• Ze zijn dan wel een dikke maand te laat, maar uiteindelijk is het er dan toch (of toch hier, waar ik woon): sneeuw.
    En net op een dag waarop ik superveel te doen heb en van hier naar daar moet rijden -.-

    Ligt er bij jullie ook al een laagje sneeuw?
    En vinden jullie sneeuw iets leuker dan ik? Zoja, veel sneeuwplezier! (als er sneeuw ligt, natuurlijk)

    Sneeuw?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bij ons een dikke laag!

    Haha, een heel klein beetje, maar de 27ste en 28ste december lag het bij ons vol van de sneeuw, een heel dik dek. (: Ik hou niet van sneeuw, maar ik vind het wel super mooi, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hier hebben we, de dag na kerst, al sneeuw gehad. Ik vind sneeuw alleen niet echt geweldig en vandaag heb ik natuurlijk weer ding te doen, waarvoor ik naar buiten moet. :')

    Flinke laag. Ik vind het niet erg fijn. Ik val altijd en momenteel zit ik in de spalk met mn knie dus ben ik nogal bang en blijf ik liever binnen waardoor er ook geen scouting is voor me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wij hebben hier ook voor het eerst sneeuw. Een heel klein laagje, maar toch! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De enigen die het hier fijn vinden zijn de hond en mijn zus, die in haar pyjama wilde gaan sneeuwruimen :'D

    Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet zo leuk vindt :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hier ligt veel te veel sneeuw.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Pim is ook al buiten geweest. Hij vond het even leuk, maar daarna wist hij zijn weg naar binnen ook wel heel snel weer te vinden.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 9:54 ]


    26 - 02 - '16

    Gelukkig is het hier helemaal sneeuwloos. De meeste soorten weer kan ik goed hebben, maar ik heb wel echt een pesthekel aan sneeuw. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vond het vervelend aangezien ik om half 7 's ochtends op m'n fiets door een dikke laag sneeuw met op sommige plekken ijs heen moest ploeteren. Niet omgevallen gelukkig, wel 10 keer bijna :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Thunderstruck schreef:
    Pim is ook al buiten geweest. Hij vond het even leuk, maar daarna wist hij zijn weg naar binnen ook wel heel snel weer te vinden.





    Aaawh, lief!
    Mijjn hond haat fotos, en ik ga in zo'n weer niet naar buiten als het niet moet, dus ik heb geen kiekjes :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Franknfurter schreef:
    (...)


    Aaawh, lief!
    Mijjn hond haat fotos, en ik ga in zo'n weer niet naar buiten als het niet moet, dus ik heb geen kiekjes :')



    Misschien wil je zus wel foto's maken? :3 Gewoon als de hond even niet oplet? Mijn kat houdt ook niet altijd van foto's en sneeuw haat hij nu ook, want hij is niet meer naar buiten te krijgen :W


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)


    Misschien wil je zus wel foto's maken? :3 Gewoon als de hond even niet oplet? Mijn kat houdt ook niet altijd van foto's en sneeuw haat hij nu ook, want hij is niet meer naar buiten te krijgen :W


    Ik zal het eens vragen ^^
    Maar dan nog kan ik ze pas later posten, want ik moet zodadelijk van de ene les naar de andere repetitie :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Franknfurter schreef:
    (...)

    Ik zal het eens vragen ^^
    Maar dan nog kan ik ze pas later posten, want ik moet zodadelijk van de ene les naar de andere repetitie :'D


    Oke :3
    Succes!


    26 - 02 - '16

    *kijkt naar buiten*
    The snow is a lie.

    Hier ligt helemaal niks.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.