• Ja, ik wil graag extensions laten zetten alleen ik wil eerst zeker weten dat ik een goede keuze maak.

    Niemand? :(

    Ik heb gehoord dat het heel slecht is voor je haar, meer weet ik niet. Sorry.


    26 - 02 - '16

    Misschien kan je het eens opzoeken, of op een kappersite rondkijken?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat voor extensions? Wimperextensions, wenkbrauwextensions, haarextensions...:Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb twee keer extensions gehad, en dan niet om 'meer' haar te hebben maar omdat ik plukjes wou en het niet mocht verven. Maar idk of je daar iets aan hebt.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Fereale schreef:
    Wat voor extensions? Wimperextensions, wenkbrauwextensions, haarextensions...:Y)


    Haarextensions.

    Thunderstruck schreef:
    Ik heb gehoord dat het heel slecht is voor je haar, meer weet ik niet. Sorry.


    Ook clip in? Dat is dat je hem dan in en uit kan doen.

    THGstorymade schreef:
    (...)

    Ook clip in? Dat is dat je hem dan in en uit kan doen.


    Nee, clip in zijn niet slecht. Maar de echte extensions, die zeg maar echt met hitte aan je haar worden vastgemaakt, die zijn slecht. Clip in kan wel. Heb ik ook wel eens gehad.


    26 - 02 - '16

    Dan zou ik clip in aanraden. Of die gebruiken iedereen in YouTube filmpjes. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fereale schreef:
    Wat voor extensions? Wimperextensions, wenkbrauwextensions, haarextensions...:Y)


    Of de extensions die wij in ons boek Engels staan hebben. :w
    Ik weet niet of het goed is voor je haar, trouwens, heb het zelf nog nooit geprobeerd. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fereale schreef:
    Dan zou ik clip in aanraden. Of die gebruiken iedereen in YouTube filmpjes. c:


    Ik zal even kijken! Maar ik denk dat ik dan dat nephaar neem aangezien er dan 90,- prijsverschil in zit.

    Let je met nephaar en clips (ik weet niet hoe veel eraan uit wil geven) wel op dat de kleur bij je eigen haar past en het ook niet nep uitziet? Bij goedkope extensions is dat namelijk nogal snel zichtbaar.
    Je hebt trouwens ook nog extensions die men 'weeft' met naald en draad. Dat is minder slecht dan inbranden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nja ik zou het persoonlijk niet doen, het is een heel gedoe en vreselijk duur. Zeker als je zoals hierboven gezegd het er 'niet nep' uit wil laten zien, dan moet je al voor goed te zijn echt haar gebruiken. En dat is echt vreselijk duur.
    Reken erbij dat je dat nog moet onderhouden etc, ik zou er nog maar eens heel goed over denken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys