• Hey iedereen,

    Daar juist kwam ik toch iets niet tegen. Mijn pa wou mij naar school brengen.
    En als ik aan school kwam zeidde ze dat mijn leerkracht ziek was.
    En die hadden we vandaag een hele dag. Dus ik in paniek van shit he een hele dag studie.
    Maar gelukkig had ik mijn gsm nog bij mij en stuurde ik snel een sms naar mijn pa.
    Eind goed al goed na 20 minuuten was mijn pa er weer xD En daar zaten dan mijn twee andere klasgenoten.
    Jaloers dat zei niet naar huis konde. Tja moet je het slim spelen he :)

    Is er ooit iemand zoiets ook tegen gekomen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Als ik zo iets voor had, had ik sowieso vrij, omdat als je meer dan vier uur achter elkaar uitval had ze meestal geen vervanger konden vinden. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Beckmann schreef:
    Dat is inderdaad geluk bij een ongeluk. Hopelijk kan je wat leuks doen met je vrije dag.


    Hmm ja valt mee hoor. :) Ik zal mij wel denk ik amuzeren. Anders moggen jullie mij ook een berichtje sturen.
    Vind ik ook altijd leuk :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Tragically schreef:
    Als ik zo iets voor had, had ik sowieso vrij, omdat als je meer dan vier uur achter elkaar uitval had ze meestal geen vervanger konden vinden. (:


    Ja dat was nu bij mij ook het geval. Maar bij mij zou het 7 uren zijn na elkaar.
    Een hele dag dus. En om daar met je vingers te draaien is ook niet echt leuk.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Hmm ja valt mee hoor. :) Ik zal mij wel denk ik amuzeren. Anders moggen jullie mij ook een berichtje sturen.
    Vind ik ook altijd leuk :)


    In dat geval, kan je een berichtje verwachten.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    In dat geval, kan je een berichtje verwachten.


    Ach super leuk. Bedankt! : D


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Ach super leuk. Bedankt! : D


    Graag gedaan, ik hoop dat je hem nadat je hem hebt gelezen ook nog leuk vind. :)


    Physics is awesome

    Dat is wel fijn.
    Ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk vrij maar dat is niet echt een geluk. Ik moet namelijk morgen stage lopen maar ik heb dus geen stage.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beckmann schreef:
    (...)

    Graag gedaan, ik hoop dat je hem nadat je hem hebt gelezen ook nog leuk vind. :)


    Ja zeker hoor. En wat ben jij aan het doen zoal?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    JaceLightwood schreef:
    Dat is wel fijn.
    Ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk vrij maar dat is niet echt een geluk. Ik moet namelijk morgen stage lopen maar ik heb dus geen stage.


    Ja das inderdaad fijn dat ik vandaag onverwachts vrij heb. Nou ja de twee jongens van mijn klas
    zaten daar wel nog alleen maar daar trok ik mij weinig van aan. Ze warren wel jaloers als mijn pa mij kwam halen :)
    Slim zijn he als ze je gsm niet vragen. Haha.

    Wat voor stage moest je dan eigelijk doen? En hoe komt het dat het niet door gaat.
    Ik heb morgen nog een dag school en dan drie dagen stage waar ik echt naar uit kijk.
    Ik heb namelijk dan ook goed nieuws gehad vrijdag :) Wil je het weten? Stuur mij maar.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Hier in België moet je (in het middelbaar) sowieso op school blijven, ook al heb je een hele dag studie. :')
    Dus je hebt dubbel geluk. :3


    Let the Night embrace you

    Vorige keer gebeld door mentor dat alles iit viel. Ik was nog thuis maar de rest moest een uur reizen en was er al


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katarina schreef:
    Hier in België moet je (in het middelbaar) sowieso op school blijven, ook al heb je een hele dag studie. :')
    Dus je hebt dubbel geluk. :3


    Wel ja ik woon ook in Belgie. En normaal zou dat bij mij ook in het geval zijn.
    Maar kijk ik was slim en wist dat ik mijn gsm nog had en mijn vader was nog in de buurt.
    Dus ja greep ik meteen mijn kans. Zat ik maar 20 minuuten in school :)
    Had ik had mega geluk :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    IrishNialler schreef:
    Vorige keer gebeld door mentor dat alles iit viel. Ik was nog thuis maar de rest moest een uur reizen en was er al


    Dat zouden ze beter op school ook doen als er een leerkracht is die ziek
    is de hele dag die je hebt dat je daarvoor niet zomaar naar school moet.
    Vind ik wel wat kut. En we zijn maar met 6 in een klas. Dus een kleinnen moeite.
    Dus dan had jij ook eens geluk als enige thuis :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Jij hebt meer geluk dan ik, in elk geval. Net de verkeerde bus gepakt, zit nu in de middle of nowhere te wachten op de bus terug. Ik heb een kouwe kont.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vhagar schreef:
    Jij hebt meer geluk dan ik, in elk geval. Net de verkeerde bus gepakt, zit nu in de middle of nowhere te wachten op de bus terug. Ik heb een kouwe kont.


    Oeie de verkeerde bus das niet best. Waar ben je dan ergens? Das echt kut als je zo iets voor hebt.
    Ja kan ik mij voorstellen dat je koud hebt.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,