• Hello ^^

    Ik heb net drie weken seminars gehad op school, de seminar waar ik aan mee deed was Creature Design. De eindopdracht moet vrijdag ingeleverd worden, en dat is je eigen creature designen. Ik had al een hoop thumbnails (Voor diegene die nieuwsgierig zijn) gemaakt. Daaruit heb ik er een gekozen om uit te werken.
    Vandaag was de feedbackronde op school met wat ik dus al gemaakt had. Met die feedback ben ik verder gaan itereren.
    Dit is de eerste versie:


    Het komt erop neer dat het hoofd teveel op een masker lijkt (ik was er ook niet helemaal tevreden mee). Dit zou dus eigenlijk meer is het hele dier geïntegreerd moeten worden, wat niet zo lukt. :'D

    Toen heb ik een anders hoofd erop gezet. Sorry voor de sloppyness, het was maar een snel schetsje.



    Twee verschillende kleuren hoofden, welke past beter?

    En als laatste edit, de minst leuke vind ik, een aparte snavel.



    Het beest is een roofdier. Een beetje het gedrag van een vos, snel en behendig en rooft op de iets kleinere prooidieren. Het beest hoeft niet in deze wereld te bestaan, bestaat dus eigenlijk in een fantasiewereld.

    Dus nou mijn vraag, welke vinden jullie leuker? Als de eerste toch leuker is, hoe zou ik het hoofd dan minder op een masker kunnen laten lijken? En als beide niet zo denderend zijn (mag je gerust zeggen ^^), wat zou ik er aan kunnen veranderen waardoor het wel denderend is?

    Bedankt! (krul)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 22:49 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Het wezensoort ^^


    Hmmm, moeilijkmoeilijk.


    wat was dit ookalweer

    Ik ben daar ook een soort van mee bezig op school, maar dan met mensen.
    Ik zal als ik de laptop heb er wat over schrijven.
    Maar het ziet er echt gaaf uit. Vooral de bouw.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb zo'n zelfde soort wezen in mijn verhaal gebruikt (eigenlijk een vervorming van een Griffioen) en dit "wezensoort" heet in mijn verhaal een Falanx. ;d - Ik ben ook niet goed in namen bedenken, helaas..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vind de laatste leuk :3 het lijkt een pokémon


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Voor degene die geïnteresseerd zijn, dit is mijn uiteindelijke eindopdracht geworden! :3
    Klik
    Ik heb 'm Bucmbeak genoemd, want op een of andere manier moet ik bij dit beest altijd aan Buckbeak denken. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Doet ie mij stiekem ook aan denken. Gaaf zeg, heel mooi!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hij is mooi geworden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Vhagar schreef:
    Ik vind de eerste, masker-achtige het mooist, eigenlijk. Het doet me denken aan een god uit Egypte, en is een stuk mysterieuzer dan de andere twee.

    Pelekai schreef:
    Voor degene die geïnteresseerd zijn, dit is mijn uiteindelijke eindopdracht geworden! :3
    Klik
    Ik heb 'm Bucmbeak genoemd, want op een of andere manier moet ik bij dit beest altijd aan Buckbeak denken. ^^

    Dus het is toch degene die je het minst mooi vond geworden? :P Persoonlijk vond ik van je schetsen die en de 3de (met het donker hoofd) het mooist.
    Het resultaat ziet er mooi uit! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Hijs echt gaaf geworden! Leuk gedaan!

    Ik moest even googlen wat een Buckbeak was.. :x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oeh! Ik vind hem echt heel leuk :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]