• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Aaaah, fuck dit verhaal. Fuck al mijn verhalen. Al mijn schrijfsels mogen op het moment eventjes een agressieve orgie houden op de rand van een klif, wat een prut is dit. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wow, dat zijn aardig veel plaatsen, Nikki ö


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Wow, dat zijn aardig veel plaatsen, Nikki ö


    Ikr. ;o Nu snap ik ook waarom mijn smsje niet aankwam, want KPN lag er schijnbaar ook uit.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ikr. ;o Nu snap ik ook waarom mijn smsje niet aankwam, want KPN lag er schijnbaar ook uit.


    Dan lag Hi er ook uit, mijn netwerk was ook helemaal pleite. Hahah. Jouw smsje kwam ook echt pas tien minuten later, ik droogjes reageren dat het stroom er weer was :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom kijk ik filmpjes van soldaten die thuis komen bij hun kinderen? Kut tranen.


    Ik verveel me zo erg, this is not normal for me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    You're annoying me.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    You're annoying me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat moet je nou van me? Ga toch weg, ugh.


    'Darling, just hold on'

    Of course. Ik ga maar eens naar de plee en dan pitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Don't lie about the obvious. It makes you look stupid.


    Your make-up is terrible


    Pretty much this.


    Caution first, always.

    Oh man, Runescape 2007 komt terug, precies zoals vroeger. F2P en P2P zullen weer gescheiden zijn en asdashdajsdk. This is going to be my new addiction.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laat er godverdomme een S2 van komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dus als ik het goed begrijp slaat hij z'n vriendje zo nu en dan en zegt letterlijk dat die jongen weg moet gaan omdat het weer zou kunnen gebeuren, maar die jongen gaat "nee, ik geloof in je, je komt hier wel overheen", alsof degene die hem mishandelt het slachtoffer is? Whut. Dat is enorm ongezond en erg creepy. Waarom zijn er in vredesnaam voortdurend mensen op mijn dash die over dat ship fangirlen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan