• Titel
    Psychopath.
    Korte Samenvatting
    Samuel "Sam" is een vriendelijke, geliefde jongen op school. Sinds kort is hij al achttien geworden. Echter verandert zijn hele leven na een week van zijn verjaardag. Gewoonlijk, zoals hij is, is hij vrijdag weer vrij en wel ergens in een bar van Pooversmouth te vinden -- hij heeft niet veel aan drank op, gezien hij de 'slimste' van de groep is en niet aan zware alcohol of drugs begint. De tijd tikt en tikt, tot het twee uur in de nacht wordt. Samuel besluit met Jason en Alladye, twee uit zijn vriendengroep, naar huis te gaan. Jason is al aardig geschoten, echter is Alladye net zo nuchter als Sam. Jason denkt dat hij in een andere wereld zit, gezien hij zijn shirt uittrekt en de straat oprent.. -- net als er een auto komt. Samuel denkt niet na en duwt Jase met al z'n kracht weg en belandt recht voor de auto. Drie dagen later wordt hij wakker uit zijn bewusteloosheid en krijgt een shock wanneer hij zich ziet, ramponeerd en een totaal ander mens. Na een aantal weken, waar de artsen ,denken' dat het beter gaat, mag hij weer naar huis. Op school wordt hij raar aangekeken en negeert door z'n vrienden, wat Samuel erg kwetst -- hij had toch iemand het leven gered? Het kan er nog een schepje bovenop als hij de mysterieuze Shailey ontmoet, die in dezelfde cursus gaat als Sam om van de shock/nachtmerries af te komen en weer op een rechte lijn te belanden. Als hij achter haar beter leert kennen, komt hij ergens achter wat altijd al met hem te maken had? Wie is dat meisje dat hem totaal veranderd en de echte wereld, vrienden en pijn laat zien?
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Numero 1. Hem wil ik graag voorop hebben, maar niet al te groot.
    Numero 2. Het zou fijn zijn als je haar achter hem kon plaatsen, zegmaar dat hij links is en zij rechts maar duidelijk naar achter.
    Numero 3, dit plaatje niet in de achtergrond -- maar meer achter de personen.
    Sfeer die het weer moet geven
    Een beetje mystiek, thrillerachtig en een beetje richting zwart-wit al is de kleur dan meer vervaagd en niet zo scherp.
    Horizontaal of verticaal
    Doe maar dat wat jullie veel beter uit komt, al hou ik zelf ook meer van verticaal.


    Ik zou het heel erg waarderen, zouden jullie tijd over hebben om een cover erbij te maken -- het zou echt veel betekenen! :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."



    Mijn poging.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga wel wat proberen, maar waarschijnlijk niet vandaag want ik heb het een beetje druk.


    -

    Misschien ga ik toch nog iets proberen. Ik heb nu namelijk toch even niets te doen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook iets gemaakt:


    26 - 02 - '16

    Ze zijn allemaal geweldig, heel erg bedankt!


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik wil ook wel iets proberen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.



    Rood:



    Ik kan er nog allerlei filters e.d. overheen gooien als je wilt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Wat vond je van mijn cover?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.