• Vandaag is mijn kat overreden. -geloof mij, helemaal geen leuk nieuws om wakker te worden-.
    Maar hij en mijn hond, waren echt twee dikke vriendjes -ja, klinkt een beetje raar- maar mijn hondje heeft al de hele dag achter het katje zitten zoeken. En nu ligt hij op het kussen van mijn katje, te huilen. En ik vind dat echt zo vet zielig o.o

    Aaaaww :[.
    Dat vind ik echt heel sad :[


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Aaaaww :[.
    Dat vind ik echt heel sad :[

    Ah bah D: Dat is echt heel zielig ;o

    Sterkte nog!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Naaahw dat is echt zielig =[


    I don't need words to feel those lips.

    Ach wat zielig. Voor allebei. :(


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat vind ik zo ontzettend zielig. ):


    *insert philosophical cringe expression here*

    Aw. Dat is zielig zeg :O

    Niet leuk :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oooowww Jaaa Dat is Wel Zielig...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ohh, dat is zo ontzettend schattig, maar ook zo zielig. ):

    Ahww. =[

    Highway schreef:
    Ah bah D: Dat is echt heel zielig ;o

    Sterkte nog!


    Hope goes lost but never dies.

    Acapella schreef:
    Ach wat zielig. Voor allebei. :(


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Aaaw. Die mensen moet eens zelf tegen een boom aan knallen met hun aso hard rij gedrag. Ik kan me daar zo boos om maken hè! Maar wat valt er aan te doen? ;s. Veel sterkte toegewenst!(flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Echt super zeilig! :(


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ooh, dat is echt zielig! :(
    Sterkte voor je hondje en jou. <3


    You are beautiful, you are love.

    vampirisch schreef:
    Aaaw. Die mensen moet eens zelf tegen een boom aan knallen met hun aso hard rij gedrag. Ik kan me daar zo boos om maken hè! Maar wat valt er aan te doen? ;s. Veel sterkte toegewenst!(flower)

    Mnja, ik kan er ook echt kwaad om worden. Het is een baan waar je 30/40 mag rijden. En dan vlamt iedereen er door tegen de 80. Het grootste probleem is dan ook, dat je die auto's niet ziet aankomen omdat het juist achter een bocht is