• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het was echt heerlijk om zo te kunnen rennen, maar nu doet wel alles pijn, oeps.


    Your make-up is terrible

    Sacramental schreef:
    (...)
    Heb je het over American Horror Story? Want dan ben ik het volledig met je eens.


    Yup.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oke ik moet t echt afleren om vooroordelen te hebben. Het gaat me veelste gemakkelijk af en t was nog fout ook. Stomme ik :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er is een jongen die werkt in de broodjeszaak in mijn dorp en ik vind hem cute en ik kijk graag naar hem terwijl hij mijn broodje maakt, want hij doet het op z'n voorzichtige manier, helemaal anders dan de andere werknemers. I don't fancy him or anything, I just like to watch him make my sandwich (in a non creepy way).


    kindness is never a burden.

    Hoe de frick is het ineens zo laat? What happened?


    Caution first, always.

    Mijn cavia denkt dat mijn pink een maïskolf is :Y)
    En vanacht heeft het vrouwtje van deze mafkees 4 jonkies geworpen!!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    O my goddd..

    Zeker is zeker. Zo moeilijk is het toch niet? Laat je niet op zeker zetten als je toch niet komt. Ik vind dit echt extreem naaiend.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 10:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh. Oh mijn god oH MIJN GOD THANKS I LOVE U

    Omg, ik heb zo'n trek. Ik wilde per se die serie afkijken, maar verdorie, er zijn maar tien afleveringen van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat meen je niet. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het spanningsniveau van Noord Zuid ligt wel laag in vergelijking met Flikken Maastricht, zeg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En toen was ik opeens niet meer vrijgezel (cat) Zo gek om ineens weer 'mijn vriend' te zeggen :') Nog gekker dat de huisgenoot van mijn vriend zijn vriendin ook gister gevraagd heb xD. Je zou bijna denken dat ze het geplanned hebben (cat) Gosh ik zie ze er nog wel voor aan ook... volgens mij hebben ze t gewoon geplanned. :|

    Ik mis de whatsapp emoji's hier xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik moet douchen, maar dan moet ik het water ook weer allemaal opruimen en daar heb ik geen zin in. -.-


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nergens zin in. D:

    Mjah, moet toch maar ff met papa aan de improvisatie gaan zitten voor maandag. :/


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •