• -

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 8:57 ]

    Flinke bumb (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor dat het vervest even je chapter en of hoofdstuk verversen met aanpassen en opslaan:D Dan kan hij wel op de voorpagina komen.. Maar ja soms is dat wel vervelend, maar troost je er zijn 10000 mensen op Q als iedereen ieder uur er wilt staan gaat moeilijk, arme Rutger dan.. hahaha


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Die kaders worden maar om het uur ofzo geüpdatet. Was toevallig jouw story toen bij de laatste 5, dan heb je geluk, anders pech.
    En zoals anderen al zeggen: er zijn andere manieren om te promoten. Zoals bijvoorbeeld een topic aanmaken in het Stories Promoten subforum, een schrijvers ID aan te maken, in reclameblogs reclame maken (niet in personen hun gastenboeken, via pb of in een reactie op een creatie), er zijn veel topics waarin men stories zoekt, dus daar kan je jouw story ook in promoten (denk dan alleen aan de regel dat je niet meer dan 5 topics omhoog mag schoppen in een tijdspanne van 8u) en de shoutbox.

    Voor meer info over reclame maken: de huisregels

    De regels over reclame;
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve door eenmalig een promotietopic te maken voor de creatie in het juiste promotiesubforum, door je creatie (niet meer dan 5x in 8u) te posten in een creatie-gezocht topic (zie overige topicregels), in de shoutbox, in de spotlight en indien iemand een reclameblog heeft, kan je hier ook reclame in maken.
    - Ook al staat er op een profiel dat je mag reclame maken in zijn/haar gastenboek, kan je nog steeds bestraft worden voor reclame maken. Zie bovenstaande regel waar je wél reclame mag maken.

    Het komt er op neer dat alles wat in de eerste regel staat, je mag doen om reclame te maken. Alle andere dingen mogen niet, buiten de schrijvers ID. =)

    Veel succes met promoten!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgens mij ben ik er uit en komt mijn story wel op de pagina, alleen zie ik dat niet altijd. Ik denk dat ik mijn topic ga sluiten. Bedankt!

    Who cares?


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Hier mag wel een slotje op hoor.