• De Elfen in Rivendell (of Mirkwood) leven al meer dan een Era in vrede, totdat hun rust plotseling verstoord wordt door een groep mensen en dwergen die nergens anders heen kunnen vanwege een gebeurtenis (vernietiging of iets dergelijks?). De orde is al snel verstoord en ze moeten zich snel aanpassen aan de vreemde gewoontes van deze mensen en dwergen, terwijl de mensen en dwergen zich ook moeten aanpassen. Heer Elrond neemt de beslissing om de mensen en dwergen in Rivendell te laten verblijven om de vrede tussen hun volken te bewaren.

    Dat was het dus het idee een beetje, haha. Ik vroeg me af of er iemand is die het idee beter wilt uitwerken en er een RPG van wilt maken, samen met mij? Ik ben nogal druk, dus ik heb geen tijd om een speeltopic aan te maken en een rollentopic bij te houden.

    En ik wil natuurlijk weten of mensen interesse hebben in zo'n idee, of misschien andere ideeën ervoor hebben?

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 23:19 ]


    Your make-up is terrible

    opzich is dit wel mogelijk qua leidraad


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oeh, Tolkien! Volgens de Tolkien-tijdlijn is dit eigenlijk niet mogelijk, maar wel een heel goed idee voor een RPG. Orks kunnen de traditionele bad guys zijn, en er zullen vast een paar heerlijke conflicten en misschien zelfs liefdesrelaties van komen (maar doe het dan alsjeblieft beter dan in the hobbit). Ik heb hier wel een paar ideeën voor, maar ik kan ook niet beloven dat ik de tijd heb om een rollentopic en speeltopic te onderhouden


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tijd voor het onderhouden van een topic heb ik niet, maar ik zou zeker meedoen ^^


    Stenenlikker

    BoromirOfGondor schreef:
    Oeh, Tolkien! Volgens de Tolkien-tijdlijn is dit eigenlijk niet mogelijk, maar wel een heel goed idee voor een RPG. Orks kunnen de traditionele bad guys zijn, en er zullen vast een paar heerlijke conflicten en misschien zelfs liefdesrelaties van komen (maar doe het dan alsjeblieft beter dan in the hobbit). Ik heb hier wel een paar ideeën voor, maar ik kan ook niet beloven dat ik de tijd heb om een rollentopic en speeltopic te onderhouden


    Ik vertrouw wel op jouw geniale ideeën, Marleen. :9~

    Het leek mij trouwens ook echt heel leuk om die conflicten onderling te zien, ghehe.

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 0:18 ]


    Your make-up is terrible

    Blodsvept schreef:
    Tijd voor het onderhouden van een topic heb ik niet, maar ik zou zeker meedoen ^^


    Nice!


    Your make-up is terrible

    Niemand die eventueel het topic wil openen?


    Your make-up is terrible

    Ik zou je wel willen helpen met het onderhoud van de topics, maar ik zou zelf niet meedoen omdat ik bang ben dat ik bij een overschot aan RPG's mijn personage ga verwaarlozen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Assassin schreef:
    Niemand die eventueel het topic wil openen?


    Ik kan misschien morgen wel even een topic openen, maar ik heb echt 0 ervaring met RPG hier (ik heb alleen één MSV gedaan), dus ik weet niet zeker of dat goed komt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nah, misschien wacht ik er wel gewoon mee tot ik hem op mijn eigen forum kan openen. ;3 Daar kan je co-eigenaren toevoegen en kan het topic door meerderen beheerd worden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nah, misschien wacht ik er wel gewoon mee tot ik hem op mijn eigen forum kan openen. ;3 Daar kan je co-eigenaren toevoegen en kan het topic door meerderen beheerd worden.


    Oeh, awesome!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zou ook meedoen ;3.