• Omdat ik al een tijdje niet meer heb geschreven en ik eigenlijk weer de draad probeer op te pakken, zoek ik naar een co-auteur die mij hierbij kan helpen. Ik heb wel een paar ideeën die ik nog niet helemaal heb uitgewerkt, maar ik kan in ieder geval verschillende kanten op met mijn ideeën. (:

    Wat ik te bieden heb:
    • Ik kan eenmaal per week schrijven, bij korte hoofdstukken weliswaar twee keer per week.
    • Ik schrijf graag hoofdstukken van 700/800 woorden.
    • Ik sta open voor ideeën en durf over taboes en dergelijken te schrijven.
    • Mijn interesses liggen vooral bij historie, detectives, thrillers en drama.
    • Ik kan schrijven vanuit het oogpunt van een vrouw, maar ook vanuit het oogpunt van een man.
    • Ik sta open voor zowel fanfiction als OP's.

    Wat ik van mijn co-auteur verwacht:
    • Een redelijk niveau qua spelling en grammatica. Dyslexie vormt echter geen probleem voor mij.
    • Hoofdstukken die minimaal 500 woorden bevatten.
    • Feedback. Ik zou het prettig vinden als we elkaars hoofdstukken controleerden en elkaar feedback geven waar dat nodig is. Dit hoeven geen hele paragrafen te zijn. (:
    • Interesse. Ik wil niet dat het brainstormen en het maken van keuzes volledig aan mij wordt overgelaten, aangezien dat een beetje ongeïnteresseerd op mij overkomt.

    Mochten er nog vragen, dan mogen die natuurlijk gesteld worden. Ik hoop dat het zal lukken om een goede co-auteur te vinden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb interesse :)
    Volgens mij voldoe ik wel aan de voorwaardes, alleen met spelling ga ik soms de mist in, maar daar ligt ook mijn focus op om dat te verbeteren.
    Het liefst schrijf ik ook hoofdstukken rond 500-900 woorden, dus dat komt goed uit. Ook schrijf ik voornamelijk uit het oogpunt van vrouwen in de ik persoon. Mijn voorkeur qua genre gaat uit naar historie, sci-fi, fantasy, maar ik wil graag nog een keer detective uitproberen.
    Tot nu toe schrijf ik alleen nog maar OP's. Ik vind het niet erg om me te verdiepen in taboe's, maar ik schrijf liever geen seks-scenes. Wel wil ik erover schrijven in bijv. de zin dat het meisje misbruikt is, maar het moment zelf beschrijf ik liever niet. :)

    Als je nog vragen hebt over mij mag je het vragen ;P


    ~My Mind Is Free~

    Hallo, ik heb interesse ^^.
    Zelf schrijf ik vaak, maar heb nog nooit echt een volledig verhaal geschreven. Dus dit leek me die ideale kans om mijn schrijfgrenzen eens te verleggen. Als ik een hoofdstuk schrijf zal dat minimaal 500 woorden zijn. Ook de thema's waarover je wilt schrijven spreken me enorm aan. Ook ik kan minimaal 2 keer per week reageren op ons verhaal. Als je mij kiest natuurlijk. Ook zou ik heel graag samen met je brainstormen over een verhaallijn, personages enzovoort.

    Als je nog meer vragen hebt mag je ze gerust stellen.
    Nog veel succes met je zoektocht naar een co-auteur.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 20:26 ]


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    Hallo, ik heb interesse ^^.
    Zelf schrijf ik vaak, maar heb nog nooit echt een volledig verhaal geschreven. Dus dit leek me die ideale kans om mijn schrijfgrenzen eens te verleggen. Als ik een hoofdstuk schrijf zal dat minimaal 500 woorden zijn. Ook de thema's waarover je wilt schrijven spreken me enorm aan. Ook ik kan minimaal 2 keer per week reageren op ons verhaal. Als je mij kiest natuurlijk. Ook zou ik heel graag samen met je brainstormen over een verhaallijn, personages enzovoort.

    Als je nog meer vragen hebt mag je ze gerust stellen.
    Nog veel succes met je zoektocht naar een co-auteur.


    Maybe kan het wel met z'n drieën! ;O


    ~My Mind Is Free~

    Voor mij is dat geen enkel probleem ^^! Maar daar moet Naevia over beslissen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 20:31 ]


    You save everyone, but who saves you?

    Jupp, klopt.


    ~My Mind Is Free~

    Ik heb ook wel interesse! (;
    Mijn hoofdstukken bedragen vaak tussen de 500 en 1000 woorden. Ik kan meerdere keren per week schrijven, maar dat ligt ook aan de hoeveelheid inspiratie. Ik sta open om over taboes en dat soort dingen te schrijven, dat lijkt me erg leuk zelfs. Ik kan goed dingen in detail omschrijven, ook gedachtegangen beschrijven ligt mij erg goed. Dat vind ik ook erg leuk om te doen. Historische verhalen heb ik nog niet zo vaak geschreven, maar thriller wel en drama ook. Qua thriller heb ik nog een verhaal online staan, nog lopend, maar dat is meer horror dan thriller eigenlijk. Dat vinden sommige mensen althans. Qua drama, kijk maar bij mijn story 'Numb' dat is de meest recente drama story die ik heb. Ik kan vanuit allerlei oogpunten schrijven, geen probleem! Ik zou het liefst een OP schrijven.

    Als je nog vragen hebt, mag je ze altijd stellen (:


    26 - 02 - '16

    Ik zou wel eens een verhaal willen schrijven met iemand.
    Je voorwaarden daar voldoe ik wel redelijk aan, maar ik ben en blijf een student. Daardoor heb ik niet altijd even veel tijd, maar een deeltje per week moet wel lukken.
    Ik houd voornamelijk van romantiek en drama en schrijf over het algemeen 16+ verhalen.
    Als je nog iets over me wilt weten, want ik ben waarschijnlijk vast iets vergeten, mag je me wel een berichtje sturen!
    Succes met je keuze!


    'Nobody said it was easy

    Ik heb interesse. En niets om aan te prijzen. Als ik met iemand samen schrijf, is het om bij te leren.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb heel veel interesse! Ik voldoe precies aan wat jij van een co auteur verwacht. Als je een stukje van mijn schrijfstijl wilt lezen, kan ik wel wat sturen :)


    Faith is everything.

    Ik heb op zich wel interesse. Ik weet niet helemaal zeker of mijn niveau van spelling en grammatica aan jou eisen voldoet. Ik maak namelijk nog heel wat spelfouten, maar na een/twee keer doorlezen is heb ik alle fouten meestal weten te verbeteren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Is er al een co-auteur gekozen?
    Ik vroeg me dit gewoon af ^^!


    You save everyone, but who saves you?

    Ik heb ervoor gekozen om samen met Firth te gaan schrijven. Bedankt voor de vele reacties! ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."