• Momenteel doe ik niets aan sport en ik merk dat ik absoluut geen conditie heb en langzaam bijkom. Maar het probleem is, ik heb een hekel aan sporten. Ik zou nooit vrijwillig gaan sporten. Het enigste wat ik nog oké vind, is rennen op zo'n fitnissmachine, maar de abonnementen voor een sportschool zijn ontzettend duur. Daarnaast zou ik nog niet eens echt vaak gaan. Diëten is ook niet echt een optie, omdat -dat wat ik eet- ik graag eet.
    Dus, weten jullie misschien een goed alternatief anders dan 'ga gewoon sporten', want dat gaat mij toch niet lukken. Misschien leuke youtube channels of oefeningen die je zelf thuis kunt doen? Of iets anders?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ook de youtube filmpjes is sporten. Als je iets wilt, moet je er nou eenmaal voor werken. Er zijn geen magische dingen waardoor je zonder te sporten een conditie krijgt, ook van diëten niet. Zet je over je excuses heen en ga gewoon iets doen, verander iets.


    Your make-up is terrible

    Jij bent toch een student? Ik weet niet hoe dat in België zit, maar je kunt in Nederland als student vaak voor een schijntje al naar de sportschool. Je zou eventueel bij je campus kunnen kijken of daar een sportschool bij zit.
    Daarbij kan het misschien helpen als je een "sportbuddy" hebt, zodat je elkaar kan motiveren. Ik ga wel uit mezelf naar de sportschool, maar mijn moeder en ik helpen elkaar met ons dieet ^^

    Anders kun je met een matje, twee flesjes water en Google: workout voor in huis ook al heel veel. Ik ken alleen niet zoveel channels, ik heb het namelijk eerder altijd met mijn Cosmogirls gedaan x'D
    Succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Yoga of pilatus misschien?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tsja, zover ik weet is sporten de enige manier om een betere conditie te krijgen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nederland in Beweging !!

    dit is om 5:55 in de ochtend en om 9:15
    ik doe dit ook (neem het op)
    zelf heb ik ook totaal geen conditie
    van mijn man mag ik me binnen kort gaan aanmelden bij / op een sportschool
    lichamelijk kan ik niet veel belasten
    heb ook besloten om gewoon op de loopband te lopen
    fietsen op zoown apparaart
    en zumba-lessen volgen.

    tipje (extra) >> ga gewoon per dag 30 minuten lopen, doet je goed en let op je ademhaling (Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Zumba schijnt goed te werken (;


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    Zumba schijnt goed te werken (;


    En is nog eens erg leuk ook!


    #WWED - What Would Emma Do?

    En wandelen? Je kan een keer per week een stuk wandelen. Is niet intensief maar je beweegt wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op de fiets overal naartoe gaan? :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vraag een van je vrienden/vriendinnen om samen te gaan hardlopen! Ik zag er ook altijd heel erg tegen op, maar sinds kort doe ik het samen met mijn vriend. Super gezellig, je verzint niet meer zo snel een excuus om niet te gaan, en onze condities zijn al heel erg vooruit gegaan!


    Valar Morghulis.

    Xanthan schreef:
    Vraag een van je vrienden/vriendinnen om samen te gaan hardlopen! Ik zag er ook altijd heel erg tegen op, maar sinds kort doe ik het samen met mijn vriend. Super gezellig, je verzint niet meer zo snel een excuus om niet te gaan, en onze condities zijn al heel erg vooruit gegaan!


    Ik heb al aan een vriend gevraagd mee te gaan zwemmen. Dat vind ik nog wel enigszins oké, maar ik durfde niet echt alleen te gaan.

    @Oakenshield en JaceLightwood, dat is wel waar. Normaal ga ik overal op de fiets naar toe, maar momenteel heb ik examens, dus dan zit ik de hele dag binnen te leren.

    @De rest, bedankt voor jullie hulp.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gewoon jezelf een trap onder de kont geven en sporten leuk gaan vinden. Dat is het enige. Er is helaas geen alternatief voor sport: je moet het zelf leuk maken.

    Bij mij werkt leuke sportoutfits heel goed,want ik hou heel erg van leuke kleding en dan heb ik eerder motivatie om te gaan sporten

    Het youtubekanaal van blogilates vind ik erg leuk, maar sinds ik bij de uni sport doe ik nog maar 1x in de week aan thuistraining. De unisportschool biedt naast normale fitness ook heel veel lessen aan, en ik schrijf me er voor zo veel mogelijk in. Dan voel ik me namelijk verplicht om te gaan.


    The night is dark and full of terrors.

    Even een mt, want ik ken het probleem :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Michonne schreef:
    Ook de youtube filmpjes is sporten. Als je iets wilt, moet je er nou eenmaal voor werken. Er zijn geen magische dingen waardoor je zonder te sporten een conditie krijgt, ook van diëten niet. Zet je over je excuses heen en ga gewoon iets doen, verander iets.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Je valt meer af van wandelen dan van hardlopen, dus trek je stevigste paar schoenen aan en ga elke week minstens twee uur wandelen. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife