• Hallo, ik ben opzoek naar een co-writer voor een One Directeion verhaal. Het verhaal heeft te maken met dementie, dus als dat dusdanig gevoelig ligt, dan raad ik je af om je aan te melden hiervoor.

    Het verhaal gaat over een:


    +/- 19 jaar oud meisje dat dementie krijgt. Het meisje is een bijzonder goede ballerina en treed vaker op in theaterstukken. Vroeger had ze een relatie met een jongen (Harry) die al vanaf kinds af aan haar beste vreind was, maar de relatie hield geen stand omdat ze onder druk van haar balletlerares anorexia ontwikkelde. Nu komt ze op een of andere manier weer in contact met Harry (ik twijfel of de diagnose gesteld word voordat ze elkaar terugzien of daarna) en worden ze opnieuw op elkaar verliefd. Haar herinneringen vervagen echter steeds verder, maar ze blijft Harry wel herkennen doordat ze hem dus al zolang kent, maar op een begeven moment herkent ze hem niet meer als haar geliefde. Ze takelt steeds verder af en kan op een begeven moment niet meer lopen, laat staan dansen. Ze raakt in een rolstoel en Harry doet er alles aan om haar op te vrolijken. Samen spelen ze net als vroeger uren piano. Op een begeven moment komt het zo ver dat ze nog amper heldere momenten heeft en in een van deze heldere momenten maakt ze een einde aan haar leven. Na haar dood vind Harry brieven van haar/haar vlog waarin allerlei berichten aan hem en andere mensen staan, die ze lang voor haar dood heeft gemaakt.


    Vereisten voor Co-writer:

    -MINIMAAL een keer in de week kunnen schrijven, het liefst vaker.
    -Je schrijfstijl sluit redelijk aan op de mijne
    -Je bent bereid samen te brainstormen.
    -Je kunt +/- 1000 woorden schrijven per hoofdstuk.
    -Je stopt niet plots met schrijven.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 20:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan het toch niet laten nog eens te reageren! Als je ooit nog, voor een andere verhaaltje, een co writer zoekt hou ik me warm aanbevolen :)

    En dementie kan wel op je 19, het komt veel minder voor maar het kan wel


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Ik kan het toch niet laten nog eens te reageren! Als je ooit nog, voor een andere verhaaltje, een co writer zoekt hou ik me warm aanbevolen :)

    En dementie kan wel op je 19, het komt veel minder voor maar het kan wel


    Ik zal het onthouden!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Nog meer geïnteresseerde?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nog meer geïnteresseerde?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    God deze reactie is laat en je hebt vast allangbiemand, maar ij had ook wel mee willem schrijven X

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 22:54 ]

    Ik weet niet of ik nog mee kan doen..
    Ik wil het wel proberen, maar ik weet niet of ik een (redelijk) dezelfde schrijfstijl heb als jou.


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    ik vind het een leuk verhaal, ik weet niet of je al iemand gevonden hebt? kun je me pb'en?

    Ik had eigenlijk al een co maar die laat het afweten na een hoofdstuk, ik heb haar gevraagd of ze nog verder wilt en anders ga ik wellicht opzoek naar een nieuwe co.


    You were born original, don't die as a copy.

    oké! kun je me dus een PB sturen als dat het geval is? haha. Succes!
    Of als je story begint, zodat ik een Abo kan nemen..