• Een aantal (jong)volwassenen wordt ontvoerd. Wanneer ze ontwaken, zitten ze aan elkaar vast met een ketting om hun middel. Dat is niet het enige; ze zitten in een groot bos waar de uitweg moeilijk te vinden is. Dit bos wordt bewoond door wilde dieren die een groot gevaar kunnen vormen voor de groep aan elkaar vastzittende (jong)volwassenen. Ze moeten zien te overleven, maar weten niet dat ze ondertussen gefilmd worden voor een nieuw reality serie. Door het hele bos liggen sleutels verspreid die de ketting om de middelen van de (jong)volwassenen stuk voor stuk zullen verwijderen. Wat zullen de vrije personen doen. Gaan ze de andere helpen of gaan ze zelf de vrijheid zoeken en zien te overleven in de duistere wildernis? Dat is helemaal aan jou.


    (Jong)volwassene:
    Mannen en vrouwen gelijk houden!
    Vrouwen
    • JudithSuzann • Camille Jackson • Eenentwintig •
    • Allirian •
    • Phortion • Logan Maeve Ophelia Delphine Horris • Drieëntwintig •
    •
    Mannen
    • Jonty • Jeremy Jordan Grenville • Negentien •
    • Perconte • Steven Eugene Blake Neal Speirs • Eenentwintig •
    • Ninuturu • Ace Ashkii Argent • Achttien •
    • Merrill •

    Invullijstje
    • Naam •
    • Bijnaam • optioneel
    • Leeftijd • minimaal 18
    • Uiterlijk + foto •
    • Innerlijk • het liefst een beetje uitgebreid
    • Extra's • denk aan relaties, kinderen, thuissituatie etc.

    Regels
    • Ik wil gemotiveerde mensen die niet na één post stoppen of hun personage maken en dan afhaken. Is zo zonde van je tijd
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. De reservatie is er ook om te bedenken of je daadwerkelijk mee wil doen of niet
    • Leeftijden graag variërend. Alleen maar achttien en twintigjarige is ook niet leuk
    • We gaan elkaar niet uitlachen of ruzie zoeken met anderen. We doen dit allemaal voor onze lol en als je iets te klagen hebt kom je naar mij
    • Er is een woordenminimum op dit RPG en dit is 200. Meer mag altijd, maar minder vind ik niet zo fijn
    • OOC graag tussen haakjes, óók wanneer je afspraken wil maken met elkaar. Lange gesprekken doen we in het praattopic
    • We hebben geen zogenoemde 'Mary sue's' en 'Gary stu's'. Iedereen heeft goede en slechte kanten en dat wil ik ook terugzien in je rol(omschrijving)
    • Wanneer je drie keer de regels overschreed zet ik je uit het RPG
    • Lol hebben is ook een grote regel hier, maar let wel even op andere. Niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren, daarom wil ik wel dat je rustig post. Het RPG hoeft geen sneltrein te worden
    • Quote je rollen niet! Kopieer ze en plak ze opnieuw, anders wordt het onoverzichtelijk

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 21:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een vrouw?


    -

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 18:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mangata schreef:
    Mag ik een vrouw?

    Je staat er bij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hm, I like. Mag ik een man?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik een vrouw?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik heb jullie er bij gezet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh, I like it. Vrouw voor mij?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Je staat er bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe zijn de mensen verwant?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    Hoe zijn de mensen verwant?


    Niet. Ze kennen elkaar helemaal niet en dat is het leuke. Het is een groep vreemde dat wakker wordt in een bos en aan elkaar vastzit (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Laat mijn aanvraag trouwens toch maar zitten. Ik merk nu dat ik al in een heleboel andere RPG's meedoe, en dat ik dus het gevaar loop om één of meerdere hiervan ga verwaarlozen, wat ik zonde vind.
    Excuses.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Oké, ik heb je er weer uitgehaald.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje (: ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Je staat er bij (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik reserveer alvast Barbara Palvin (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring