• kidnapped by unknown


          De al jaren gezochte jongensbende zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige meisjes. De jongens behandelen hen net als slaven en misbruiken ze. De meisjes hebben er niets te zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zes meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken na enkele dagen iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages.
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 300 woorden.
    - 16 + is toegestaan, zelf soms nodig.
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 3 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou het realistisch, dus er kunnen bijvoorbeeld geen lieve jongens zijn die hier eigenlijk niet mee akkoord zijn, hè (;.
    - Have fun !

    Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-25, klanten 20+
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefd op word : [Wordt geloot.]

    Meiden VOL
    - Camilla Almas Mallalai ~ Astrifero
    - Gereserveerd ~ Constellation
    - Gereserveerd ~ Malarkey
    - Agathe Marlina Caris Novalie Thosaen ~ Phortion
    -
    Jongens VOL
    - Grayson Declan Gabriel Merlin ~ Phortion
    - Leroy Lyron Angelous ~ Orochi
    - Nathaniel Joshua Asher ~ Exorcizamus
    - Francis Alexander Severn ~ Serenata
    - Jayden Daniel Johnson ~ Isimat
    Klanten
    - Gereserveerd ~ Orochi
    -

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 17:25 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Naam :
    Leroy Lyron Angelous
    Bijnaam :
    Hij wilt nooit bij zijn bijnaam genoemd worden.
    Leeftijd :
    24 jaar geboren op 5 augustus
    Innerlijk :
    Komt
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefd op word :

    de rest komt vanavond.


    Vampire + Servant = Servamp

    Willen jullie dat ik deze avond loot ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Astrifero schreef:
    Willen jullie dat ik deze avond loot ?



    Ik vind het prima, al snap ik het als de rest liever nog even wacht tot iedereen ze rol heeft gepost.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion went Philia ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn oprechte excuses, ik heb het simpelweg vreselijk druk. Daarbij kan ik niet op de PC. (Bij m'n moeder gaat het niet, en bij m'n vader is er een PC om op te gaan, maar hij is een beetje stuk, daardoor moet ik via mijn mobiel alles doen, waardoor Q moeilijk word)
    Als er te veel meiden zijn, mail je me maar, dan schrijf ik me uit aangezien ik niet zeker weet wanneer ik weer actief kan schrijven.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Gaan we nog wat met deze RPG doen of niet?


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Ik schrijf me uit, sorry


    -

    Exorcizamus schreef:
    Gaan we nog wat met deze RPG doen of niet?


    Tuurlijk.

    Vinden jullie het goed als ik nu loot ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Astrifero schreef:
    (...)

    Tuurlijk.

    Vinden jullie het goed als ik nu loot ?

    Ik vind het goed


    Seasons will change, but I shall remain

    Constellation schreef:
    Mijn oprechte excuses, ik heb het simpelweg vreselijk druk. Daarbij kan ik niet op de PC. (Bij m'n moeder gaat het niet, en bij m'n vader is er een PC om op te gaan, maar hij is een beetje stuk, daardoor moet ik via mijn mobiel alles doen, waardoor Q moeilijk word)
    Als er te veel meiden zijn, mail je me maar, dan schrijf ik me uit aangezien ik niet zeker weet wanneer ik weer actief kan schrijven.


    Eigenlijk hebben we nu een tekort aan vrouwen maar als het je echt niet lukt begrijp ik dat ook. Ik wil het minimum aan woorden ook wel best veranderen.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Astrifero schreef:
    (...)

    Tuurlijk.

    Vinden jullie het goed als ik nu loot ?


    Als voor de rest nog iedereen mee doet vind ik het prima ^^. Ik hoop stiekem wel dat de laatste twee meiden dan ook nog worden opgevuld.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil er anders nog een meisje bijnemen als dat nodig is.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Is het misschien niet handig om naar iedereen een pb'tje te sturen met de vraag of ze nog mee willen doen? Er staan namelijk nog twee rollen op gereserveerd.


    Seasons will change, but I shall remain

    De twee mensen van de reserveringen hebben zich uitgeschreven, nja, een reservering Is half weg omdat ze geen pc heeft. Een Pb naar de rest met of ze nog mee willen doen vind ik geen slecht idee, maar ik doe in ieder geval nog mee :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Laat mijn reservatie bij de klant maar zitten ik hou het bij 1 ik ga morgen erbij schrijven en ik doe nog steeds mee.


    Vampire + Servant = Servamp