg wat ik zoek.
    Ik wil graag een mooie foto van Gregory van der Wiel, ik voeg er geen bij aangezien je zelf beter weet welke je wilt gebruiken. De faceclaim die ik voor Lynn gebruik is Barbara Palvin. Ook van haar zou ik er graag een foto bij hebben. Verder is het een verhaal dat te maken heeft met voetbal en fotografie en graag zou ik ook deze dingen terug zien.
    x Horizontale of verticale cover Maakt me niet uit.
    x Sfeer Ik wil graag een romantische, sportieve sfeer als dit kan.
    x Extra's -
    x Belonging 5 credits.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 20:13 ]


    - God only knows

    Ik ben zelf geen held in covers maken, maar ik hou wel van voetbalverhalen! Staat ie al online?:)


    Faith is everything.

    Ik ga wel wat proberen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil wel iets proberen


    take me back to the basics and the simple life

    Ik kom net terug van werk, maar wil best wat proberen!


    ' Nyctophilia '

    De meest shitty cover die ik heb gemaakt, het paste niet zoals ik het wilde maar hier is 'ie!
    Ik zie nu net met username, maar hij is al opgeslagen en kan dus niet meer aanpassen met het programma waarin ik werk ;o


    Klik hier voor grotere versie

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 21:00 ]


    ' Nyctophilia '

    MrsMessi schreef:
    Ik ben zelf geen held in covers maken, maar ik hou wel van voetbalverhalen! Staat ie al online?:)


    Nee, nog niet!


    - God only knows

    Ik probeer iets :-)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Pythagoras schreef:
    Ik probeer iets :-)


    Ik ben bezig en ik heb een "ontwerp", maar het is waarschijnlijk morgen of overmorgen pas af.. Ik weet niet precies wanneer je je keuze gaat maken, maar ik hoop in ieder geval dat hij morgen wel af is.


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Even een snelle simpele gemaakt (: Cover i aanklikbaar voor eventuele grotere versie.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 0:10 ]


    Credendo Vides

    De cover is aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.



    Foto is aanklikbaar. Ik heb Barbara Palvin er niet op, maar om eerlijk te zijn denk ik dat het de cover zou verpesten :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ben hier niet een held in maar ik zou het wel eens kunnen proberen! Hoop dat het nog kan :$


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ik heb ook even mijn creativiteit laten werken :)
    Ik hoop dat je hem leuk vind!


    How do you know; great and wisely weaselman?



    Als hij het niet doet, kijk bij deze link:
    http://www.quizlet.nl/chapters/1298251/photograph--isimat/

    Of in mijn fotoboek

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:38 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Wauw, wat zijn ze mooi allemaal! Ik ben van plan om op woensdag een keuze te maken voor de mensen die nog bezig zijn/nog gaan beginnen.


    - God only knows