• Ik weet niet of het hier ook echt hoort, maar ik heb 't nodig voor een story dus vandaar.
    Ik ben bezig met een verhaal over Teen wolf, alleen ik heb nog nooit eerder over weerwolven geschreven. Heeft er iemand toevallig tips over hoe ik over weerwolven kan schrijven, misschien specifiek over Teen wolf wolven? Of handig sites die daar tips over geven? (Voor het geval dat ik krijg: Je moet niet schrijven over iets waar je geen verstand van hebt: de focus ligt er ook niet totaal niet op, maar het zal er wel af en toe in voor komen en ik wil dus een beetje onderzoek doen en het goed schrijven.)


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Zelf ga ik nooit zo veel in op de weerwolven als ik verhalen schrijf over Teen Wolf, maar wat vooral heel belangrijk is, is om te onthouden wat belangrijke kenmerken zijn van de weerwolven uit Teen Wolf:
    - Vingernagels worden klauwen.
    - Rode ogen = Alpha, Gouden ogen = Beta (wolf met pack) of Omega (wolf zonder pack), Blauwe ogen = een 'innocent' gedood
    - Tanden worden langer als in wolventanden
    - Meer haar op gezicht
    - Oren puntig
    Weerwolven die controle hebben over hun 'shift' kunnen ook maar één ding laten veranderen zoals alleen de klauwen.
    Zo kan je bijvoorbeeld denken aan Erica die haar nagels naar klauwen laat veranderen en ze gaat vijlen (even een stom voorbeeld) of Scott/Derek die zijn ogen laten gloeien om aan te geven wie er de leider is.
    Ook is de weerwolf 'howl' natuurlijk anders; meer een soort gegrom. In de fanfics die ik heb gelezen, laten de wolven vaak een soort gegrom horen als ze geïrriteerd of boos zijn.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis