• Soms schaam ik me voor die overhyperende Tokio Hotel-fans. Like; door hen zijn er vooroordelen zoals; Tokio Hotel-fans zijn gillende keukenmeiden die alles doen voor Bill & Tom. Ik schaam me ervoor. Voor die fans. Daarom heb ik ooit eens gezegd dat je van die TH-fan haters hebt. En er zijn meer van die haters dan van de band-haters.
    Over dat artikel in de Bravo dat er meisjes een hele nacht gehuild hebben omdat Bill zijn tanden gefixt heeft. Dat vind ik belachelijk. Als zij om zoiets janken dan ga ik janken als Gustav een nieuw T-shirt heeft. En Eva die gaat janken als Tom een nieuwe pet heeft.xD

    Komaan ze zijn maar gewoon een band. Ze zijn geen goden. --> Steek dat maar in jullie koppie. <--[/voor de mensen die gillende keukenmeiden zijn]

    xD jah ik schaam me er soms ook voor xD en bijna iedereen denkt dat alle fans zo zijn hé ö

    xD jah ik schaam me er soms ook voor xD en bijna iedereen denkt dat alle fans zo zijn hé ö

    egt he

    Helemaal met je eens ^^

    Het is belachelijk dat je daar om gaat huilen,Ik bedoel, Hij moet dat tog zelf weten?! wat is er nou erg aan, Oke het stond schattig die Scheve tanden, maar als Bill het tog wil, Moet je maar tevreden er mee zijn, Nee dat moet niet,! dat mag,! maar kom op, daar ga je niet op janken! -.-


    x

    En Ik ben het 100 % met je eens!(A)

    x

    Ben het ook met je eens.


    I'm falling apart..

    ik ben het met je eens!

    Wij wenen als gustav een nieuw t-shirt heeft en tom een nieuw pet xD


    I need you like a heart needs a beat

    Weetje, Het lijkt net of er iemand dood gaat ofsOo, Dat is soo,, Overdreven! en die 'fans' Denken dan dat ze fan zijn. Als ze gaan janken , En dan denken ze ; Kijk zie mij, Zie je wel, ik ben wel een echte fan! -.- nou,. ik noem dat gewoon aandacht willen, en overdrijven! -.-

    [/sorry voor de mensen die er om huilen ik bedoel het niet .. Ehm ruzie makend ofsoo]

    x

    Die amken de fans gewoon belachelijk geen wonder dat op den duur veel meer haters zijn.


    I need you like a heart needs a beat

    Mee eens.

    Kom op, zo bezorgen ze alle TH-fans een slecht naam. Door zulk gedrag noem ik mezelf in het openbaar ook geen fan meer. Ik hoef niet met keukenmeiden vergeleken te worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mee eens.

    Kom op, zo bezorgen ze alle TH-fans een slecht naam. Door zulk gedrag noem ik mezelf in het openbaar ook geen fan meer. Ik hoef niet met keukenmeiden vergeleken te worden.



    Noujah, me zelf geen fan meer noemen,Vind ik ook wel weer dom, Ik bedoel ,, Ik ben fan, maar ze moeten gewoon niet denken dat iedereen zo'n histirische Overdreven FAN is, ! naja de meningen van anderen hoe ze over me denken, heb ik schijt aan, maar please,! stop met dat overdrijven,
    en dan heb ik het over de fans, Waar dit eigenlijk Om gaat x'D

    x

    Ik schaam me dr eigenlijk ook vr.. Maar iedereen kent mij wel als; Jasmien-Dii-Om-Alles-Kan-Schreeuwen. mjaa zo ben ik nu. Ma da ga nii alleen over TH eigenlijk over alles! >.< ach jaa


    If music be the food of love, play on!

    Waarom schamen? Schaam je je dan ook voor jezelf omdat jij een ander soort fan bent? o_O


    -

    OMG? dat janken om die tanden x'd
    Ik ga toch ook niet janken als iemand van jullie door een beugel zijn/haar tandjes recht laat zetten ofzo xD
    Djezushey x'd


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ik schaam mij der eigelijk ni voor
    Er zijn wel Fans die erover gaan ^^
    Maar moet ik mij da aantrekke?
    Nee, en da andere mense ma denke we ze wille!
    Ik ben mezelf en ik heb geen problemen met andere fans!


    Your Butt is Mine!

    laat bill lekker als hij dat wil hou ik hem niet tegen ;)

    jah idd het zijn mensen geen goden die het zijn

    they are just peoplexD


    xxmaries


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.