• Voor alle onzin en off-topic posts (;
    Niet te veel spammen a.u.b. x'D
    Heb niet zoveel zin om elke dag een nieuw topic te maken ;')


    Voldemortx - Roww
    Croodle - Lau
    Lypophrenia - Marjolein
    Psychopaths - Yu




    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 22:42 ]


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Ik had verwacht dat iedereen alweer gepost had met een nieuw stukje, open ik het speeltopic in volle verwachtingen dat ik één pagina ofzo moet bij lezen..
    nee hoor, maar twee nieuwe posts x'D
    Moet ik now wachten.. naja ik kan met Jade posten ;D


    Hehe. Sowryy. Maar ik heb gepost met Silena, dus ik wacht nog even op andere posts ^^


    take me back to the basics and the simple life

    @Roww Chloë&Jade vriendinnen van Beauxbatons?


    be gay do crimes

    xTheDarkLordx schreef:
    Ik had verwacht dat iedereen alweer gepost had met een nieuw stukje, open ik het speeltopic in volle verwachtingen dat ik één pagina ofzo moet bij lezen..
    nee hoor, maar twee nieuwe posts x'D
    Moet ik now wachten.. naja ik kan met Jade posten ;D


    Haha. Ik was ziek vandaag en ik had niet echt de concentratie om te gaan posten.


    She was always looking for more..

    Meraki_ schreef:
    @Roww Chloë&Jade vriendinnen van Beauxbatons?


    Denk het niet aangezien Jade daar een buitenbeentje was en ze geen vrienden had -tenminste zo heb ik het in haar rol staan-


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Denk het niet aangezien Jade daar een buitenbeentje was en ze geen vrienden had -tenminste zo heb ik het in haar rol staan-


    Kay


    be gay do crimes

    Meraki_ schreef:
    (...)

    Kay


    Maar ze zit ook een jaar later dus we kunnen ze hier wel vrienden laten worden, denk niet dat zesde en zevende jaars snel bevriend zullen raken op Beauxbatons aangezien ze niet dezelfde lessen volgen enz cx
    Dacht dat zij zelfde jaar zat als Jade maar blijkbaar niet haha ;p


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Maar ze zit ook een jaar later dus we kunnen ze hier wel vrienden laten worden, denk niet dat zesde en zevende jaars snel bevriend zullen raken op Beauxbatons aangezien ze niet dezelfde lessen volgen enz cx
    Dacht dat zij zelfde jaar zat als Jade maar blijkbaar niet haha ;p


    Haha, is goed c:
    Ik ben bang dat ze anders loner wordt op Oxford :')


    be gay do crimes

    En toen moest ik met Phoebe een hele lange post schrijven omdat er heel veel gepraat is waar zij bij zit x'D


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    En toen moest ik met Phoebe een hele lange post schrijven omdat er heel veel gepraat is waar zij bij zit x'D


    Hahaha


    take me back to the basics and the simple life

    Done x'D

    Btw, neem het je niet kwalijk hoe Phoebe over Scarlett denkt, ze is gewoon het type meisje dat een meisje dat aandacht van jongens vraagt al snel als een arrogante over-het-paard-getilde slet :')
    No Offenceee ;D

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 13:38 ]


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Done x'D

    Btw, neem het je niet kwalijk hoe Phoebe over Scarlett denkt, ze is gewoon het type meisje dat een meisje dat aandacht van jongens vraagt al snel als een arrogante over-het-paard-getilde slet :')
    No Offenceee ;D


    Hahaha, maakt niet uit hoor Scarlett is ook wel een beetje een sletje. Maar beter gaat het feest wel gewoon door.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Hahaha, maakt niet uit hoor Scarlett is ook wel een beetje een sletje. Maar beter gaat het feest wel gewoon door.


    Jaa gaat ook wel door hoor, maar misschien dat Kjellberg sommige leerlingen onderweg terug naar de Dorms dronken tegen komt cx
    Niet dat ze het hele feest gaat afblazen ofz, het zou natuurlijk ook niet geweldig zijn als ze er allemaal zonder kleerscheuren vanaf komen, en zo heeft Silena meer mensen die een hekel aan Kjellberg hebben die ook mee kunnen doen aan het plan x'D


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Jaa gaat ook wel door hoor, maar misschien dat Kjellberg sommige leerlingen onderweg terug naar de Dorms dronken tegen komt cx
    Niet dat ze het hele feest gaat afblazen ofz, het zou natuurlijk ook niet geweldig zijn als ze er allemaal zonder kleerscheuren vanaf komen, en zo heeft Silena meer mensen die een hekel aan Kjellberg hebben die ook mee kunnen doen aan het plan x'D


    Meer mensen is goed. Meer mensen.


    take me back to the basics and the simple life

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Jaa gaat ook wel door hoor, maar misschien dat Kjellberg sommige leerlingen onderweg terug naar de Dorms dronken tegen komt cx
    Niet dat ze het hele feest gaat afblazen ofz, het zou natuurlijk ook niet geweldig zijn als ze er allemaal zonder kleerscheuren vanaf komen, en zo heeft Silena meer mensen die een hekel aan Kjellberg hebben die ook mee kunnen doen aan het plan x'D


    En daar ging het vertrouwen (kuch kuch, vertrouwen in leerlingen door Kjellberg?) in de nieuwe leerlingen. Ze zijn net zo erg (of erger haha) dan de rest


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)

    En daar ging het vertrouwen (kuch kuch, vertrouwen in leerlingen door Kjellberg?) in de nieuwe leerlingen. Ze zijn net zo erg (of erger haha) dan de rest


    Sommige zijn wel erger ja haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead