• Bart, een kat uit Florida werd twee weken geleden gevonden, midden op de weg met een grote wond op zijn kop en liggend in een plas bloed. De kat bleek ook koud en stijf te zijn en niet te ademen. De eigenaar had de kat daarom met de hulp van een buurman begraven.
    Plaatje, staat met reden in spoiler:



    Vijf dagen later stond de kat in de tuin van de buren, uitgehongerd en zwak. Die hebben aangebeld bij de eigenaar en hem zijn kat teruggegeven. Vervolgens is de kat geopereerd door de dierenarts voor een gebroken kaak en om een oog te verwijderen. Verwacht wordt dat Bart binnen een paar dagen weer naar huis kan.

    Bron

    Dat zal even schrikken zijn geweest 8D Wel awesome dat die kat nog leeft!


    quidquid excusatio prandium pro

    Holy shit wat zijn katten toch awesome!


    Your make-up is terrible

    Oh, wauw. Dat is awesome en misschien wel een beetje creepy op hetzelfde moment. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naevia schreef:
    Oh, wauw. Dat is awesome en misschien wel een beetje creepy op hetzelfde moment. :')


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Assassin schreef:
    Holy shit wat zijn katten toch awesome!

    Indeed *.*


    26 - 02 - '16

    Ja super bizar! Zag het zojuist op het nieuws.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Booom, het bewijs dat katten wel degelijk negen levens hebben :Y)

    Naevia schreef:
    Oh, wauw. Dat is awesome en misschien wel een beetje creepy op hetzelfde moment. :')


    Queer zijn is gewoon alles

    Edoras schreef:
    Booom, het bewijs dat katten wel degelijk negen levens hebben :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Naevia schreef:
    Oh, wauw. Dat is awesome en misschien wel een beetje creepy op hetzelfde moment. :')


    Ja, ik weet niet hoe ik zou reageren als de kat van mijn buren die 5 dagen geleden begraven is zo voor mijn deur staat xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou de graf toch wel even open maken of het wel dezelfde kat is. Straks hebben ze de kat van een ander begraven.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zag het op Facebook en wauw, fucking awesome kat!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Edoras schreef:
    Booom, het bewijs dat katten wel degelijk negen levens hebben :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Is dit het subtiele begin van een zombie Apocalypse..? :x


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Is dit het subtiele begin van een zombie Apocalypse..? :x


    You wish, haha. 8D Wel een kattenapocalyps, ik denk niet dat iemand dat overleeft.


    Your make-up is terrible