• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    Hou toch op met dat geruzie. Ik probeer te slapen. Ga het cafe uit en naar huis. Ga daar maar ruzie maken met je vriendin. ;<

    Haha, zo droog. Somebody got girlproblems?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Haha, zo droog. Somebody got girlproblems?


    Dr was darten in t cafe. En ik ging slapen maar werd wakker gehouden door een van de darters en zn vriendin. Die 2 zijn beiden in de 40, je zou verwachten dat ze zich wel volwassen kunnen gedragen. Maar nee, ze ruzieden en schreeuwden als kleine kinderen. Zeer hatelijk en ik ga niet in mijn pyjama het cafe in om te vragen of t zachter mag.

    OTOFT: Nu ben ik verschrikkelijk moe. Maar ik moet me bed uit. Stomme tandarts. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou Dotan wel eens live willen zien zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geen zin om straks te werken.


    'Darling, just hold on'

    Ik ben over drie kwartier vrij, maar dan moet ik ook nog twee uur reizen voordat ik thuis ben. Mèh. :c


    26 - 02 - '16

    Op de trein aan het wachten naar schiphol en dan naar Groningen :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, mijn zeventien jaar oude broer pakt nog steeds stiekem twee koeken in plaats van één. En hij is er nog ongelofelijk slecht in ook, het is zo overduidelijk :')

    Ugh ouders -.- Hoezo mag zij hardop schelden en ik mag geeneens een deur dichtslaan zonder bijna gewurgd te worden?


    -

    't Is druk in de trein naar Schiphol..

    Catcall schreef:
    't Is druk in de trein naar Schiphol..


    Ik had een heerlijk rustige trein naar Schiphol net (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ofcourse. What to do with ya, what to do with ya..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Merthur schreef:
    (...)

    Ik had een heerlijk rustige trein naar Schiphol net (:

    Ik heb net de verkeerde tijd gekozen denk ik ):

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 13:27 ]

    Catcall schreef:
    (...)
    Ik heb net de verkeerde tijd gekozen denk ik ):


    Vanaf waar ga jij dan, ik ging vanaf Zaandam :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Vanaf waar ga jij dan, ik ging vanaf Zaandam :Y)

    groningen (:
    daar ga jij net naartoe natuurlijk.
    ben nu in zwolle en daar is het al rustiger in de trein.