• Mangata ~ Jente
    Waldeinsamkeit ~ Laura
    Goya ~ Leonie
    NecklessOfHope ~ Romee
    Leora ~ Naomi
    CaptianHook ~ Noa
    Bain ~ Miriam
    Solangelo ~ Linde
    SphinxX ~
    CaptainKush ~
    Calendis ~ Julie
    Sobremesa ~ Ilona
    Mrs_Hemmings ~ Simone 'Moon'

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 9:52 ]


    -

    Solangelo schreef:
    (...)

    BROOKE. Zij was verliefd op Campbell en Scorpius :'D


    Lol, de spamgroep komt weer bij elkaar x'D


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mrs_Hemmings schreef:
    (...)

    Lol, de spamgroep komt weer bij elkaar x'D


    Jaaa x'D ooh en je stalkte Ralf & ..... Ginny en je wilde dat Ralf vreemd zou gaan met brooke :'D om ginny dood te laten gaan


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mrs_Hemmings schreef:
    (...)

    Nootje, samen hebben we zoveel gespamt, dat weet je vast niet meer :Y)


    WAAR DAN?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    (...)

    Jaaa x'D ooh en je stalkte Ralf & ..... Ginny en je wilde dat Ralf vreemd zou gaan met brooke :'D om ginny dood te laten gaan


    En Brooke was in een andere Next Generation op zo'n dude, toen kuste ze hem en rende ze beiden weg. En toen ging mijn evilmeid achter die dude aan, en als Moon er nog was wist ik zeker dat Brooke mijn evilmeid zou willen killen ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mrs_Hemmings schreef:
    (...)

    Weet ik x') Ik geniet van het spammen, en van Brooke spelen :3 Zij is echt meestal mijn standaardpersonage voor HP RPG's :'D


    Ik heb altijd een Malfoy. Behalve bij de eerste. En ik heb altijd als het kan Fred, alleen was die nu alweer weg ): (Fred jr dan (huil) )


    Spoiler alert: you will save yourself

    CaptianHook schreef:
    (...)

    En Brooke was in een andere Next Generation op zo'n dude, toen kuste ze hem en rende ze beiden weg. En toen ging mijn evilmeid achter die dude aan, en als Moon er nog was wist ik zeker dat Brooke mijn evilmeid zou willen killen ;3


    Was dat niet ook Scorpius? Ik kan me dat nog vaag herinneren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Ik heb altijd een Malfoy. Behalve bij de eerste. En ik heb altijd als het kan Fred, alleen was die nu alweer weg ): (Fred jr dan (huil) )


    Volgens mij zat ik dan niet bij de eerste? Ik ontmoette je namelijk met Scorpius Malfoy ('x dat was onze eerste RP samen in die van Sphinxx


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    CaptianHook schreef:
    (...)

    En Brooke was in een andere Next Generation op zo'n dude, toen kuste ze hem en rende ze beiden weg. En toen ging mijn evilmeid achter die dude aan, en als Moon er nog was wist ik zeker dat Brooke mijn evilmeid zou willen killen ;3


    :Y) Damn, Brooke is ook zo awesome


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Solangelo schreef:
    (...)

    Was dat niet ook Scorpius? Ik kan me dat nog vaag herinneren.


    Idk kan xd
    Volgens mij was dat ook een van de vele rpgs waar Camp echt dramaqueen was, net zoals Ralf & Scorpius later omdat hij in love was met Camp. xd

    WAT ZIJN WIJ DRAMAQUEENS!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    (...)

    Idk kan xd
    Volgens mij was dat ook een van de vele rpgs waar Camp echt dramaqueen was, net zoals Ralf & Scorpius later omdat hij in love was met Camp. xd

    WAT ZIJN WIJ DRAMAQUEENS!


    Ik ben geen dramaqueen x'D ik had ook eens een evil Camp :'D inn... Meet Generations ^^. wie ben jij dan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Jaaa x'D ooh en je stalkte Ralf & ..... Ginny en je wilde dat Ralf vreemd zou gaan met brooke :'D om ginny dood te laten gaan


    In de ene RPG is ze awesome, en in de andere een bitch die iedereen verdrietig wil maken :Y) Ze speelt echt met iedereen zijn of haar emoties xd


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mrs_Hemmings schreef:
    (...)

    :Y) Damn, Brooke is ook zo awesome


    Jaman. Gaat ze eerst die dude van Leora kussen, rent ze weg. Nou, zo ben je goed bezig om iemand te versieren. Dan vraag je er gewoon om dat iemand anders met hem in love wordt XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    (...)

    Idk kan xd
    Volgens mij was dat ook een van de vele rpgs waar Camp echt dramaqueen was, net zoals Ralf & Scorpius later omdat hij in love was met Camp. xd

    WAT ZIJN WIJ DRAMAQUEENS!


    Yup, echt waar. Ga maar onze hele lang durende rpg doorlezen (oké, het zijn meer dan dertig topics maar daar gaat het niet om)
    Volgens mij had jij die geopend :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mrs_Hemmings schreef:
    (...)

    In de ene RPG is ze awesome, en in de andere een bitch die iedereen verdrietig wil maken :Y) Ze speelt echt met iedereen zijn of haar emoties xd


    ahahaa het verbaasde me dat je deze x geen Brooke gemaakt had... anders zat ze ongetwijfeld deze x tussen Ralf & Roxanne en Campius :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ben geen dramaqueen x'D ik had ook eens een evil Camp :'D inn... Meet Generations ^^. wie ben jij dan?


    Met welke rpg?

    OOH! EVIL CAMP KEN IK OOK! DIE LEERDE MIJN ENE MEID TOEN KENNEN, tot dat ik niet meer reageerde ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded