• IK GA NAAR ZUID-AFRIKA!

    Vanuit mijn kerk worden jaarlijks jongerenreizen naar Zuid-Afrika georganiseerd en ik heb zojuist gehoord dat ik mee mag! We gaan drie weken lang bij twee mensen uit onze kerk die al een tijd in Zuid-Afrika wonen logeren om daar te helpen met het bouwen van een weeshuis en om daar te gaan sporten met kinderen (en vast nog veel en veel meer). Ik ben echt zo blij en ik kan het nog steeds niet helemaal geloven.

    Het is echt al heel lang een droom van mij om een keer naar een ontwikkelingsland te gaan om daar op wat voor manier dan ook te helpen, en nu wordt die droom waargemaakt over een paar maanden.

    Even een impressie van Zuid-Afrika om mezelf nog enthousiaster te maken:







    Maar ik realiseer me natuurlijk ook dat het daar niet alleen maar rozengeur en maneschijn is en daar ga ik me ook echt op voorbereiden. Ik ben echt heel blij, maar het is ook heel spannend om als veertienjarige naar zo'n confronterend land te gaan. Ik hoop echt dat ik er van ga genieten en tegelijkertijd er iets van kan leren.

    Aaah.

    Wauw, wat cool! :3


    26 - 02 - '16

    Aaaaaah zo leuk voor je Evi. Je gaat vast een leuke tijd hebben daar. In welke stad/plaats wonen die mensen?
    Ik ben heeeeeeel jaloers, ik wil zo graag naar Zuid-Afrika!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh wat cool! Ik ben zo ook twee weken naar Marokko geweesd. Ik wil ook met jou mee! Het was echt een ervaring die ik nooit meer vergeet. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Geweldig voor je! Heel veel plezier.


    ars moriendi

    Hubris schreef:
    Aaaaaah zo leuk voor je Evi. Je gaat vast een leuke tijd hebben daar. In welke stad/plaats wonen die mensen?
    Ik ben heeeeeeel jaloers, ik wil zo graag naar Zuid-Afrika!


    Op fb staat Mtubatuba?
    Haha, als het kon, mocht je mee in mijn koffer.

    Heel leuk voor je! Alvast heel veel plezier!


    16 - 09 - '17

    Supergaaf!!! Ook fijn dat je dan daar de mensen kan helpen :) Veel plezier alvast!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eigenlijk ben ik ook wel jaloers ;x
    Het is ook een droom die ik al heb sinds ik een jaar of tien was ;3


    26 - 02 - '16

    Haha, als het kon zou ik jullie allemaal meenemen, maar helaas :c

    Maak je dan wel veel foto's en houd je op ons op de hoogte? :3 (als dat mogelijk is dan)


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    Maak je dan wel veel foto's en houd je op ons op de hoogte? :3 (als dat mogelijk is dan)


    Foto's maken komt sowieso goed! Ik weet alleen niet of we daar de mogelijkheid hebben om op het internet te gaan, maar als dat wel kan hou ik jullie natuurlijk op de hoogte! Misschien maak ik wel een story aan als een soort dagboek (:

    Heel veel plezier! Het wordt de ervaring van je leven :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Holder schreef:
    (...)

    Op fb staat Mtubatuba?
    Haha, als het kon, mocht je mee in mijn koffer.


    Haha okee, nooit van gehoord - opzich niet zo vreemd, het is een plaatsje met maar anderhalf duizend inwoners volgens de Engelse wikipedia. Je zit wel dicht bij een groot wildpark, dus dat is wel superfancy.
    Haha, was het maar zo'n feest.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Evi dat is echt vet! neem wel een souvenir mee :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Waauuuw! Echt supercool dat je daar naartoe gaat. Heel veel plezier en dat je superleuke/goede ervaringen ervan opsteekt! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.