• Ik zou super graag mijn DnD character cosplayen omdat ze gewoon ontzettend awesome is. Maar het nadeel is dat het deels met blote buik is en laten we zeggen dat dat toch wel het enige nadeel aan mijn lichaam is. Ik ga nooit zeggen dat ik dik ben, want dat is niet waar, maar ik heb wel een buikje die voor veel complexen zorgt. Ik ben sowieso van plan om veel work outs te doen omdat ik met Jelle een soort van weddenschap heb, maar ik vrees dat ik nooit echt plat ga kunnen zijn.
    En dan nu de vraag. Hoe ver denken jullie dat je kan gaan in een cosplay met een blote buik. Zelfvertrouwen is natuurlijk al de halve overwinning hiervan, maar ik wil toch ook niet dat mensen me uitlachen omdat mijn lichaam niet past bij mijn character.

    Zo ziet ze er uit (het is een halfling rouge):


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    But, but she promised me. ;(

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 15:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    But, but she promised me. ;(

    Sorry doll. :Y)


    If I were once a planet, you were the axis

    Maar tzal in een andere stof zijn dan de jouwe. Wie weet dan wel. Ahja we zien wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb precies hetzelfde haha. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik me alleen maar onzeker over zou voelen en dat zou mijn dag verpesten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben op 3 animecons geweest en tot dusver is mijn indruk dat de mensen daar allemaal extreem aardig zijn :)
    Volgens mij zal niemand je er uitlachen om je cosplay :) Zo zijn de mensen daar niet.
    Maar dat is de ervaring die ik heb met conventies.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Well... ikzelf zou het niet doen om mijn figuur :D.
    Wat dit betreft ben ik eigenlijk minder streng voor anderen dan voor mezelf. Ik vind het persoonlijk wel lelijk als dikke mensen met zulke cosplays rondlopen, butyea, da's een kwestie van smaak. Om het nu daar om te laten... Voor mij is het 't belangrijkst dat mensen plezier hebben met hun outfit. En als je al weet dat je dat gaat hebben, ondanks de onzekerheid, dan moet je het doen!
    Als je je echt onzeker erin voelt en je vermoedt dat je dat echt gaat belemmeren moet je het gewoon niet doen. Lijkt me zonde van een leuke dag om je continue af te vragen wat anderen wel niet denken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Doen waar jij je het fijnst bij voelt!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Een buikje is niet echt iets waar men naar zal kijken denk. Ikzelf zou het iig niet storend vinden of mij afvragen waarom je dat in Merlijns naam aan hebt gedaan. Echter moet jij je goed voelen, dus wat wij ervan vinden is eigenlijk niet hetgeen dat de doorslag moet geven. Als jij je niet op je gemak voelt, dan moet je het niet aandoen. Doe je dat wel, dan zou ik je niet tegen laten houden. Je bent geen lelijke meid, dus ik zou je geen zorgen maken over de reacties c;


    Happy Birthday my Potter!