• Ik wil al best wel lang een coverstore beginnen omdat ik covers maken heel erg leuk vind. En nu heb ik het dus eindelijk gedaan. Ik weet niet hoeveel tijd ik ervoor heb aangezien dat altijd verschillend is in verband met school.
    Op dit moment gebruik ik een gratis programma genaamd FotoMix, maar ik ben aan het uitvogelen hoe Photoshop werkt.
    Natuurlijk wil ik ook gewoon kleine bewerkingen etc doen. Dan hoef je het lijstje niet in te vullen maar gewoon de foto's en wat ik eraan moet bewerken.

    Wat moet je invullen voor een cover? (*= optioneel)

    Gewoon het onderstaande lijstje
    Titel:
    Korte beschrijving van het verhaal:
    Afbeeldingen*: (als je deze niet invult kan het wel langer duren)
    Achtergrond*: (zeg dan wel of je het wit of zwart wil)
    Sfeer:
    Horizontaal/verticaal:
    Extra*:


    Zijn er ook nog een paar voorbeelden?
    Natuurlijk!







    De aanvragen:


    Klaar:


    Kritiek/verbeterpunten en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 17:15 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    titel Illuminated
    korte beschrijving van het verhaal Gisella word getrokken voor de inmiddels 305ste editie van de hongerspelen, die spectaculair worden. Gisella moet zich bewijzen op verschillende gebieden om de arena te overleven, en dat word niet gemakkelijk aangezien de concurrentie zeer sterk en apart is. In de spelen zelf valt Gisella op de knappe mannelijke tribuut van district 2, Davin die al interesse heeft in de vrouwelijke tribuut uit district 1. Zal Gisella het lukken om alle omstandigheden die de arena te bieden heeft overleven? Zal Gisella het accepteren dat haar liefde geen interesse in haar heeft? En het belangrijkste, zal Gisella de arena met alle tributen daaromheen overleven?
    afbeeldingen Voor Gisella gebruik ik het uiterlijk van Kaila Prescott maar een specifieke foto heb ik niet en voor Davin heb ik geen faceclaim maar ik wil sowieso dat hij blond haar en blauwe ogen heeft. Ik wil ook een foto van een bos, die de arena moet voorstellen
    achtergrond doe maar zwart, aangezien de arena wel iets duisters heeft
    sfeer duister en mysterieus
    horizontaal of verticaal maakt mij niet zo heel veel uit maar als ik moet kiezen dan horizontaal
    extra ik wil mijn accountnaam liever niet in de cover, wegens de vele naamswijzigingen die ik onderga.

    Btw ik hou van je covers


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Edit, kan het achtergrond de bossen zijn in plaats van zwart?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Waarschijnlijk is de cover er morgen of overmorgen. En natuurlijk kan dat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Waarschijnlijk is de cover er morgen of overmorgen. En natuurlijk kan dat.


    [Oke, ik ben benieuwd


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Zelf vind ik het niet een hele mooie cover, dus als ik er iets aan moet veranderen/het opnieuw moet maken dan moet je het maar zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:



    Zelf vind ik het niet een hele mooie cover, dus als ik er iets aan moet veranderen/het opnieuw moet maken dan moet je het maar zeggen.


    Hij is mooi, alleen de foto van Kailia is wel heel erg donker, en de lettertype is ook wat minder,


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina