• Superheroes& Supervillains

    Tien jaar geleden aan de rand van de stad Herron ontplofte een fabriek. Daardoor kregen enkele mensen krachten. Sommigen gebruiken die krachten niet, anderen wel en niet altijd voor goede zaken. Er zijn nu twee teams met superkrachten in de Herron. Het ene team probeert de stad te vernietigen, het andere team probeert de stad te redden. Ook enkele mensen hebben zich bij het helden team aangesloten.


    Villains
    Villain Headquarters

    (bevind zich onder de grond. Je komt er binnen via een geheime gang in het metro station verder op)


    Heroes
    Hero Headquarters


    (bevind zich op de zolder van een kerk die niet meer in gebruik is)


    Villains [vol]
    - Adriana Charlie Hale - "The Alpha" Orton (leider)
    Shapeshifting, voodoo

    - Lauren Jane Sanler - "Siren" Silversnow
    Conjuration

    - Tiffany 'Lilith McCarthy - "The Icequeen" Mrs_Hemmings
    ijs en elektriciteit manipulatie

    - Twen Oprich - "Taker" Orochi
    Computermanipulatie en schaduwbeheersing

    - Quinn Quinlan Randall Roth- "The Darksin" Sobremesa
    Supersterk, Telikinesis

    - Jagger Matthias Emanuel Santos - "Solar" Karabatic
    vuur, krachtvelden produceren

    Heroes: [vol]
    - Lola "The Spark" Geleninja
    Explosies, pijnverwijdering

    - Skylar Nassau - "Storm" Quivers
    Weermanipulatie, vliegen

    - Brianna Rozales - "The Breeze" Sobremesa (leider)
    Rook, supersnelheid

    - Markos Luca Salvatore - "The Anti-hero" Orton
    Lichaam en geest manipulatie

    - Jackson Felix Anderson. "Blue Eyes" Mrs_Hemmings
    zweven, versterkte zintuigen

    - Teddy Everbleed - "Mindfuck" Trohman
    klauwen, ilusies

    - Burton Matthew Liegbott - "Steel Arrow" Perconte (missieleider)
    wind, ijzerenhuid

    Human: [vol]
    - Katherine Nicole diAngelo CaptianHook
    Researcher


    Regels
    # Geen bestaande superhelden/slechteriken.
    # Iedereen 2 superkrachten.
    # Geen perfecte personages.
    # Niet elkaar pesten/uitschelden. Mag wel als personages.
    # Niet elkaar zomaar doden. Spreek het eerst even af.
    # Minimum aantal woorden: 100


    Begin:

    De rpg begint met dat de villains het gemeentehuis proberen te vernietigen. De Villains hebben al vaker pogingen gedaan om delen van de stad te vernietigen, dus de helden en villians kennen elkaar al bij hun aliassen. De helden krijgen allemaal een alert op hun telefoon die hun de locatie geeft waar de villains aanvallen (het gemeentehuis dus) en in het hoofdkwartier van de helden gaat een alarm af (dit is standaard voor iedere keer dat de villains aanvallen).


    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 17:23 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.


    Theodore "Teddy" Everbleed
    Klauwen ~ Illusies

    'Een beetje hulp hier,' sist Jagger. Even grijns ik en ik zet nog een paar stappen in zijn richting. Er is nu ook een andere Villain bijgekomen. Hij is ongelooflijk sterk en kan dingen met zijn gedachten laten bewegen, wat vrij gevaarlijk is. Hij lijkt zijn zinnen op Lola gezet te hebben. Dit geeft mij de kans om Solar aan te pakken.
    Inmiddels ben ik weer op sterkte gekomen. Rond Solar creëer ik een illusie van de meest angstaanjagende dingen. Van psychopaten uit een film tot gewoon random dingen uit nachtmerries. Nu ik me op één persoon kan focussen, is het een stuk gemakkelijker om grotere illusies te maken. Al merk ik meteen dat het moeilijker is om me op twee dingen tegelijkertijd te concentreren.
    "Moest je weer hulp inschakelen? Werd het te heet onder je voeten?" sis ik hem toe. Ik kom steeds dichterbij en de illusies worden steeds donkerder, zonder dat ik er echt controle over heb. Over het algemeen heb ik geen volledige controle over wat de mensen zien. Meestal vorm ik een idee en de rest wordt ingevuld.
    Ik hoor een horde vogels vliegen en geluiden maken, maar ik focus me nu alleen maar op Solar. Dat is het gevaar: de tunnelvisie. Zelfs zo erg dat ik het mogelijke gevaar van de vogels negeer.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    'And you know, of course, that I can slap you eight times before you blink, right?'
    Brianna 'The Breeze' Rozales
    Leader of the Heroes • Super Speed • Typhokinesis • Knife Throwing

    Vaag merk ik op dat Siren langzaam probeert weg te komen. Een villain die niet eens wil vechten? Wat saai zeg.
    Ik zuch dramatisch, en werp een andere blik op het gemeentehuis. We moeten de villains hier op de één of andere manier moeten verjagen. Maar hoe? Uiteindelijk verlaag ik mijn stem, in de hoop dat Siren het niet hoort, en zeg tegen Burton: 'Zal ik?'
    Hopelijk begrijpt hij dat ik ermee om toestemming vraag om mijn typhokinesis in werking te zetten en iedereen buiten bewustzijn zal laten geraken. Ook al weet ik dat het ongelofelijk veel wilskracht en pijn gaat doen. Maar ik zie gewoon niet hoe we dit anders voor elkaar gaan krijgen.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Burton Matthew Liebgott x "The Steel Arrow"
    Bow and arrows - Iron Skin - Wind - HERO - SUIT - Mission leader
    ________________________________________________________________

    "Zal ik?" Hoor ik ineens in mijn oorstukje, en ik weet wat ze bedoelt. "Alleen als je me helpt die verdomme bom te zoeken!" Sis ik ietwat geïrriteerd, terwijl ik nogmaals goed om me heen kijk. "Ik ben toch buiten bereik. Althans, dat hoop ik." Mompel ik terwijl ik nog een deur intrap.
    Alweer is het niet de goede kamer, en ik vloek zachtjes in mezelf. "Kom op Bree..." Mompel ik terwijl ik een andere deur intrap.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Siren ~ Conjuration ~ Murder


    Lauren Jane Sanler ~ Outfit
    Ik merk dat haar aandacht verschuift, ze concentreert zich niet meer op een gevecht met mij. Mooi. Ze zucht en kijkt weer naar het gemeentehuis. Vervolgens mompelt ze wat in haar oortje. Ik vertrouw het niet. Ik loop langzaam naar achter tot ik ineens een boom in mijn rug voel. Snel glip ik erachter en ik hoop dat ze niks door heeft, anders ben ik nog niet jarig. Vanachter de boom zie ik niks, ik heb geen idee wat er gebeurd. Wel hoor ik nog steeds geluiden van gevechten. 'Ik heb nu niemand achter me aan, wat moet ik doen?' zeg ik zachtjes in mijn oortje. Ik weet helemaal niet of The Breeze nog achter me aan komt, maar een beetje sturing zou fijn zijn. Dan weet ik waar ik heen moet rennen als ik van haar wegvlucht.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui


    'And you know, of course, that I can slap you eight times before you blink, right?'
    Brianna 'The Breeze' Rozales
    Leader of the Heroes • Super Speed • Typhokinesis • Knife Throwing

    'Alleen als je me helpt die verdomme bom te zoeken!'sist Burton in het oortje. Ondertussen is Siren verdwenen. Waar ze heen is gegaan boeit me niet, ik heb nu weer wat anders aan mijn hoofd. Ik klim een boom in en ga zitten op een hoge tak. Dan sluit ik mijn ogen en probeer de rook op te roepen. Langzaam, heel erg langzaam, voel ik het het opkomen. Ik zal geduld moeten hebben, want het duurt nog wel even voordat de rook zich ver genoeg heeft uitgespreidt.


    “A queen will always turn pain into power.”