• _______________________________________________________________




    _______________________________________________________________




    _______________________________________________________________



          Er bestaat ergens in Californië, een hele beroemde en belangrijke modellenopvoeding. Zowel meisjes, als jongens, hebben hun schoolleven opzij gezet voor de strenge opleiding. Alleen de mooiste jongeren worden hiervoor gevraagd, het is dan ook een hele eer om voor de studie gekozen te worden.
          De modellenopleiding vindt zich plaats in een groot, mooi, en luxe gebouw. Hier moeten ze ook zeven dagen op zeven verblijven. Binnenkort, vindt zich de jaarlijkse wedstrijd plaats "The model of the year". Het is de droom van elk model, om de eerste plaats te krijgen, maar alleen de mooiste en talentvolste kunnen winnen. Er wordt tijdens hun verblijf relatie's gemaakt, zowel goeie als slechte. Het is niet altijd maken om met dezelfde personen te moeten leven, elke dag.


    Rollen

    Meisjes :
    ~ Gereserveerd - Felena
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    Jongens :
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    Regels
    - Minstens 200 woorden.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.

    Regels van de opleiding
    - Om 23u moeten de lichten uit.
    - Geen jongens in meisjeskamers en omgekeerd.
    - Iedereen moet wakker zijn om 6u30.
    - De opleiding begint om 7u30.
    - Zaterdag en zondag avond zijn jullie vrij om te doen wat jullie willen. (Er worden vaak feesten voorzien.)

    Invullijst

    Volledige naam :
    Leeftijd : [Tussen 16-20 jaar]
    Nationaliteit : :
    Karakter :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Extra :

    Kamergenoten

    Face Claims
    - Gigi Hadid

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 20:59 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Een meisje graag^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Een meisje graag^^.


    Prima.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik Scarlett Johansson face claimen? En ik zou graag een coach willen, weet alleen nog nog mannelijk of vrouwelijk.


    We've lived in the shadows for far too long.




    Volledige naam : Alina Natalya Vorpearov.
    Leeftijd : 20, geboren op 1 januari.
    Nationaliteit : Alina is half Russisch, half Grieks. Ze kent een woordje Grieks, maar heeft een sterk Russisch accent.
    Geheim : Alina was al als kind actief voor kleine shoots en modellen werk. Dit had zij echter niet te danken aan haar schoonheid. Haar eerste echte zelfverdiende fotoshoot vond pas plaatst op haar zestiende, voor een kledingmerk. Haar vader heeft haar van jongs af aan over is gekregen door middel van chantage en het betalen van hoge geldbedragen. Haar hele leven bestaat Is eig blijk een grote show, maar wat moet de anders met de Russische maffia. Zelfs haar opleiding en diploma's zijn niks meer dan resultaten van chantage een Alina kan er alleen maar van genieten. Zelfs al weet zij, ze Is de enige naast haar moeder, dat haar vader niet haar echte vader is.
    Relatie's :
    Wie wil? :3
    Karaktereigenschappen :
    Sarcastisch, slim, bijdehand, zeker van haar zaak, doorzetter, perfectionist, apathisch, stil, zenuwachtig.
    Uiterlijk, foto :


    Extra : komt

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 21:02 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Mag ik Scarlett Johansson face claimen? En ik zou graag een coach willen, weet alleen nog nog mannelijk of vrouwelijk.


    Tuurlijk.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Volledige naam:


    Andrew Eugene Reagan, maar Eugene is zijn roepnaam, wat hij meestal niet leuk vindt.
    Leeftijd:
    19, jarig op 30 april
    Nationaliteit:
    Iers, hij komt uit de westkust van Ierland uit een klein dorpje genaamd Doonbeg
    Geheim:

    Relatie's:

    Karaktereigenschappen:

    Uiterlijk, foto:
    FC: Arthur Sales
    Eugene is zo ongeveer 184 centimeter groot en heeft fel blauwe ogen. Hij heeft donkere haren en is licht gespierd. Verder (KOMT NOG)
    Extra:



    De rest komt nog (;

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 13:39 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil ook graag een jongen met FC van Cristiano Ronaldo!


    - God only knows

    Isimat schreef:
    Ik wil ook graag een jongen met FC van Cristiano Ronaldo!


    Ik zet je erbij (:.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 8:52 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal ~ Recentia


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mijn personnage komt zo.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Volledige naam :


          Quinn Angelique Heidson.

    Leeftijd :
          twintig jaar.

    Nationaliteit :
          Spaans.

    Geheim :
          Ze werkte vroeger bij een stripclub als stripdanseres, en is door de modellen-opleiding gevlucht naar Californië, weg van de prostituees. De baan die ze kreeg in Spanje kwam door haar vader. Toen haar moeder overleed aan een auto-ongeluk, werd haar vader een kille en strenge man. Hij heeft haar naar de club gebracht, ze moest er elke avond gaan werken en verdiende net genoeg voor de familie.

    Relatie's :
          Who wants ?

    Karaktereigenschappen :
          Charmant ~ Verleidend ~ Brutaal ~ Beschermer ~ Zegt wat ze vindt ~ Danseres ~ Kan niet tegen racisme ~ Flirter.

    Uiterlijk, foto :
    [Zie foto.]

    Extra :

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 15:37 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik schrijf me toch uit, sorry.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Volledige naam : Giovanni 'Gio' Romano Mancini
    Leeftijd : Gio is twintig jaar oud.
    Nationaliteit : Zoals aan zijn naam te horen is komt Gio uit Italië.
    Geheim : - Komt -
    Relatie's : Wie wil?
    Karaktereigenschappen : Doorzetter - Spontaan - Brutaal - Jaloers - Flirt - Slim - Zelfverzekerd
    Uiterlijk, foto :
    Cristiano Ronaldo
    - Komt -
    Extra : - Komt -

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 16:46 ]


    - God only knows

    Will iemand een vorm van relatie met Quinn of Rose ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik twijfel...


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️