• Voor alle onzin en off-topic posts (;
    Niet te veel spammen a.u.b. x'D
    Heb niet zoveel zin om elke dag een nieuw topic te maken ;')


    Voldemortx - Roww
    Croodle - Lau
    Lypophrenia - Marjolein
    Psychopaths - Yu




    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 22:42 ]


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Geen probleem, zoals vast wel gemerkt is ben ik de laatste tijd ook zo vaak niet meer online. Maar aangezien het nu uit is met mijn vriend heb ik weer alle tijd.. alleen ben ik er nog niet bepaald overheen dus zal ik nu nog niet veel posten enzo.


    :c Sterkte!


    be gay do crimes

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Geen probleem, zoals vast wel gemerkt is ben ik de laatste tijd ook zo vaak niet meer online. Maar aangezien het nu uit is met mijn vriend heb ik weer alle tijd.. alleen ben ik er nog niet bepaald overheen dus zal ik nu nog niet veel posten enzo.


    Sterkte!!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Geen probleem, zoals vast wel gemerkt is ben ik de laatste tijd ook zo vaak niet meer online. Maar aangezien het nu uit is met mijn vriend heb ik weer alle tijd.. alleen ben ik er nog niet bepaald overheen dus zal ik nu nog niet veel posten enzo.

    Aw, that sucks. Sterkte!


    Btw, Sobremesa went Cave ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Thanks iedereen (:
    Ben met m in 'gesprek' geweest om m zn spullen te brengen die hier nog lagen, gaat ie blijven zeggen dat hij me terug wil en alles maar toen ik weg liep omdat ik er gewoon klaar mee was en ik op instorten stond, laat hij me gewoon gaan... de eerste jongen waar ik écht om ben gaan geven enzo en dan eindigt het op deze manier.. ben nu verdomme gebroken hierom, en ik ben al zo emotioneel :')


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Thanks iedereen (:
    Ben met m in 'gesprek' geweest om m zn spullen te brengen die hier nog lagen, gaat ie blijven zeggen dat hij me terug wil en alles maar toen ik weg liep omdat ik er gewoon klaar mee was en ik op instorten stond, laat hij me gewoon gaan... de eerste jongen waar ik écht om ben gaan geven enzo en dan eindigt het op deze manier.. ben nu verdomme gebroken hierom, en ik ben al zo emotioneel :')


    N'aww :c
    Mijn pb/ gb/ iets staat voor je open hoor!


    be gay do crimes

    xTheDarkLordx schreef:
    Thanks iedereen (:
    Ben met m in 'gesprek' geweest om m zn spullen te brengen die hier nog lagen, gaat ie blijven zeggen dat hij me terug wil en alles maar toen ik weg liep omdat ik er gewoon klaar mee was en ik op instorten stond, laat hij me gewoon gaan... de eerste jongen waar ik écht om ben gaan geven enzo en dan eindigt het op deze manier.. ben nu verdomme gebroken hierom, en ik ben al zo emotioneel :')


    Ahw. In ieder geval heel veel sterkte.


    She was always looking for more..

    xTheDarkLordx schreef:
    Thanks iedereen (:
    Ben met m in 'gesprek' geweest om m zn spullen te brengen die hier nog lagen, gaat ie blijven zeggen dat hij me terug wil en alles maar toen ik weg liep omdat ik er gewoon klaar mee was en ik op instorten stond, laat hij me gewoon gaan... de eerste jongen waar ik écht om ben gaan geven enzo en dan eindigt het op deze manier.. ben nu verdomme gebroken hierom, en ik ben al zo emotioneel :')


    Heel veel sterkte!X


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xTheDarkLordx schreef:
    Thanks iedereen (:
    Ben met m in 'gesprek' geweest om m zn spullen te brengen die hier nog lagen, gaat ie blijven zeggen dat hij me terug wil en alles maar toen ik weg liep omdat ik er gewoon klaar mee was en ik op instorten stond, laat hij me gewoon gaan... de eerste jongen waar ik écht om ben gaan geven enzo en dan eindigt het op deze manier.. ben nu verdomme gebroken hierom, en ik ben al zo emotioneel :')


    Sterkte, ik hoop dat je je snel beter voelt. Ook mijn pb en gb staan natuurlijk open als je even zin hebt om er met iemand over te praten of bijvoorbeeld je woede er even uit te gooien. Ik ben alleen wel slecht in het vangen van borden, dus daar moet je mee oppassen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sorry van posten in het speeltopic.

    Wij dachten dat een tijdsprong naar het feest miss handig kon zijn omdat we allemaal een beetje inspiratieloos raken, maar als jij denkt dat het handiger is als we het gaan organiseren enzo vindt ik dat ook prima.


    She was always looking for more..

    Mij lijkt het feest inderdaad leuker.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Het feest is natuurlijk leuk, maar een klein beetje organisatie hoort er ook bij toch? Bijv. dat iedereen naar de dorms gaat voor de drank die ze daar verstopt hebben of weet ik veel wat? Het is een beetje onlogisch als ze boem bats ineens een feest hebben met drank en alles, aangezien je dat niet zomaar tevoorschijn kan toveren (;
    Maar van mij mogen jullie skippen, het avond eten is redelijk voorbij dus het is geen probleem om te skippen.


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Het feest is natuurlijk leuk, maar een klein beetje organisatie hoort er ook bij toch? Bijv. dat iedereen naar de dorms gaat voor de drank die ze daar verstopt hebben of weet ik veel wat? Het is een beetje onlogisch als ze boem bats ineens een feest hebben met drank en alles, aangezien je dat niet zomaar tevoorschijn kan toveren (;
    Maar van mij mogen jullie skipper, het avond eten is redelijk voorbij dus het is geen probleem om te skippen.


    I agree, maar ik was net ff aan t bijlessen en las dat Scralett en Blaine en al die pipo's al naar t buitenhuis zijn…


    take me back to the basics and the simple life

    Scarlett heeft haar drank in ieder geval al bij zich.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Cave schreef (In het Speeltopic):
    Mt ^^ en er staat achter de lerares die ik eerst had maar waarmee ik ben gestopt nog mijn oude username ^^


    Welke is dit? x'D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 15:39 ]


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Welke is dit? x'D

    die met de username Rosea erachter ^^


    “A queen will always turn pain into power.”