• "Actrices and acteurs. We zien ze allemaal elke dag op tv, op het internet. Maar nooit zien we onszelf als een van hen. We bedenken ons nooit dat wij net als hen zijn, elke dag weer. Elke dag voeren We een toneelstuk op, in rpg's, videogames, verhalen die we schrijven. Sommige van ons zijn zelfs echte actrices of acteurs. Maar hoe goed zijn wij eigenlijk, in ons inleven? "



    Een groep jong volwassenen wordt op brute wijze in een experiment gegooid, zonder pardon, zonder dat hen ook maar iets gevraagd wordt. Dit experiment heet 'the art of Pretending' . Elk van deze mensen doet zich op welke manier dan ook voor als iemand anders. Sommige spelen in een show of film, sommige zijn dol op rpg's en sommige spelen elke dag wel een videogame. Voor de projectleiders maakt het geen bal uit of je je voor moet doen als moordenaar, Hoer, rijke kakker, psychotische maniak of misschien een ontvoerd iemand. Je houdt je aan je rol en anders ga je er aan. De Jong volwassenen zijn voor hen niks meer dan personages uit hun game, of experiment zoals het genoemd wordt. De Jong volwassenen moeten zien te ontsnappen uit het experiment, maar lukt dat ze wel, aangezien ze zich tegelijkertijd aan hun nieuwe karakter eigenschappen moeten houden? De Jong volwassenen worden achtergelaten midden in de jungle, moeten hun weg naar de grote stad vinden en vanaf daar moeten ze naar Rome om de projectleiders te vinden. Daarna mogen ze pas weer uit hun rol stappen.


    Regels 'The Art Of Pretending. ' :

    ~Je houdt je ten alle tijden aan het karakter dat je Is toegekend.
    ~Jullie ontsnappen als een groep of niet. Als er doden vallen hoeven deze natuurlijk niet meer mee.
    ~Wij zijn niet aansprakelijk voor eventueel trauma dat ontwikkeld na uw deelname aan The act.
    ~Het karakter dat je Is toegekend Is geen onbekend karakter. Je heb jezelf ermee ingeschreven bij een rpg, het Is de hoofdpersoon van een verhaal dat je ooit geschreven heb, game personage dat je ooit gespeeld heb, of misschien wel een rol die je als acteur of actrice heb gehad. [of iets anders creatiefs.]
    ~Als je, je niet aan je toegewezen karakter houdt, volgt executie.
    ~Je heb een bijbehorend paspoort gekregen bij je nieuwe tijdelijke identiteit, raak deze niet kwijt!

    Regels rpg:

    *wees aardig tegen elkaar OOC, ik wil geen gemene of denigrerende opmerkingen zien tegenover andere rpg's. Praat liever ook alleen OOC buiten het praattopic .
    *reserveringen blijven drie dagen staan, tenzij je meldt dat het niet gaat lukken. Karakters die niet af zijn worden geschouwd als 'gereserveerd'
    *Geen oneliners. Er Is een minimum van 250 woorden.
    *Geen Mary Sue of Gary Sue karakters. Ik waarschuw alvast, ik ben niet bang om iemand met zijn neus op de feiten te drukken.
    *Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    *Originaliteit wordt gewaardeerd, en realisme ook. Niet alle jong volwassenen zijn 18, 19 of 20 jaar.
    *maximaal twee karakters per persoon
    *om te beginnen zijn er vijf meiden en vijf jongens. Voor elke extra jongen, kan er ook een meisje bij.


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 18 en de 28)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Karakter dat hij/zij moet spelen en hoe diegene hieraan komt:
    Extra:


    Rollen:

    Naam personage || Leeftijd || user || Naam toegewezen karakter en hobby/baan waar het karakter bij hoort || topic pagina waar het karakter te vinden Is.

    Meisjes: Tijdelijke stop
    - Raevyn Elisa Neston. || 23 || Phortion || Rhoden Olive Donovan, boek/schrijfster || 1,1
    - Katherine 'Kat' Sophie Andrade || 24 || Freer || Nova Grannis, musicalpersonage/ musicalactrice || 1.2
    - gereserveerd || Guns_N_Roses
    - gereserveerd || Malarkey
    -

    Jongens:
    -
    - Luke Davis || 19 || Zephyr || Jason Parker, filmpersonage/acteur || 1.2 [niet af]
    -
    -
    -



    Ik kan vaak het topic pas aanpassen als ik na schooltijd thuiskom/na etenstijd. Het topic al dus niet elke minuut van de dag helemaal helemaal bijgewerkt zijn.
    Gedurende de rpg zal worden aangegeven waar de Jong volwassenen zitten en waar ze heen moeten voor de volgende stap :3

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 19:26 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oeh, dit klinkt heel awesome. Ik denk er nog even over na want ik heb het momenteel erg druk met school.


    -


    Naam:
    Katherine 'Kat' Sophie Andrade

    Leeftijd
    23, haar verjaardag is op 24 december.

    Nationaliteit
    Kat is de dochter van een Britse moeder en een Spaanse vader.

    Uiterlijk [Gemma Arterton]
    Katherine heeft donkerbruine ogen, die ze bijna altijd omlijnd door dezelfde eyeliner. Haar bruine haar valt tot ongeveer haar schouders en heeft een natuurlijke slag. Ze is zo'n 1.75, wat haar niet enorm lang maar ook niet klein maakt, in combinatie met een doorsnee figuur met een C-cup. Een van de mooiste dingen aan Kat is dat ze zich niet bewust is van haar - natuurlijke - schoonheid. Ze glimlacht liefjes, heeft een vrolijke glinstering in haar ogen en blosjes op haar wangen als ze een complimentje krijgt. Haar lippen zijn licht en ze zet ze vaak aan met lippenstift. Haar ogen accentueert ze regelmatig met donkere oogschaduw en haar wenkbrauwen tekent ze elke dag netjes bij. Verder is ze niet heel veel bezig met make-up; ze heeft tegenwoordig een redelijk egale huid met hier en daar wat littekentjes uit de puberteit, maar foundation draagt ze niet.
    Haar kledingstijl is niet echt te peilen: de ene dag kan ze zich enorm vrouwelijk kleden, de dag er na loopt ze rond in een sweater en baggy jeans. Het staat haar beide goed. Ze draagt wel zo goed als altijd ringen om haar dunne vingers en heeft haar nagels altijd netjes gelakt.

    Innerlijk
    Katherine is een vriendelijke, grappige jonge vrouw. Ze houdt wel van een gesprek, maar geniet ook erg van alleen zijn en goede boeken lezen. Een charmeur is ze niet. Wel heeft ze een groot verantwoordelijkheidsgevoel en zal ze iedereen ten aller tijde gelukkig proberen te maken, al gaat dat ten koste van zichzelf. Haar lach is enorm aanstekelijk, en ze lacht ook heel veel. Het is niet dat ze alles grappig vindt, maar ze kan gewoon moeilijk haar lachen inhouden als ze ook maar iets een heel klein beetje leuk vindt.
    Daar tegenover staat ook dat Katherine snel huilt: om films, om dode dieren, om afscheid, om ziekte - de tranen biggelen over haar wangen. Dit zijn vaak kortdurende huilbuien, maar als ze écht verdrietig is is ze bijna ontroostbaar. Je moet daarom voorzichtig zijn met het zeggen van dingen die enigszins kwetsend zouden kunnen zijn: voor je het weet barst ze in huilen uit.

    Karakter dat hij/zij moet spelen
    Na jarenlang in kleine musicalproducties te spelen voor drie man publiek, is Katherine met haar televisiedebuut als Nova Grannis, de dochter van een maffiabaas, echt doorgebroken in de serie "Other People's Heartache", die zich afspeelt in en Londen. Nova staat bekend als een charismatische, charmante jonge vrouw met een goed gevoel voor humor en een voorliefde voor drank, sigaretten en het mannelijke geslacht. Nova deinst nergens voor terug, is dapper en sterk. Om haar hectische leven vol te houden gebruikt ze regelmatig drugs, die haar veel meer energie geven dan ze eigenlijk bezit.

    Extra

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 15:21 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    LUKE DAVIS.


    Leeftijd
          Luke is momenteel eenentwintig jaar oud en hij verjaard op de dertiende van December.

    Nationaliteit
          Brits, wat je dan ook echt aan hem kan horen door zijn accent.

    Uiterlijk
          Luke steekt vaak boven de rest uit met zijn ruime één meter negenenzeventig, waar door hij van zichzelf al opvalt. Zijn ogen maken het er enkel toe dat je hem niet snel zal vergeten, ze zijn felblauw van kleur en voor de rollen die hij speelt moet hij dan ook vaak kleur-lenzen in omdat zijn ogen teveel afleiden. Zijn haren daar in tegen zijn niet veel bijzonders, ze zijn donkerblond van kleur en veel moeite ervoor doet hij niet, een hand er doorheen halen is voor hem vaak al genoeg en aan zijn kleding valt dan ook te zien dat hij liever gewoon niet moeilijk doet. Een trui, spijkerbroek en gympen is prima voor hem.

    Innerlijk
          Ondanks dat hij over de gehele wereld bekend is door zijn vele hoofd- en bijrollen in films, is Luke niet zoals je van hem zal verwachten. Hij acteert omdat hij het leuk vind, hij had altijd al een erg beschermend karakter met een groot inlevingsvermogen, waardoor hij altijd plezier had in het acteren. Hij deed het niet om beroemd of bekend te worden, maar gewoon omdat hij het altijd al geweldig had gevonden zich even te kunnen verplaatsen in een ander persoon om te ervaren wat hun doormaken.
          Luke is altijd al wat afzijdig geweest, waardoor er vaak word verwacht dat hij onzeker is. Het tegendeel is echter waar, hij weet wat hij kan, hij hoeft het alleen niet iedereen continu te vertellen. Volgens hem is het niet nodig iedereen nog even extra te vertellen dat hij een tijdje leadzanger is geweest in een band, een bekende acteur is en ook nog eens handig is in de sport. Luke lacht liever met vrienden over het feit dat hij niet kan koken dan dat hij hen irriteert met de dingen die hij wel kan. Hij laat zichzelf dan ook graag onderuit halen door anderen als deze er om kunnen lachen, hij weet toch wel wat hij daar in tegen wél kan. Wanneer hij uit word gescholden of zodra er op hem gehaat word, is Luke dan ook het aangewezen persoon om zijn schouders op te halen. Toch is zijn reactie net even wat anders wanneer er kritiek word geleverd op zijn vrienden of familie. Hij heeft een aardige verzameling sarcastische opmerking en een verschrikkelijk grote woordenschat waarmee hij altijd wel een gevatte opmerking terug weet te geven ter verdediging, al zal hij zijn mond houden wanneer het hem word gevraagd. Ruzie met hem krijgen is dan ook haast onmogelijk gezien deze jongen erg veel kan hebben, of je nou gewoonweg irritant bent of er een keertje niet uit ziet, Luke kijkt door de slechte dingen heen en weet over het algemeen iedereen te accepteren, ondanks dat hij het vaak wel verteld als iets hem niet aan staat.
          Al bij al is hij een vriendelijke, misschien enigszins sarcastische maar toch betrouwbare jongen die misschien iets te overbezorgd kan zijn voor elk persoon dat hij tegen komt. Hij ziet iedereen graag vrolijk en kan zich echt druk maken om mensen zodra ze problemen hebben, voor een goede peptalk of advies kan je dan ook altijd naar hem toe komen. Hij is dan misschien wat afzijdig wanneer hij zich in grote groepen bevind, Luke is een regelrechte idioot in de buurt van de mensen die hij vertrouwt.

    Karakter dat hij/zij moet spelen
          Het hoofdpersonage uit de film "Thanks for the Memories", waar hij bekend mee is geworden. De film gaat over Jason Parker, een misschien iets te nuchtere jongeman die altijd erg sarcastisch en emotieloos oogt, maar van werkelijkheid iedereen om zich heen probeert te beschermen. Jason neemt standaard vanuit zichzelf de leiding en spreekt de waarheid, hoe hard deze ook is. Hij komt over of alles alleen maar om hem draait en hij kan anderen soms enorm onderuit halen met zijn eerlijke maar toch sarcastische persoonlijkheid. De jongen toont zijn pijn niet omdat hij er van overtuigd is dat de rest tegen hem op kijkt, uit zijn doorwinterde leiderspositie stappen zou er voor zorgen dat er niemand meer was om dit over te nemen. Toch is hij een erg betrouwbaar iemand, alleen moet je even door zijn sarcasme heen weten te kijken.
          Luke en zijn personage zijn dan ook compleet anders, al heeft hij nooit echt moeite gehad met het spelen van Jason.

    Extra

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 19:35 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mag ik een meisje? cc:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Op wat kleine dingen na is Luke denk ik wel af.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Malarkey schreef:
    Mag ik een meisje? cc:



    Tuurlijk mag dat ;3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb even een vraagje, hoe word dat gedaan als de personage van je personage een prothese? Heb 'jij' dat dan plots ook? Of denk ik nu veelte ver?


    I love you 3000 <3

    AEROLINE CADENCE DEVERAUX




    ''Drag your lazy ass of yours to the moon.''

    Naam •
          Aeroline • het harder, sterker, beter en sneller worden
          Cadence • Beat, ritme

    Roepnaam •
          Cade [Ke•id]
          Cady [Kei•di]

    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Uiterlijk •
    Innerlijk •
    Karakter dat hij/zij moet spelen en hoe diegene hieraan komt •
    Extra •


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Guns_N_Roses schreef:
    Ik heb even een vraagje, hoe word dat gedaan als de personage van je personage een prothese? Heb 'jij' dat dan plots ook? Of denk ik nu veelte ver?



    Over protheses had ik nog niet nagedacht om heel eerlijk te zijn. Wat ik wel weet:
    Sproeten en littekens bijvoorbeeld worden cosmetisch aangebracht, psychische/fysieke ziektes moeten verplicht gefaked worden, en voor lichamelijke 'gebreken' worden zo goed mogelijk 'nagemaakt.' Als je een personage toegewezen heb wat doof is krijg je compleet geluidsdichte oordoppen bijv

    Ik heb zojuist besloten dat de projectleiders niet zo aardig zijn en je ook gewoon werkelijk je ledemaat/lichaamsdeel afpakken. Dat lijkt me wel even en goede schok aan het begin van het project.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)


    Over protheses had ik nog niet nagedacht om heel eerlijk te zijn. Wat ik wel weet:
    Sproeten en littekens bijvoorbeeld worden cosmetisch aangebracht, psychische/fysieke ziektes moeten verplicht gefaked worden, en voor lichamelijke 'gebreken' worden zo goed mogelijk 'nagemaakt.' Als je een personage toegewezen heb wat doof is krijg je compleet geluidsdichte oordoppen bijv

    Ik heb zojuist besloten dat de projectleiders niet zo aardig zijn en je ook gewoon werkelijk je ledemaat/lichaamsdeel afpakken. Dat lijkt me wel even en goede schok aan het begin van het project.


    Dan kan mijn idee dus door gaan (:


    I love you 3000 <3

    Mhm, nu jullie het daar over hebben ga ik maar eens nadenken over een 'nadeel' van Jason. Denk aan doof inderdaad, iemand misschien een goed idee?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Even een melding, ik werk elke keer maar een beetje aan mijn karakter omdat ik met de griep op bed lig. En als ik ziek ben dan slaap ik altijd veel dus vandaar.


    I love you 3000 <3

    Ik gooi Jason morgen nog even helemaal om. Zet mij maar nog even op "niet af"


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Zou ik een meisje mogen reserveren?



    Staat erbij^^


    We've lived in the shadows for far too long.