• Erieka? Maia? Ben ik op het goede adres? Ik heb chips meegebracht! c:





    Aanwezigen:
    Erieka
    Maia
    Yolanda
    Nikki
    Cheryl
    Lucca


    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 21:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wie van jullie is er nog meer zielig (ziekig)?


    26 - 02 - '16

    Ik niet. 8D


    Your make-up is terrible

    Wat is het toppunt van lef?

    De worst van je baas opeten en nog gaan grommen tegen haar ook wanneer ze je straf geeft en je wil opsluiten in ke bench.



    We aten boerekool met rookworst. Ik was even een bord wegzetten in de keuken en toen ik terug kwam zat Sheila op mijn stoel smakelijk van mijn stuk rookworst te eten. En toen ging ze vet hard grommen toen ik haar naar haar bench leidde. Dus de katten kregen de rest van de worst en Sheila moest het doen met brokken. Vond ze niet leuk. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh.. Ik voel me belabberd, ziekig, eenzaam en verveeld. Geen leuke combinatie :c


    26 - 02 - '16

    Beterschap, Erieka! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankjewel.. Ugh. :C


    26 - 02 - '16

    Het komt wel goed. Misschien niet nu, maar je zult je snel genoeg weer beter voelen. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, maar dan zijn er ook nog van die mensen die zeggen dat ze er voor je zijn om vervolgens de helft van de tijd offline te zijn zodat je niet kan praten :/


    26 - 02 - '16

    Tegen mij kun je ook praten als je dat wilt. ^^
    Maar dat is inderdaad wel vervelend dat die mensen niey online zijn. Je kunt ze natuurlijk ook toch een berichtje sturen en dat ze reageren wanneer ze weer online zijn. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Da's lief, dankjewel <3
    Ik heb het idee dat er vanbinnen gewoon iets geknapt is bij mij, iets op de plek waar mijn hart zat :c


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    Da's lief, dankjewel <3
    Ik heb het idee dat er vanbinnen gewoon iets geknapt is bij mij, iets op de plek waar mijn hart zat :c


    Waarom? Wat is er gebeurt? :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I don't know..
    Het is al een tijd uit met m'n ex-vriend, iets waar ik eigenlijk helemaal niet mee zit aangezien hij niet eens zo zijn best deed voor onze relatie, maar ja. Ik mis gewoon iets :C


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    I don't know..
    Het is al een tijd uit met m'n ex-vriend, iets waar ik eigenlijk helemaal niet mee zit aangezien hij niet eens zo zijn best deed voor onze relatie, maar ja. Ik mis gewoon iets :C


    Misschien mis je toch het hebben van een relatie? Het hebben van iemand die echt van je houdt?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Misschien mis je toch het hebben van een relatie? Het hebben van iemand die echt van je houdt?


    Dat denk ik ja :c


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Dat denk ik ja :c


    Jaa, ik snap je wel.
    Maar je had toch inmiddels contact met een leuke jongen? Waarvan je nog van je ouders de preek kreeg dat je je niet weer in ee nrelatie moet verdiepen?
    I mean, er hoeft inderdaad ook geen relatie van te komen, maar misschien vult de vriendschap met die gozer (of met een meid als normale vriendin. Maar volgens mij had je nu contact met een gozer, toch? ) toch een beetje de leegte. Want vrienden geven ook om elkaar, daar hoef je niet alleen een relatie voor te hebben. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •