• Het is 2128, en de aarde is volledig bedekt met zand na de laatste oorlog, met de Scavengers, Scavs afgekort. Er is niet of niemand te bekennen, behalve sporen van de oude beschaving. Maar schijn bedriegt. Ergens, diep in de bergen, ligt een stad verborgen, waar de laatste mensen wonen. Het is een veilige, maar zwaar bewaakte plek. De mensen leven er gelukkig, maar in spanning. Want de kans dat de Scavengers achter hun verblijfplaats komen, is altijd groot.
          Wanneer vijf mannen en vijf vrouwen verdwijnen, worden ze wakker in een scheepswrak, die op de drooggelegde zeebodem ligt. Ze worden wakker met als enige herinnering hun naam. Op hun arm staat een proefnaam getatoeëerd, zoals bijvoorbeeld H528. Ze blijken krachten te hebben, maar ze hebben geen idee hoe dat kan. Als een man en een vrouw - waarvan er één een Scavenger is- hen vertellen dat ze het schip niet kunnen verlaten, blijkt ook dat ze experimenten zijn. De man en vrouw staan bekent als Miss en Mister X,
          Experimenten van een verbond van mensen en Scavengers. De tien bezitten het beste van beide wereld, en het plan was om via hun de mensen en de Scavengers dichter bij elkaar te brengen. Maar zal dit lukken?

    - Rollen -

    Vrouwen: VOL!
    - Gereserveerd // Croodle
    - Gereserveerd // Waterhouse
    - Gereserveerd // Revolutionary (1.1)
    - Gereserveerd // Fye
    - Gereserveerd // Iraious (1.3)

    Mannen:
    - Gereserveerd // Guarnere
    - Gereserveerd // Malachai (1.3)
    - Gereserveerd // Psychopaths (1.3)
    -
    -

    Mister en Miss X:
    -
    -

    - Invullijstje -
    Naam
    Leeftijd[Van 18 tot en met 50 jaar]
    Uiterlijk[Beschrijving+foto]
    Innerlijk
    Kracht[Overleg dit eerst met mij, vermeld minstens één minpunt en één pluspunt]
    Geschiedenis
    Extra



    - Regels -
    - Minimaal 200 woorden.
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Hou het realistisch, niet dat er bijvoorbeeld binnen één dag een relatie is.
    - Naamswijzigingen doorgeven.
    - De belangrijkste; have fun (:

    - Faceclaims -
    - Ryan Reynolds // Guarnere
    - Gemma Arterton // Revolutionary
    - Katerina Graham // Croodle
    - Francisco Lachowski // Psychopaths

    - Krachtenclaims -
    - Electrokinesis // Psychopaths
    - Energie manipulatie // Fya
    - Hydrokinese // Malachai
    - Terrakinese // Revolutionary
    - Sublimation// Iraious
    - Regeneratie // Guarnere

    - De Scavengers -
    De Scavs zijn een buitenaards ras, die op mensen lijken. Het enige verschil tussen hen en mensen, is dat iedere Scavenger geboren is met een kracht. Ze zijn ook veel verder met de technologie dan de mensen, ze hebben bijvoorbeeld al laserwapens.


    - Topics -
    Praattopic 1
    Speeltopic
    Rollentopic 1

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 19:15 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik een menselijke vrouw reserveren?


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    Mag ik een menselijke vrouw reserveren?


    Ja ^^
    Ik zet je er zo bij


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    (...)

    Ja ^^
    Ik zet je er zo bij


    Bedankt! Ik ga zo wss even weg, but als ik terug ben zal ik miss al wel een beginnetje maken. Nu nog even nadenken over een FC. Wel een awesome idee btw.


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    (...)

    Bedankt! Ik ga zo wss even weg, but als ik terug ben zal ik miss al wel een beginnetje maken. Nu nog even nadenken over een FC. Wel een awesome idee btw.


    Bedankt!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik een vrouw?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waterhouse schreef:
    Mag ik een vrouw?


    Ik zet je erbij (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Twijfels, twijfels


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Vrouw voor mij, krachtclaim Terrakinese en faceclaim Gemma Arterton? (:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 14:50 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Nah, geef me maar een man, omdat er al veel vrouwen zijn. Kracht Hydrokinese?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zet jullie er zo bij!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Meh twijfels.... Ik ben bang dat ik dit niet ga kunnen bijhouden :c.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik twijfel.. Het klinkt in ieder geval wel heel leuk! Ik denk re nog even over na.


    take me back to the basics and the simple life

    DURRIYAH LARKYN NAGI
    "You will be forgotten. We all will be forgotten someday."




    LEEFTIJD
    Durriyah is momenteel zevenentwintig jaren jong en is geboren op een winderige Herfstdag in November op het Arabisch Schiereiland.

    KRACHT
    Terrakinese is de gave die Durriyah is toegekend. Terrakinese houdt in dat Durriyah alles kan doen met de aarde onder onze voeten wat ze ook maar wil. Ze zal met rotsblokken kunnen smijten, ze zal steentjes boven haar handpalm kunnen laten zweven, maar ook aardbevingen kunnen creëren die onze hele wereld kunnen verwoesten.
    Wanneer Durriyah haar gave perfect onder controle heeft zal ze het bovenstaande zonder moeite uit kunnen voeren, echter zal ze dan ook zand, modder en alle andere vormen van aarde kunnen besturen. Het punt is echter dat Durriyah haar gave het tegenovergestelde van perfect onder controle heeft. Wanneer ze een poging doet tot één van de bovenstaande opties zal het vreselijk uit de hand lopen, wat Durriyah bang heeft gemaakt om haar gave überhaupt te gebruiken.
    Ook heeft Durriyah door deze gave haar hoogtevrees en "diepte-vrees" gekregen. Haar hoogtevrees is alleen in gevallen van in vliegtuigen en dergelijke voertuigen zitten, gezien ze dan de grond niet meer onder haar voeten heeft en zich dus niet op wat voor manier dan ook kan verdedigen wanneer nodig. Haar "diepte-vrees" heeft te maken met boten en dergelijke voertuigen, gezien ze dan ook de aarde niet binnen haar bereik heeft en die veel te "diep" onder haar voeten vandaan is. Vandaar dat Durriyah ook een vreemde vorm van angst voor water heeft ontwikkeld.


    GESCHIEDENIS
    Het was een winderige, koude dag toen Durriyah's geboorte plaatsvond. Het zand van de woestijn die de kleine stad omringde tikte tegen het raam van de ziekenhuiskamer aan, en Durriyah's vader werd er gek van. De ongeduldigheid die ze nu heeft zal ze van hem geërfd hebben, dat is zeker. Durriyah's geboorte vond plaats in een stadje op het Arabisch Schiereiland, in het land van de Verenigde Arabische Emiraten om precies te zijn.
    Nadat de doktoren het baby'tje hadden onderzocht werd ze in de armen van haar moeder gelegd, die tranen over haar wangen liet stromen van gelukkigheid. Haar ouders zijn altijd al dolgelukkig geweest met Durriyah, evenals andersom. Haar gehele familie was gek met het meisje, en Durriyah werd dan ook altijd in de spotlights gezet. Zij was de "knapste" van de familie volgens hen, een feit wat ze niet mocht ontkennen. Ze had zeker de schoonheid van haar moeder geërfd, iets wat ze totaal niet erg vond.
    Durriyah's leven was perfect te noemen, echter moest de gehele wereld haar op haar achttiende in de weg staan. De grote oorlog was op komst, en de Verenigde Arabische Emiraten hadden hun legers nodig. Alle mannen uit Durriyah's familie werden opgeroepen, dus bleef Durriyah alleen achter samen met haar moeder, haar twee grootmoeders, haar drie tantes en haar drie nichten. Ze wisten allemaal dat het opgeroepen deel van de familie het niet zou halen, en ze waren doodongelukkig.
    Echter werd het alleen maar erger. De rest van Durriyah's familie werd ook opgeroepen om te werken in de medische centra die voor de oorlog bestemd was, behalve Durriyah. Durriyah had het medische vak nooit geleerd van haar moeder, die zei dat ze op haar twintigste pas geschikt was voor het vak. Echter zou Durriyah het nu nooit meer kunnen leren.
    Ze was woest dat ze alleen werd achtergelaten, woest dat zij als enige van haar gehele familie de oorlog had overleefd. Ze is woest op de gehele mensheid, omdat zij zo nodig deze oorlog moesten starten, waardoor ze de karaktereigenschap heeft ontwikkeld van haar sarcastische en vaak een tikkeltje gemene opmerkingen. Durriyah is er gewoon helemaal klaar mee.




    INNERLIJK
    Komt.

    UITERLIJK
    Komt.


    "But altho you may will be forgotten someday, make sure that you forget others before they forget you."

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 17:57 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Het lijkt me leuk als het mag wil ik graag een meisje
    Als krachten claim wilt ik graag energie besturing/manipulatie (:


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Mag ik meisje met electrokinesis? Anders een man ^^.


    I just caught the wave in your eyes