• Hey there, mijn naam is quizlet Talkhouse maar mensen in het echte leven noemen me Dore en ik ben op zoek naar iemand om een verhaal mee te schrijven.
    Ik ben op mijn twaalfde begonnen met, amateuristisch, schrijven en drie à vier jaar later is het nog steeds een van de dingen die ik het állerliefst doe.
    Een onderwerpsvoorkeur heb ik nog niet - ik schrijf momenteel op Quizlet vooral over 5 Seconds of Summer, maar ik ben enorm multifandom én ben ook goed met Unknown People. Mijn voorname reden van dit topic is het vinden van een leuk iemand om een verhaal mee te schrijven, omdat ik dat enorm mis. (Mijn hobby begon met roleplays en momenteel schrijf ik nog steeds een non-fandom verhaal met een vriendin maar zij is zojuist met haar opleiding begonnen en het is dus een stuk minder geworden.)
    *Als ik zeg multifandom, bedoel ik redelijk multifandom. Ik heb Supernatural en Teen Wolf aflevering voor aflevering ademloos gevolgd, heb veel bekende boekenseries - THG, Harry Potter, PLL - verslonden, ben bezig in deel twee uit de Maze Runner serie en ben enorm fan van een heleboel bands.

    Mijn schrijfstijl, als je geïnteresseerd bent, is te vinden bij mijn verhalen Enchanted en "Call your girlfriend...".


    Als je interesse hebt om met mij te schrijven zou ik het tof vinden als je dit lijstje in zou willen vullen;
    Naam:
    Leeftijd:
    Schrijfstijl: bijvoorbeeld aan de hand van een link naar een van je verhalen o.i.d.
    Waarover zou je willen schrijven?
    Zijn er nog dingen die ik zou moeten weten?: bijvoorbeeld voorkeur qua schrijfstijl, enorm druk levensschema etc.



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted



    Ik heb wel interesse!

    Naam: Michelle oftewel Goner.
    Leeftijd: 16.
    Schrijfstijl: Je kan kijken bij mijn afgesloten verhaal Demons. Het is een Zarry-fanfiction, maar ik hoop dat dat niet een al te groot probleem is!
    Waarover zou je willen schrijven? Eigenlijk wat jij ook zegt; ik houd van Supernatural en Teen Wolf, maar ook van een heleboel verschillende poppunk, posthardcore en postmetal bands. Ik wil wel het liefste weer beginnen met onbekende personen, maar dat kan zich eventueel ook afspelen in het 'universum' van Teen Wolf of Supernatural, om maar een voorbeeld te noemen.
    Zijn er nog dingen die ik zou moeten weten?: Ik zit in m'n examenjaar, dus vooral in April en Mei zal ik waarschijnlijk niet heel actief kunnen zijn in verband met examens. Daarbij heb ik ook nog enkele PTA-weken, waarvoor ik natuurlijk ook druk aan de gang moet - maar ik denk dat iedereen dat wel heeft.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik wil heel graag, maar ik zit nu op mijn mobiel en kan het lijstje dus niet zo goed invullen. Is het oké als ik die morgen plaats of denk je dat je dan al iemand anders hebt?

    Naam: Op Quizlet; Omnom (alhoewel ik het weer mag veranderen dus het zo meteen misschien weer iets anders is), en daarbuiten; Julia.
    Leeftijd: Veertien jaartjes jong ;p Maar als het je gaat om schrijfervaring of 16+ ofzo. Don't worry about it. Ik schrijf al sinds mensenheugenis en ik ben nogal een pervert dus 16+ is geen probleem.
    Schrijfstijl: Unpredictable Het liefste trouwens Derde persoon, verleden tijd. Maar ik ben ook in voor iets anders natuurlijk. Oh! En ik ben een nogal Actie-persoon en een Thriller-persoon. Maar ik kan alles wel schrijven, al liggen bij Actie, Thriller en Horror toch wel echt mijn diepste interesses.
    Waarover zou je willen schrijven? Uhm. Maakt mij niet zoveel uit. Ik heb nogal brede interesses. Alhoewel ik op het moment het meest zin heb in een 5SOS verhaal of een OP. Maar iets anders - mits ik daar fan van ben - is ook geen probleem (:
    Zijn er nog dingen die ik zou moeten weten?: Ik ben niet zo'n iemand die dagelijks update, heel veel schrijft, etc. Maar één stukje minimaal per week is geen probleem (:

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 20:17 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oh ik zo zou graag met je schrijven maar ik schrijf al drie verhalen samen met andere en heb nog tig verhalen in de maak die ik wil afmaken.D=
    Misschien in de toekomst een keer want ik ben ook fan van oneindig veel fandoms zoals Harry Potter, Twilight, The hungergames, Wings, house of night, divergent, ect.


    You were born original, don't die as a copy.

    Feininger schreef:
    Ik wil heel graag, maar ik zit nu op mijn mobiel en kan het lijstje dus niet zo goed invullen. Is het oké als ik die morgen plaats of denk je dat je dan al iemand anders hebt?


    Dat is prima!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Naam: Evi
    Leeftijd: 14
    Schrijfstijl: Control • Divergent
    Eerste of derde persoon maakt me niet zoveel uit. Verleden of tegenwoordige tijd ook niet echt.
    Waarover zou je willen schrijven?: Fanfictie lijkt me leuk, maar ik schrijf wel het liefst met onbekende personen, dus geen personen die al in het boek of de serie o.i.d. bestaan. Het mag ook volledig zelf bedacht zijn.
    Zijn er nog dingen die ik zou moeten weten?: Niet echt eigenlijk. Ik heb sowieso wel een paar keer per week de tijd om te schrijven of zo, want ik heb geen erg druk leven.