• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Holy shittt. Sexy mottherfuckerss.


    Dudette. Too much hotness on your profile picture. My eyes can't handle it anymore!


    OTOFT: Laaaattt ik papa maar aflossen. Hij ziet dr best moe uit. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is fijn om je hart even te luchten bij je vriend en een potje te huilen. Hoewel het via app was begreep hij het wel en lucht het op. Voel me ook een stukje beter nu.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 21:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Het is fijn om je hart even te luchten bij je vriend en een potje te huilen. Hoewel het via app was begreep hij het wel en lucht het op. Voel me ook een stukje beter nu.

    Ben blij dat je een vriend hebt die er gewoon voor je is, zonder er bij problemen vandoor te gaan. Goede vrienden lijken wel steeds schaarser te worden. Tenminste bij mij. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dudette. Too much hotness on your profile picture. My eyes can't handle it anymore!

    Ja? Handle this!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 22:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me zo eenzaam )":


    26 - 02 - '16

    Ik word ook altijd zo emotioneel van Band of Brothers.


    Your make-up is terrible

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ben blij dat je een vriend hebt die er gewoon voor je is, zonder er bij problemen vandoor te gaan. Goede vrienden lijken wel steeds schaarser te worden. Tenminste bij mij. :')


    I'm here if you need a friend. Or someone to talk to.


    Your make-up is terrible

    Muuh, ik mis hem echt nog zo erg...


    Stenenlikker

    Het ene moment ben ik dolgelukkig en op het andere moment kan ik in huilen uitbarsten. Het is gewoon zo vervelend, verwarrend, whatever ):


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)
    I'm here if you need a friend. Or someone to talk to.

    Thank you, Nikki. Likewise. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    And again: nobody cares. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet naar de tandarts morgen. Ik moet áltijd terugkomen wegens gaatjes. En íédere keer dat we naar de tandarts gaan krijgen we weer een nieuwe tandarts. It ain't fun. :C
    Mjah. Ik ben nu 18 en hoeft nog maar 1 keer per jaar op controle. Hoewel ik die keren wel zelf mag betalen. Pff -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil niet naar het ziekenhuis hoeven. Beter gaat de pijn snel over.

    Gisteren had ik nog geen idee wat ik met Valentijnsdag aan mijn vriend kon gaan geven, maar op het moment dat ik m'n bed in ging, kwam ik op het idee om een boekje te maken ten grootte van een envelop waarbij ik op elk blaadje verschillende rode hartjes, geknipt uit gekleurd papier, zal plakken en op die hartjes zal ik 'A million love songs later and here I am trying to tell you that I care; A million love songs later and here I am' schrijven.
    Nu moet ik alleen nog de tijd vinden om het te maken. En ik moet nog op zoek gaan naar een leuke kaart.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hou toch op met dat geruzie. Ik probeer te slapen. Ga het cafe uit en naar huis. Ga daar maar ruzie maken met je vriendin. ;<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •