• Voor alle onzin en off-topic posts (;
    Niet te veel spammen a.u.b. x'D
    Heb niet zoveel zin om elke dag een nieuw topic te maken ;')


    Voldemortx - Roww
    Croodle - Lau
    Lypophrenia - Marjolein
    Psychopaths - Yu




    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 22:42 ]


    Little do you know

    Mijn topics. Zou Jackson misschien een nieuwe leerling kunnen worden, aangezien alle mensen waarmee hij relaties heeft niet meer meedoen :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    Mijn topics. Zou Jackson misschien een nieuwe leerling kunnen worden, aangezien alle mensen waarmee hij relaties heeft niet meer meedoen :c


    Ik vind het goed.
    Desnoods zou je hem ook op één van de andere scholen kunnen zetten, maar volgens mij zullen er niet veel nieuwe inschrijvingen bij komen.
    Iedereen die er een rol bij wilt van één van de andere scholen mag natuurlijk een extra rol aanmaken (:


    Little do you know

    MT


    She was always looking for more..

    Ik ben aan het twijfelen of ik er een tweede rol bij ga maken, maar ik ben bang dat ik dan een van de twee ga verwaarlozen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Ik ben aan het twijfelen of ik er een tweede rol bij ga maken, maar ik ben bang dat ik dan een van de twee ga verwaarlozen


    Je kan het altijd proberen, je rol kan altijd weer verwijdert worden ;p


    Little do you know

    En toeeen was er ineens een enorme sprong in de tijd.
    Ik heb zojuist besloten dat Max, Silena, June, Tommy en Lily het die dag goed hebben gemaakt en al die shit. Hoe het it met Lewis en Lily mogen Henk en Laura lekker zelf weten, but deze vijf mensjes zijn gewoon weer de bestest of friends :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    [MT]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Je kan het altijd proberen, je rol kan altijd weer verwijdert worden ;p


    Dan moet ik wel eerst inspiratie voor een persoon krijgen x)
    Leerlingen van Durmstrang die rondlopen geeft natuurlijk wel mooi de gelegenheid om 'wat oude bekenden' van Robin te laten rondlopen. (Ik heb alleen geen zin om daarna de hele tijd aan een pestkop vast te zitten :X )
    Moeilijk, moeilijk


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sobremesa schreef:
    En toeeen was er ineens een enorme sprong in de tijd.
    Ik heb zojuist besloten dat Max, Silena, June, Tommy en Lily het die dag goed hebben gemaakt en al die shit. Hoe het it met Lewis en Lily mogen Henk en Laura lekker zelf weten, but deze vijf mensjes zijn gewoon weer de bestest of friends :Y)


    I agree :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Is er misschien een leerling van Oxford -een meisje- die Kjellberg kan aansturen om Scarlett de Dromrooms te laten zien? Iemand die bijv. net de grote zaal uit loopt ofzo?? cx


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Is er misschien een leerling van Oxford -een meisje- die Kjellberg kan aansturen om Scarlett de Dromrooms te laten zien? Iemand die bijv. net de grote zaal uit loopt ofzo?? cx


    Ik ga zo posten met Silena, maar die gaat het niet vinden als ze gescheiden wordt van haar vrienden :x


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Ik ga zo posten met Silena, maar die gaat het niet vinden als ze gescheiden wordt van haar vrienden :x


    Nah maakt het alleen maar leuker voor Kjellberg x'D


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Nah maakt het alleen maar leuker voor Kjellberg x'D


    Ik kan je vertellen dat de wraakacties dan met de dag groter wordt :Y)
    Maar je zult nog even moeten wachten op m'n post aangezien ik cup a soup aan t eten/drinken ben :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Iemand die iets zou kunnen met Scarlett?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Iemand die enige vorm van relatie met Fleur wilt?


    -