• Dit is echt een ontzettend gaaf verhaal geschreven door Oathkeeper en dus niet door mij!

    Ik raad echt iedereen aan die van een goed boek houdt om van dit verhaal te lezen, op zijn minst de inleiding en de proloog om een beetje een idee te krijgen of dit verhaal wat voor jou is. Ik vind dat het heel mooi is geschreven en vind dat dit verhaal en deze persoon wel wat bekender mag worden aangezien het verhaal maar een magere 26 abo's heeft en het echt veel meer verdiend.

    Dus als je in een goede bui bent en mij een plezier wilt doen en natuurlijk de persoon die dit verhaal heeft geschreven een plezier wilt doen dan moet je dit verhaal echt gaan lezen. ik kan je verzekeren dat je er geen spijt van gaat krijgen!

    Hier de link naar het verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/123997/only-the-good-die-young/

    Het is niet zo mijn genre, maar ik vind het wel lief dat je dit zo voor haar promoot.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maar je hebt je gister pas geregistreerd.


    i put the fun in funeral

    Het is inderdaad echt een geweldig verhaal


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Overkill schreef:
    Maar je hebt je gister pas geregistreerd.


    Ja dat klopt, zal dat wel even uitleggen voor jullie.

    Ik ben haar vriendje en probeer zo toch ook nog een beetje mijn steentje bij te dragen aangezien ze hier heel erg haar best op heeft gedaan en naar mijn ogen te weinig waardering krijgt voor het werk dat ze geleverd heeft. (de mensen die het verhaal wel hebben gelezen lieten overigens wel hele geweldige en positieve reacties achter) dus ik hoop dat ze op deze manier meer mensen krijgt die het verhaal gaan lezen ook vooral voor feedback dus wees gerust kritisch als je iets niet goed vindt dat kan haar alleen maar helpen voor toekomstige verhalen.

    Alvast hartstikke bedankt, hoop dat jullie het met plezier kunnen lezen!

    Ik geef dit verhaal nu sowieso een kans, puur omdat ik het echt lief vind van je vindt dat je dit voor haar doet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Ik geef dit verhaal nu sowieso een kans, puur omdat ik het echt lief vind van je vindt dat je dit voor haar doet.


    Bedankt!! Ik hoop dat je het een goed verhaal vindt :)

    Ik heb nu niet zoveel zin om te lezen, maar eventjes een MT zodat ik morgen even goed kan kijken waar het verhaal over gaat etc. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik heb nu niet zoveel zin om te lezen, maar eventjes een MT zodat ik morgen even goed kan kijken waar het verhaal over gaat etc. ^^


    Top! Bedankt ;)

    Maar een magere 26 abo's? Ehh. Ik neem aan dat je dit doet voor de users een leesplezier te geven en niet voor de abo's.
          Het verhaal trekt me btw niet zo.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 0:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.