• Ik wil heel eventjes dit filmpje delen, over hoe een hamster al dat voedsel in zijn bolle wangetjes propt. Ik vond het er zo schattig en gek uit zien.

    Link


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat super schattig (:


    -

    Haha gekke hamster.

    Nee serieus ik heb echt een soort haat/liefde relatie met dat soort beestjes. Ze zijn zo schattig en zo maar hoe tam en lief ze ook zijn, ik ben altijd bang dat ze me gaan bijten.

    David Tennant!! Heb ik ook gezien, echt schattig :)


    What would Emma do?

    Wat een snoezig sukkeltje! c: En dan met David Tennants droge commentaar op de achtergrond... er kwam bijna frisdrank uit mijn neus toen ik hem herkende. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Holder schreef:
    Haha gekke hamster.

    Nee serieus ik heb echt een soort haat/liefde relatie met dat soort beestjes. Ze zijn zo schattig en zo maar hoe tam en lief ze ook zijn, ik ben altijd bang dat ze me gaan bijten.


    Ik hou ook niet bijster veel van hamsters, maar zo is ie toch wel heeel schattig.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Wat een snoezig sukkeltje! c: En dan met David Tennants droge commentaar op de achtergrond... er kwam bijna frisdrank uit mijn neus toen ik hem herkende. :')


    Haha dat is een positieve reactie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nu wil ik een hamster en zijn hok volhangen met cameratjes (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    omg te schattig ._.

    Hamsteruuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Hoe die man dat ook serieus verteld en analyseert.
    Dat maakt het filmpje nog grappiger en lachwekkender!
    Alles wat klein is, is schattig.


    'Nobody said it was easy

    HAMSTEREN. :'D
    Maar aww, hij werd opeens dubbel zo groot. Vervolgens wil hij dat laatste stukje natuurlijk ook nog dragen, haha, gierigaard. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan