• Hoi allemaal. (:

    Nu de kerstvakantie een vakantie vol meetings was die hartstikke gezellig waren, lijkt het me leuk om er weer eentje te organiseren, maar dan in de meivakantie. ^^
    Dat duurt nog wel even, maar dan hebben we iets om naar uit te kijken, kunnen we de dingen goed regelen en heeft men voldoende tijd om de dag vrij te houden.

    Waar?
    In Leiden

    Wanneer?
    Donderdag 7 mei.

    Hoelaat?
    Ik stel voor dat we om 12:00 afspreken. Dan kunnen we een beetje door de winkelstraat banjeren.
    Om 14:00 zijn we dan weer op het station om naar de Tolkienwinkel te gaan, dus wie 12:00 niet redt kan dan aansluiten.c;

    Wat gaan we doen?
    Gewoon lekker Leiden verkennen. Uiteraard moeten we de enige Tolkienwinkel ter wereld bezoeken en daarnaast zijn er nog veel meer leuke winkels. We kunnen naar het fort gaan om daar lekker te chillen, een terrasje pakken en gezellig met elkaar eten. Vlakbij het station zit een heerlijke, spotgoedkope Griek die ik echt wil aanraden.^^
    Uiteraard zijn andere suggesties ook welkom. (:

    Met wie?
    Veel leuke Q’ers, hoop ik.
    Als je mee wilt, laat dan even een berichtje achter met je naam, leeftijd en woonplaats (of in elk geval waar je op de trein zal stappen :p)

    Zeker
    Deadshot • Natas • 25 • Schiphol
    HalfBloodPrince • Sharon • 20 • Heerlen • Sharon kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Futterwacking • Alica • 20 • Hoorn • Alicia kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Blodsvept • Belle • 17 • Zeist
    Altaria • 17 • Heiloo
    Starlord • Anna • 18 • Vanaf 14:00 uur
    Krull • Emma • 21
    Naesse • Lisa • 23 • Almere
    VladiFerr • Noëlle • 16 • Almere
    Tokugawa • Sam
    PUKKELxDING • Annick • 21 • Schiphol • Vanaf 14:00 uur
    Bloody_Mary • Ellen • 19 • Haarlem
    Lizor • Lisa • 17 • Nijmegen • Lisa kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting.
    Dauth • Mitchell • 20 • Amsterdam • Mitchell kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Assassin • Nikki • 22 • Amsterdam • Nikki kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Andria • Ellen • 17 •

    Misschien
    Philip • Naomi • 19 • Ede-Wageningen of Arnhem

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 17:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jaaaa! Vetcool. Dan heb ik nog iets om naar uit te kijken midden in de examenstress...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zet deze even in mijn topics. Ik weet niet of ik mezelf tijdens het leren van de examens een dagje weg gun. :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Haha. Nou een béétje ontspanning je vrije week is wel een must, hoor. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind meetings altijd leuk, maar Leiden? Ik weet nog niet of ik daar wel heen wil. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind meetings altijd leuk, maar Leiden? Ik weet nog niet of ik daar wel heen wil. 8D

    Haha. Wat is er mis met Leiden? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Haha. Wat is er mis met Leiden? :'p


    Ik vind de sfeer en de mensen vaak nogal meh. Het is net een grotere versie van Volendam zonder vis.


    Your make-up is terrible

    Hahahah. Eh, nooit opgemerkt. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ken hier helaas bijna niemand... Dus dat lijkt me dan een beetje awkward.
    Wat is een Tolkienwinkel?
    Wel jammer van de Griek! :Y)


    'Nobody said it was easy

    Daar zijn meetings toch ook voor, om mensen te leren kennen 8D

    In de Tolkien winkel verkopen ze alle boeken van Tolkien... En andere merchandise. (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 11:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zet mij maar op misschien. Zodra ik mijn rooster heb weet ik of ik kan ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Count me in! ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind de sfeer en de mensen vaak nogal meh. Het is net een grotere versie van Volendam zonder vis.

    Oh my gosh, ik lig echt stuk. Van alle beschrijvingen lijkt me dat er in ieder geval eentje die je als burgemeester niet over je stad wilt krijgen. :')

    Zet mij maar op misschien. Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar Leiden is qua afstand nog wel te doen. In dat geval zou ik op de trein stappen in Alkmaar. ^^

    EDIT: en ik ben zestien. Was vergeten dat dat ook nog op het lijstje hoorde. :')

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 13:50 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als we dan gratis ov hebben kom ik ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LzzyHale schreef:
    Count me in! ^^


    Wil je bij 'zeker' of 'misschien'? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    HelenaRavenclaw schreef:
    Als we dan gratis ov hebben kom ik ^^


    Als je dat normaal doordeweeks hebt, heb je het dan ook. xp


    Every villain is a hero in his own mind.