• " You want to protect the world.....But you don't want it to change."

    Na een gezellig avondje bij Tony thuis breekt plots de hell los.
    Ultron, één van Tony’s gevaarlijkste pakken creëert een eigen leven dankzij Jarvis die door mysterieuze wijze gehackt wordt en tegen zich keert.
    De wereld draait door en de meningen van de mensen zijn verdeeld.
    De superhelden moeten hun identiteit weergeven.... of leven als een gewone burger...

    " Everybody wants to rule the world."

    Steven is voor de weergaven van eigen identiteiten, maar Tony is er tegen en een ruzie breekt op waardoor ook alle superhelden een kant kiezen.

    "Ultron maakt z’n eigen heersschapij en wij, wij superhelden staan te vechten over een pas terwijl de wereld tenonder gaat... het is tijd om te vechten met of zonder jullie."

    trailer


    soundtrack


    * Made by WhiteTiger
    * age 16 +
    * soundtracks alowd
    * Dutch

    ' hehehe..

    I know you are mean well. You want to protect the world.... but you don't want it to change. Cuz only one path to pitch up. You are extension....I'm going to show you something beautifull.... The whole world is going to screaming....for mercy.
    Everyone tangled in strings...strings.... there are no strings around me.'

    - Ultron


    Dit verhaal is een fanmade bassed on the movie, enkel met een nieuwe naam. enjoy!


    http://www.quizlet.nl/stories/147222/the-civil-war--the-avengers/




    Polll : choose who's side are you on?
    http://www.quizlet.nl/polls/33655/whos-side-are-you-on--the-civil-war--avengers/

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 17:01 ]


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Eerste hoofdstuk staat online :D

    http://www.quizlet.nl/chapters/1299556/hoofdstuk-een/


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Dus dit is een promotietopic voor een fanfic die Civil War heet? Want je weet dat de derde Captain America film ook die naam krijgt? Niet dat daar verder iets op tegen is, maar ik vroeg me af of je dit door had, aangezien je zegt dat het verhaal gebaseerd zal zijn op de tweede Avengers film maar met een nieuwe naam. Die naam zal niet lang meer nieuw zijn. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dus dit is een promotietopic voor een fanfic die Civil War heet? Want je weet dat de derde Captain America film ook die naam krijgt? Niet dat daar verder iets op tegen is, maar ik vroeg me af of je dit door had, aangezien je zegt dat het verhaal gebaseerd zal zijn op de tweede Avengers film maar met een nieuwe naam. Die naam zal niet lang meer nieuw zijn. ^^


    ja ik weet het xD maar vond deze naam iets meer hebben :P Kijk naar beiden films heel hard uit :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Who's side are you on? Damn.. That would be such a hard choice.. I honestly wouldn't know who to choice.. damnit

    Remember Syrena, I am just thinking through her mind now. That would mean she has to choose between her Boyfriend and her second dad.. Whow.. Just imagine that.. :O


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Who's side are you on? Damn.. That would be such a hard choice.. I honestly wouldn't know who to choice.. damnit

    Remember Syrena, I am just thinking through her mind now. That would mean she has to choose between her Boyfriend and her second dad.. Whow.. Just imagine that.. :O


    inderdaad, een harde keuze :O ocharme :( i don't like it.


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    (...)

    inderdaad, een harde keuze :O ocharme :( i don't like it.


    Ik ga tijdens die film sws mn haren eruit trekken van frustratie en janken enzo.. XD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik ga tijdens die film sws mn haren eruit trekken van frustratie en janken enzo.. XD


    join the club, ik wil niet kiezen tussen Captain America en Iron Man :O maar ik wil die film zooo graag zien. ik ga janken, Marvel stil vervloeken in men hoofd: why do you do this do me (huil)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    De comics zijn nog erger, daar moet je zakdoekjes bij hebben. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    blckcnry schreef:
    De comics zijn nog erger, daar moet je zakdoekjes bij hebben. :3


    Dat is waar, maar ik had het ook moeilijk toen ik zag dat Nick dood was in Captain America 2. maar hij bleek schijndood te zijn :D me happy :D :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore