• Voor alle onzin en off-topic posts (;
    Niet te veel spammen a.u.b. x'D
    Heb niet zoveel zin om elke dag een nieuw topic te maken ;')


    Voldemortx - Roww
    Croodle - Lau
    Lypophrenia - Marjolein
    Psychopaths - Yu




    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 22:42 ]


    Little do you know

    Ik heb even besloten dat Lewis Lily voor zichzelf opeist vanavond. :Y)

    En ik zit te twijfelen of ik nog iemand moet aanmaken omdat ik deze rpg echt super awesome fantastisch geweldig vindt.
    Want ik vindt dat de school een echt pestkop nodig heeft. Eerst wou ik Lewis zo maken, maar tja. Lewis is gewoon Lewis.


    She was always looking for more..

    Ik twijfelde ook even, maar ik kan gewoon geen pestkop spelen :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    Ik twijfelde ook even, maar ik kan gewoon geen pestkop spelen :')


    Eerlijk gezegd zie ik jouw ook geen pestkop spelen. Ik speel ze ook altijd veel liever dan ik had bedacht. Zie Lewis. But als ik pure haat wil dan kan ik dat wel denk ik. Ik ben gewoon erg veelzijdig.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    Ik heb even besloten dat Lewis Lily voor zichzelf opeist vanavond. :Y)

    En ik zit te twijfelen of ik nog iemand moet aanmaken omdat ik deze rpg echt super awesome fantastisch geweldig vindt.
    Want ik vindt dat de school een echt pestkop nodig heeft. Eerst wou ik Lewis zo maken, maar tja. Lewis is gewoon Lewis.


    Ik twijfel dus ook haha. Sowieso moet een pester een 'gang' hebben anders is hij niet zo effectief. Idee om samen het groepje (oke, tweetal) te maken?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd zie ik jouw ook geen pestkop spelen. Ik speel ze ook altijd veel liever dan ik had bedacht. Zie Lewis. But als ik pure haat wil dan kan ik dat wel denk ik. Ik ben gewoon erg veelzijdig.


    Haha, yaay. Dat zie ik maar als een compliment :')
    Hahah, ik zie jou echt niet gemeen doen. Daar ben je te lief voor c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    (...)

    Haha, yaay. Dat zie ik maar als een compliment :')
    Hahah, ik zie jou echt niet gemeen doen. Daar ben je te lief voor c:


    Ik ben gewoon ontzettend lief, but believe me. Ik heb er nu alle vertrouwen in. Of dacht dacht ik bij Lewis ook, maar ja.


    She was always looking for more..

    xBooBear schreef:
    (...)

    Ik twijfel dus ook haha. Sowieso moet een pester een 'gang' hebben anders is hij niet zo effectief. Idee om samen het groepje (oke, tweetal) te maken?


    Ja, is goed. Dan heb ik gewoon drie rollen. O_o. But ik gebruik June en Lewis ook ongeveer nooit tegelijk dus dat kan best.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Ja, is goed. Dan heb ik gewoon drie rollen. O_o. But ik gebruik June en Lewis ook ongeveer nooit tegelijk dus dat kan best.



    Okee
    dan is het misschien in elk geval handig als ze van dezelfde school komen. Dus... welke? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Zal ik dan ook een pestkop maken? Dan is het ten minste echt een gang ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    xBooBear schreef:
    (...)


    Okee
    dan is het misschien in elk geval handig als ze van dezelfde school komen. Dus... welke? :')


    Ik denk dat Drumstrang maybe het handigst is, pesters en harde mensen gezien, maar jij hebt daar al iemand van, of hij moet van Hogwarts komen en heb ik het echt allemaal niet goed op een rijtje, but wat het jij het liefst?


    She was always looking for more..

    Dat kan wel ja.
    Dusss wie wil de leider en wie de fysieke kracht? :P xD


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sobremesa schreef:
    Zal ik dan ook een pestkop maken? Dan is het ten minste echt een gang ^^


    Dat zou echt freacking awesome zijn. Dit wordt nog een hype.


    She was always looking for more..

    xBooBear schreef:
    Dat kan wel ja.
    Dusss wie wil de leider en wie de fysieke kracht? :P xD


    *Steekt voorzichtig haar hand op* Dat zou ik wel cool vinden, tenzij één van jullie dat heel graag wilt.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Ik denk dat Drumstrang maybe het handigst is, pesters en harde mensen gezien, maar jij hebt daar al iemand van, of hij moet van Hogwarts komen en heb ik het echt allemaal niet goed op een rijtje, but wat het jij het liefst?


    Ik vind Durmstrang wel goed. Het zouden eventueel oude bekenden van Robin kunnen zijn? (jeej leuke situaties tussen pesters en voormalig slachtoffer :') )


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    *Steekt voorzichtig haar hand op* Dat zou ik wel cool vinden, tenzij één van jullie dat heel graag wilt.


    Ik wil wel 'fysieke kracht' haha
    Ga je gang als leider ;)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.